Когато колата е студена се чува едно отчетливо тракане като натисна съединителя спира да се чува, като пусна съединителя пак почва , да се чува.
Като колата загрее тракането го няма . При гасене няма тракане и притрисане каквито са едни от симптомите за маховик .
Аз имам съмнения за маховик .
От някои места , където съм чел
Пише , ,че може да е колянов вал , балансиращи валове( първичен , вторичен), или скоростна кутия.
Колата е пасат Б6 2008 комън реал CBAC
Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Правилни са ти съмненията, щом изчезва като натиснеш съединителя. Няма какво друго да е при тази симптоматика. Готви хилядарка.
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Залагам на лагер на първичния вал на скоростната кутия. Колегата ще сподели впоследствие какво се е оказало.
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Другата седмица ще я закарам в сервиз да я видят.
И ще споделя какво, как и колко .
И ще споделя какво, как и колко .
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
railfan написа:Правилни са ти съмненията, щом изчезва като натиснеш съединителя. Няма какво друго да е при тази симптоматика. Готви хилядарка.
Чувам за някви валове и лагери .
Не знам кое е по- малкото зло.
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Така или иначе ти се очертава смъкване на скоростите.
Аз смятам, че не е лагер, а демпфер, защото лагер няма да се влияе от затоплянето на колата, както е при маховика.
П.С. Ако смяташ, че проблема е в първичният вал - разглобете кутията и го сменете, не е скъпо, така и така ще е долу. Нека и майстора да си каже мнението все пак. Срещал съм някъде мнения, че тоя виещ лагер може да се лекува с добавка в маслото на кутията, ама доколко това е ефективно....
Аз смятам, че не е лагер, а демпфер, защото лагер няма да се влияе от затоплянето на колата, както е при маховика.
П.С. Ако смяташ, че проблема е в първичният вал - разглобете кутията и го сменете, не е скъпо, така и така ще е долу. Нека и майстора да си каже мнението все пак. Срещал съм някъде мнения, че тоя виещ лагер може да се лекува с добавка в маслото на кутията, ама доколко това е ефективно....
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
railfan написа:Така или иначе ти се очертава смъкване на скоростите.
Аз смятам, че не е лагер, а демпфер, защото лагер няма да се влияе от затоплянето на колата, както е при маховика.
П.С. Ако смяташ, че проблема е в първичният вал - разглобете кутията и го сменете, не е скъпо, така и така ще е долу. Нека и майстора да си каже мнението все пак. Срещал съм някъде мнения, че тоя виещ лагер може да се лекува с добавка в маслото на кутията, ама доколко това е ефективно....
Няма никакви шумове от кутията, нава виене и такива.
И аз по - клоня към маховик . Майстора ще каже в понеделник ще я карам.
Едно минимум 1500лв мисля , че ще ме опраскат за пълен комплект .
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Принципно, ако е само маховика, може да караш така докато и съединителя замине, ще ти трака на студено, ама не е такава драма.
Комплекта съединител за твоят мотор е около 700-750 лв на LUK, поне преди няколко месеца като слагах моя беше толкова. Труда 2-300 лв и можеш да влезеш в хиляда.
Комплекта съединител за твоят мотор е около 700-750 лв на LUK, поне преди няколко месеца като слагах моя беше толкова. Труда 2-300 лв и можеш да влезеш в хиляда.
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
railfan написа:Принципно, ако е само маховика, може да караш така докато и съединителя замине, ще ти трака на студено, ама не е такава драма.
Комплекта съединител за твоят мотор е около 700-750 лв на LUK, поне преди няколко месеца като слагах моя беше толкова. Труда 2-300 лв и можеш да влезеш в хиляда.
Дразни ме и доста силно трака .
И като маховика е разбит и има голям луфт няма ли да направи нещо на кутията или тещо друго.
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Колата не беше карана два дена, днес я паля и не се чува нищо .
И утре като я оставя в сервиз и ако пак не се чува нищо .
Нищо няма да открият.
И утре като я оставя в сервиз и ако пак не се чува нищо .
Нищо няма да открият.
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Диагнозата е маховик .
Оферта от сервиза за пълен комплект маховик със съединител и труд е 1450-1500лв
Оферта от сервиза за пълен комплект маховик със съединител и труд е 1450-1500лв
- tdi fen
- Мнения: 4320
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
За тази кола к-т съединител маховик не е повече 750 лв
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
tdi fen написа:За тази кола к-т съединител маховик не е повече 750 лв
Тази оферта ми дадоха в сервиза , не съм сигурен дали в комплекта не влизат е двете помпи .
Ще потърся е друга оферта .
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
Има ли развитие? ... че ми е интересно какво е излязло :)
Re: Пасат Б6 Дали е маховик или нещо друго .
dispatch написа:Има ли развитие? ... че ми е интересно какво е излязло :)
Колата я закарах до сервиз, в деня в който я карах нямаше никакъв шум .
Два дена стоя в сервиз, майстора вика нищо не се чува .
Имало лек шум от маховика , бил в начален стадии . Отхвърли вариант шума да е от кутията или от някой вал .Защото при натискане на съединителя шума изчезваше , ако е било вал шум ще има и при натиснат съединител .
От тогава една седмица я карам няма такова силно дрънчене даже нищо не се чува.
Моховика е за смяна, просто чакам да се раздрънчи силно .
Оферта от сервиза имам за маховик и пълен комплект съединител на Закс плюс труд 1450-1500лв
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта