Имам ъпдейт по темата.
Проблемът се оказа КОСЪМ. :) Дълъг, червен косъм от собствената ми тиква. Цели 22к. км. съм набивала косми на гоуфу, а в момента е на 112к., странен проблем за този пробег, ама шанс :)
Косъм влиза във въпросната кутия с лентов кабел, която всъщност е една платка с един кабел, няколко букси (2 за кабела), 3 силиконови колелца и пластмаси.
Омотава се около някое от колелцата, то блокира (защото са супер тънки и меки) и къса кабела.
И други хора по света са имали този проблем, ама поне с рус косъм. :) Значи тези коли не са правени за рошави хора (да не казвам жени).
Има много видеа в интернет как да се разглоби волана и да се извади кутията с кабела.
После следва запояване с читав поялник или станция, да не е с лявата ръка все пак и съвсем хамалската като в много от видеата. Събиране обратно на всичко и чистене на грешки.
Понеже вече скъсаният кабел става по-къс, при мен беше няколко мм, но зависи от скъсването, има вероятност дължината да създаде проблем по-късно и да се скъса пак. Аз лично не видях проблем при множеството тестове, но да видим.
Открих такива кабели при китайците. Ще си поръчам няколко да си имам, ако се скъса пак. Нищо особено, прост 7 пинов кабел - за МК7,5 и за много други VAG. 5Q0.953.569.А е парт номерът на частта, а на кабела има номер А171114/20922А.
Цифри от рода на 800-900лв. за ОЕМ или сума пари за втора употреба с неясно състояние, или съвместима част за 200-300-400лв. - хайде няма нужда.
Културното и сигурно решение е нов кабел за 9лв. от китайците и читаво запояване. Става по-добре от заводско, ако се подсилят спойките.
![кабел1.PNG](./download/file.php?id=401742&sid=7044b034b69acdc8658d0cf7116fa359)
- кабел1.PNG (120.33 KиБ) Видяна 403 пъти
![кабел.PNG](./download/file.php?id=401741&sid=7044b034b69acdc8658d0cf7116fa359)
- кабел.PNG (59.07 KиБ) Видяна 403 пъти
![kabel2.PNG](./download/file.php?id=401740&sid=7044b034b69acdc8658d0cf7116fa359)
- kabel2.PNG (358.08 KиБ) Видяна 403 пъти