Това са термо параметрите в градско каране, масло 105 градуса, вода 95-100 градуса.


Ако можете, споделете вашите параметри, без климатик е в момента.
dispatch написа:Съвсем нормално. Това са оптималните работни температури. При мен са същите след 10тина км. градско.
Провери ли втората ел.помпа. Чесно да кажа не знам точно какво върши ама знам, че като й извадя буксата записва грешка; на таблото не светва нищо.
Да не би да не работи при теб и с чипа да са изтрили грешката от таблицата.
Моите вентилатори съм ги чувал на висока скорост само при регенерация. На 100 гр. на антифриза работят тихо/ниски обороти.
Скрийн шота от VCDS, RPM ти е на двигателя, не на перките. Не съм им правил тест на моите до сега. Като я закачам следващия път ще видя какво изкарва при мен.
Относно 2-рия термостат - при нас няма; на Б7 е на единия от мъркучите към радиатора на ск.кутия.
Евала ти за ентусиазма! Можеш ли да споделиш до тук колко "нарина"?
kalin09 написа:На личната ми кола (друга марка) ,се получи следното- при каране до 100 км/ч стрелката седи по средата. При 105 започва стремглаво да се катери нагоре ,стигайки до червеното. При първия път направо спрях и угасих ,мислейки че няма вода. Видях че има и веднага запалих ,да охлади. Стрелката вече слизаше надолу ,маркучи нормално твърди ,перката си духа горещо. Озадачен тръгнах внимателно и ситуацията се повтори веднага. Този път не спрях ,само намалих и продължих. Парното на 6 (духаше си горещо) .Така се возих около месец и ми писна. Започнах с термостат. Не. Свалих помпата-перфектна. Пак същото. Нито капка загуба на вода. Смених датчика за температура и се оправи. Той е един за всичко на тази кола. Явно при достигане на 100 гр замасяваше вътрешно и стрелката горе.
DoH_KuXoT написа:Имай предвид, че тези датчици Febi са доста ниска топка. Аз лично бих взел ОЕ , но за пробата добре те насочват че проблема може да е в предишните , които си сменил
dispatch написа:Съвсем нормално. Това са оптималните работни температури. При мен са същите след 10тина км. градско.
Провери ли втората ел.помпа. Чесно да кажа не знам точно какво върши ама знам, че като й извадя буксата записва грешка; на таблото не светва нищо.
Да не би да не работи при теб и с чипа да са изтрили грешката от таблицата.
Моите вентилатори съм ги чувал на висока скорост само при регенерация. На 100 гр. на антифриза работят тихо/ниски обороти.
Скрийн шота от VCDS, RPM ти е на двигателя, не на перките. Не съм им правил тест на моите до сега. Като я закачам следващия път ще видя какво изкарва при мен.
Относно 2-рия термостат - при нас няма; на Б7 е на единия от мъркучите към радиатора на ск.кутия.
Евала ти за ентусиазма! Можеш ли да споделиш до тук колко "нарина"?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта