Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Здравейте на всички нов съм във бранша искам помощ и мнения за моята идея да направя силов тунинг на моят голф 4 1.9 помпа дюза 101.к.с желанието ми е на направя колата поне 300 к.с какво ще трябва да сменя по колата за да постигна този резултат благодаря ви предварително
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг Проект
Лесно е!
За този резултат достатъчно ще е да смениш само това между предния и задния номер
За този резултат достатъчно ще е да смениш само това между предния и задния номер
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Каква шега да е, човек?!?
Питаш за увеличаване мощността 3 пъти!!!
Да, теоретически е възможно, но за да остане годна за каране тази кола, и за да оцелее след първото смачкване на педала, мислищщ ли, че стоковите карантии ще издържат?
Или че тази ти горивна система може да достави необходимия дебит...
В повечето случаи се смята, че повишаване на мощността само с ремап е безопасно до около 30%
От там нататък влизаш в толкова дълбок и скъп филм, че веднага ще схванеш, че моето не е било шега, а добронамерен съвет
Впрочем, ремапването със споменатите 30% ще направят колата ти доста приятна за каране
Питаш за увеличаване мощността 3 пъти!!!
Да, теоретически е възможно, но за да остане годна за каране тази кола, и за да оцелее след първото смачкване на педала, мислищщ ли, че стоковите карантии ще издържат?
Или че тази ти горивна система може да достави необходимия дебит...
В повечето случаи се смята, че повишаване на мощността само с ремап е безопасно до около 30%
От там нататък влизаш в толкова дълбок и скъп филм, че веднага ще схванеш, че моето не е било шега, а добронамерен съвет
Впрочем, ремапването със споменатите 30% ще направят колата ти доста приятна за каране
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Разбирам преди 30 минути разговарях със едни момчета от Пловдив казаха ми че доста неща трябва да се сменят по колата като турбо подковани дюзи кулер генерация и още други проекта ще е на стойност 10,Хил времето за готовност е 1,месец и ми казаха че всичко ще е както трябва за да не прецакам мотора
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Аз продължавам да не разбирам келешлийският тъпизъм от 101 да изкараш 300 коня, при положение, че голф 4 особено в GTI серията има модели с доста прилични коне и вървеж стоково.
- tdi fen
- Мнения: 4320
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Ще трябва да смениш почти всичко по колата за колектор всмукателен турбина , генерацията,турбо пътища, интеркулер ,разпръсквачи ,бутала, биели скоростна кутия шестостенна с усилен съединител
също така на само предно вероятно ще имаш ядове с плоските огромен въртящ момент за който колата не е мислена
също така на само предно вероятно ще имаш ядове с плоските огромен въртящ момент за който колата не е мислена
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19727
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
10к за тунинг на PD 101 кс? За тия пари E60
И после? Съединител, полуоски, скоростна кутия, усилени тампони, окачване, спирачки...
Ако колата не е 4х4, то това е абсолютна загуба на време и пари, защото с 300 кс на предно ще има една скъпа буксувачка.
Audi S3 например може да се купи читаво за 10000 лв, което много по-лесно може да стане 300 кс и освен това повечето му карантии няма да е необходимо да се подменят.
И после? Съединител, полуоски, скоростна кутия, усилени тампони, окачване, спирачки...
Ако колата не е 4х4, то това е абсолютна загуба на време и пари, защото с 300 кс на предно ще има една скъпа буксувачка.
Audi S3 например може да се купи читаво за 10000 лв, което много по-лесно може да стане 300 кс и освен това повечето му карантии няма да е необходимо да се подменят.
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
Колегата да не забравя, че автомобила не е само мотор. Трябват разпънки, дискове, цялото окачване трябва да се смени, съединители със сигурност. купето трябва да се подсилва понякога.
Ако искаш да караш бързичка кола, гледай нещо от принципно силовите, GTI, S3, S4, Type R, Impreza, Lancer EVO. и на нея със стейдж 1, ако ти е бавна.
Тепърва да тръгваш на старо купе да го правиш 300к.с. е лоша идея без цялостен тунинг, защото самата ти кола ще се гъне като макарон, ще вози като люлка, като я настъпваш ще въртиш гуми и дотам, ще спреш 2 пъти и на 3тия ще прегреят и ще катастрофираш, и още куп проблеми свързани с лош подход към тунинга.
Както и разликата между 200к.с. и 300к.с. в градски условия по нашите пътища, няма да я усещаш толкова много, а до към 200 - да кажем, че без супер сериозни промени - можеш и да стигнеш. На стейдж 1 си с 30/35к.с. от горе без нищо да се бара и колата могат да ти я направят да дърпа яко на 3-та примерно. Както и има огромно значение тази мощност как се разпределя в оборотния диапазон.
Автомобил 180к.с. силен в ниски/средни, ще те задминава винаги на улицата от колкото такъв 300к.с. направен да ги вади само във високи. Както и фундаментално трябва да си наясно, че такива неща се правят от хора, които разбират. Сам да си я правиш до 300к.с. с помощ от форума е рецепта за провал.
Иначе за пред приятели и мацки, прсото си фалшифицирай едно Dyno да показва 300 коня и не се занимавай да я докарваш до там. Да буботи и да дърпа от ниски и никой няма да разбере колко к.с. е.
Ако искаш да караш бързичка кола, гледай нещо от принципно силовите, GTI, S3, S4, Type R, Impreza, Lancer EVO. и на нея със стейдж 1, ако ти е бавна.
Тепърва да тръгваш на старо купе да го правиш 300к.с. е лоша идея без цялостен тунинг, защото самата ти кола ще се гъне като макарон, ще вози като люлка, като я настъпваш ще въртиш гуми и дотам, ще спреш 2 пъти и на 3тия ще прегреят и ще катастрофираш, и още куп проблеми свързани с лош подход към тунинга.
Както и разликата между 200к.с. и 300к.с. в градски условия по нашите пътища, няма да я усещаш толкова много, а до към 200 - да кажем, че без супер сериозни промени - можеш и да стигнеш. На стейдж 1 си с 30/35к.с. от горе без нищо да се бара и колата могат да ти я направят да дърпа яко на 3-та примерно. Както и има огромно значение тази мощност как се разпределя в оборотния диапазон.
Автомобил 180к.с. силен в ниски/средни, ще те задминава винаги на улицата от колкото такъв 300к.с. направен да ги вади само във високи. Както и фундаментално трябва да си наясно, че такива неща се правят от хора, които разбират. Сам да си я правиш до 300к.с. с помощ от форума е рецепта за провал.
Иначе за пред приятели и мацки, прсото си фалшифицирай едно Dyno да показва 300 коня и не се занимавай да я докарваш до там. Да буботи и да дърпа от ниски и никой няма да разбере колко к.с. е.
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Тунинг Проект 1.9 TDI PD
И аз да допълня....
Понеже трябва да изкара много коне,то трябва и голяма турбина,която се развърта адски бавно ,освен ако не е лагерница някой vklr примерно,която гони 1000лв++ само тя без преправянето и към вакуум и в незнайно състояние...,за нова такава....скъпа работа.
От там братче в ниските и средните почти те няма както казаха колегите по-горе,и ще те гледат странно само на магистралата.
И сега най интересното,разхода в града ще е убийствен.Аз залагам че под 15 не можеш го свали.
Понеже трябва да изкара много коне,то трябва и голяма турбина,която се развърта адски бавно ,освен ако не е лагерница някой vklr примерно,която гони 1000лв++ само тя без преправянето и към вакуум и в незнайно състояние...,за нова такава....скъпа работа.
От там братче в ниските и средните почти те няма както казаха колегите по-горе,и ще те гледат странно само на магистралата.
И сега най интересното,разхода в града ще е убийствен.Аз залагам че под 15 не можеш го свали.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта