Колеги откъде се снабдявате с ремонтни комплекти за крикове?
Имам три крика , масивни модели ( мерцедес и шкода ) , искам да ги подкарам .
Това мернах в нета https://www.satelit-nikis.com/oilseals.htm , но не съм сигурен дали ще имат нещо за хидр.крикове.
Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- ZEDYCUS
- Мнения: 334
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Разглобяваш крика и със стария к маншет в Хубата или къвто магазин имате в София за хидравлични системи.
Преди време възстановявах един китайски нископрофилен крик, за който се оказа че няма подходящ размер к маншет който да съвпада с вътрешния размер на стария и се наложи да ми струговат стержина по размера на новия. Външният диаметър отговаряше, вътрешния не, по малък диаметър. Надали ще има ремонтни комплекти за тези крикове в България. https://www.hubata-seals.com/bg/article ... %D0%B8.htm
Поне на моя крик вида на уплътнението беше такова.
Преди време възстановявах един китайски нископрофилен крик, за който се оказа че няма подходящ размер к маншет който да съвпада с вътрешния размер на стария и се наложи да ми струговат стержина по размера на новия. Външният диаметър отговаряше, вътрешния не, по малък диаметър. Надали ще има ремонтни комплекти за тези крикове в България. https://www.hubata-seals.com/bg/article ... %D0%B8.htm
Поне на моя крик вида на уплътнението беше такова.
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
И аз не вярвам да намериш ремонтен комплект.
Първия крик, който ремонтирах май имаше проблем с гумичката на буталцето, отидох с него в магаин за пневматика, там чичкото ми даде по-малка гумичка и ми каза да допълня с една навивка от тел. За моя голяма изненада крикът проработи.
Последните 2 крика, които взех от вторични, бяха пълни с нещо като кал, даже да е имало масло в тази кал, водата беше поне 10 пъти повече. След пълно разглобяване и идеално почистване проработиха и двата с техните си гумички. И двата ги напънах вътре в желязна рамка, на следващия ден все още бяха напънати.
Така че съм 90 % сигурен, че гумички няма да ти трябват. Ама самото разглобяване никак не е лесно.
Първия крик, който ремонтирах май имаше проблем с гумичката на буталцето, отидох с него в магаин за пневматика, там чичкото ми даде по-малка гумичка и ми каза да допълня с една навивка от тел. За моя голяма изненада крикът проработи.
Последните 2 крика, които взех от вторични, бяха пълни с нещо като кал, даже да е имало масло в тази кал, водата беше поне 10 пъти повече. След пълно разглобяване и идеално почистване проработиха и двата с техните си гумички. И двата ги напънах вътре в желязна рамка, на следващия ден все още бяха напънати.
Така че съм 90 % сигурен, че гумички няма да ти трябват. Ама самото разглобяване никак не е лесно.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Проблематично е значи . Почнах да се разколебавам. За разглобяването, ще ги разглобя, вече какво ще излезе при отварянето...
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Май не ме разбра, няма да намериш ремонтен комлект, ама гумички всякакви има под път и над път. Ама едва ли ще ти трябват.
Разглобяването е трудно. Доколкото си спомням вътре има 3 гумички, по една на двете бутала и една на винта за изпускане на маслото. Практически всички буталца са по 10мм и са взаимозаменяеми.
Разглобяването е трудно. Доколкото си спомням вътре има 3 гумички, по една на двете бутала и една на винта за изпускане на маслото. Практически всички буталца са по 10мм и са взаимозаменяеми.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Отиваш в някоя фирма където ремонтират хидроцилиндри - там има всичко. Не знам от къде си, мога да ти кажа точно за Варна и Русе: Хидромарк ( Варна) Хидравлон ( Варна) Микромакс Варна и Русе. Контакти има в нета.
https://www.micromaxtrade.com/
https://www.micromaxtrade.com/
- ZEDYCUS
- Мнения: 334
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Има и няколко съчми, при разглобяването внимавай да не изпадат. Проблема може и да е в някоя от тях ако не уплътнява добре в леглото, нали играят роля като клапани, пуска хидравлична течност в една посока. Като го сглобявах обратно моя крик на всяка съчма с избивач набих, да може да си уплътни гнездото.
При скорошен ремонт на амотата ми направи впечатление, че крика изтърва и сълзи от помпещото буталче, смених му о пръстенчето и се оправи веднага. Може да пробваш първо от там, да не разглобяваш целия крик веднага.
При скорошен ремонт на амотата ми направи впечатление, че крика изтърва и сълзи от помпещото буталче, смених му о пръстенчето и се оправи веднага. Може да пробваш първо от там, да не разглобяваш целия крик веднага.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Благодаря на всички включили се . Та значи единият изтърва под напрежение, вдига, но не държи дълго. Вторият е чисто нов, но държан дълги години на влага, блокирало е буталцето.
Третият , не му знам проблема, може да е минимален .
Искам от два да скалъпя една преса, единия крик да го ползвам за цилиндър, а втори за помпа и резервоар. Маркучи знам де има. Мернах някъде инфо как да преработя крика да работи обърнат, не съм запознат , после ще видя, дотам да я докарам.
И третия да си работи, понякога ми трябва по-як крик .
Яд ме е сега , че нископрофилния ми крик тип крокодил високоскоростен с две бутала нещо се прецака и той от два дни, а ми трябва . Нямаше проблем, сега няма "сила" да вдигне нещо над 300кила . 1.5 тона е капацитета му, не е ментак.
Третият , не му знам проблема, може да е минимален .
Искам от два да скалъпя една преса, единия крик да го ползвам за цилиндър, а втори за помпа и резервоар. Маркучи знам де има. Мернах някъде инфо как да преработя крика да работи обърнат, не съм запознат , после ще видя, дотам да я докарам.
И третия да си работи, понякога ми трябва по-як крик .
Яд ме е сега , че нископрофилния ми крик тип крокодил високоскоростен с две бутала нещо се прецака и той от два дни, а ми трябва . Нямаше проблем, сега няма "сила" да вдигне нещо над 300кила . 1.5 тона е капацитета му, не е ментак.
- ZEDYCUS
- Мнения: 334
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
За да работи наобратно трябва да го разглобиш и да удължиш с тръбичка , мястото от където постъпва маслото при помпене. има клипове в нета-руските са най подробни. За пресата няма нужда от толкова заигравки, според мен. Пускам ти снимки на моята от обикновен бутилков крик. Тук е с приспособлението за огъване на ламарина, иначе е само със стержен за избиване. Ако намеря друга по нова снимка ще ти я кача.
Последна промяна от ZEDYCUS на Съб 11 май 2024 10:16, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
За ламарина е силно препоръчителна електрическа помпа, иначе не си представям кви ръчички трябва да имаш.
За преса маркучи не трябват, скъпи са и ненадеждни и обемни и грозни. Аз ползвах тръбички.
Не разбирам що да се обръща крика, какво предмство ще има?
На вторични е пълно с нормални цилиндри, които ще работят по-добре от крик, особено с отдела помпа. Самите цилиндри се ремонтират по-лесно от крик. Преди месец имаше купчина от нови 500 тонни и много се изкушавах да си направя и 500тонна преса, ама ...........
Цилиндърът на моята преса е бил на атмосферни условия поне 20 години. Не съм го ремонтирал, работи си прекрасно.Това клипче го снимах заради един украинец, затова говоря на развален руски, ама май и за българи ще е разбираемо.
https://youtu.be/DpGLziCHX4Q
За преса маркучи не трябват, скъпи са и ненадеждни и обемни и грозни. Аз ползвах тръбички.
Не разбирам що да се обръща крика, какво предмство ще има?
На вторични е пълно с нормални цилиндри, които ще работят по-добре от крик, особено с отдела помпа. Самите цилиндри се ремонтират по-лесно от крик. Преди месец имаше купчина от нови 500 тонни и много се изкушавах да си направя и 500тонна преса, ама ...........
Цилиндърът на моята преса е бил на атмосферни условия поне 20 години. Не съм го ремонтирал, работи си прекрасно.Това клипче го снимах заради един украинец, затова говоря на развален руски, ама май и за българи ще е разбираемо.
https://youtu.be/DpGLziCHX4Q
- ZEDYCUS
- Мнения: 334
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
За ламарина е силно препоръчителна електрическа помпа, иначе не си представям кви ръчички трябва да имаш.
Е сто кила съм, повече в ръцето по малко в главата. Но 3-4 мм дебелина стоманени планки ги огъва с 4 напомпвания, с минимално усилие. Правих си ъглови планки за едно дървено помещение, та така ми излезе много по евтино.
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремонт на крик бутилков тип. Ремонтни комплекти откъде?
Страшни сте!
Идеята да обърна крика ( щото това имам подръка, не съм мислил за цилиндър , но май ще помисля ) е да изчистя конструкцията и да местя наляво или надясно "цилиндъра" ( затова и маркуча ) , т.е. ще е на подвижна плоча и не искам напречна траверса под крика . Печели се височина , видимост, комфорт на работа и възможност детайла да е на мксимално близко разстояние към точката на натиск.
Идеята да обърна крика ( щото това имам подръка, не съм мислил за цилиндър , но май ще помисля ) е да изчистя конструкцията и да местя наляво или надясно "цилиндъра" ( затова и маркуча ) , т.е. ще е на подвижна плоча и не искам напречна траверса под крика . Печели се височина , видимост, комфорт на работа и възможност детайла да е на мксимално близко разстояние към точката на натиск.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта