pdonev написа:Негативен отзив за Люси - vit_autosofia
Ноември 2017 година си закарах колата Passat b4 на Люси за смяна на съединител. Смени го.
"LUK съм ти сложил" - казва - "какъвто заводски слагат на Пасата". 220 лева за LUK, плюс труда - около 400 лева.
"Добре" - казвам - "нормално" ... и благодарности.
От няколко месеца забелязвам, като потеглям, подавам газ, оборотомера хвърчи нагоре а колата се услушва и потегля тромаво.
Като дойде лятото и тръгнах да пътувам по магистрала, го видях и в движение. Подам газ за ускорение, мотора вие, оборотите хвърчат, но не дърпа веднага.
Съединителя буксува.
Няма 3 години и половина, на фона на пандемията дето си стояхме в къщи, едва ли имам навъртяни 25000 километра.
Закарах я на майстор - друг. И той LUK ми предлага да сложи, добри били. Притесних се малко, но казвам "щом са добри"...
Смени го - пълният комплект 210лв + 140лв. труд.
Показа ми стария съединител! Феродовия диск беше износен и не е LUK а някакъв си JS Group (върху него го пише).
Притискателния диск прилича на LUK - каза майстора - но според дълбочината на износването и огромния ръб по края (показа ми го), най-вероятно е оригиналния от преди 25 години
и в никакъв случай на 3,5 години.
Та така: частична смяна с евтин феродов диск и резултата е на лице!
Доброто име трудно се гради и лесно се загубва!
Не отричам, че Люси е кадърен майстор, но за мен това е работа на мошеник и аз приключих с него.
Никога не съм работил с тази марка съединители.ти беше ли при Майстора в момента на свалянето на съединителя????