На "затапения "тип ДПФ каквито са по нашите кошари, каквото и да налееш , все тая. Чистенето е кратковременно или никакво.
Един път запушен , няма много варианти,
Може и да има някакъв частичен ефект, ако се смъкне и с подходяща индустриална химия и процедури се обработи. Доста по-сложно м/у другото.
За пълен ефект- нова пита, нов ДПФ .
Ценово е кофти, затова при нашите ширини се премахва, физически и софтуерно.
Въпросният бардал не съм го ползвал, нямам мнение. Не очаквайте обаче чудеса. Няма да има.
Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
По-скоро ако няма чудеса то да не направи беля ме е по-страх.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
- Автомобил: Passat B8 Rline
- Двигател: 2_0 TDI DFGA
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
Аз сериозно обмислям да премахна DPF и егр клапан. Карам предимно извънградско и по програмата VAG DPF регенерира през 500 -600км. Само че пак по нея като започне регенерация 80 -100 км трябва карам на високи обороти извънградско за да завърши. Това много ме дразни затова мисля да премахна филтъра. Съответно и егр.
В тази връзка препоръчайте стабилен и изпитан сервиз в София.
В тази връзка препоръчайте стабилен и изпитан сервиз в София.
- tdi fen
- Мнения: 4660
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
Не го пипай щом работи
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 14 ное 2023 17:18
- Автомобил: Passat Variant B8 SCRBMT 2018
- Двигател: DFGA
- Местоположение: София
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
diss написа:Аз сериозно обмислям да премахна DPF и егр клапан. Карам предимно извънградско и по програмата VAG DPF регенерира през 500 -600км. Само че пак по нея като започне регенерация 80 -100 км трябва карам на високи обороти извънградско за да завърши. Това много ме дразни затова мисля да премахна филтъра. Съответно и егр.
В тази връзка препоръчайте стабилен и изпитан сервиз в София.
Да не би да имате грешка!? Какви са тези 80-100км на високи обороти, за да завърши регенерацията!?
- fur1ous
- Мнения: 1665
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
Има златна среда, при по високи обороти регенерацията става дори по бавно.
Трябва да има товар и да я накараш да загрее за да регенерира бързо. При високи обороти, няма как да загрее повече на равен терен особено, по скоро изстива и регенерацията става по бавно.
Трябва да има товар и да я накараш да загрее за да регенерира бързо. При високи обороти, няма как да загрее повече на равен терен особено, по скоро изстива и регенерацията става по бавно.
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
Около 2000 об/мин е оптимума +- 200 . Под 1500 не е много ок, над 2500- пак. Особено второто ( над 2500) .
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
ДПФ е една керамична пита ако няма механични повреди няма какво да и стане. Ако се свали и изпере както трябва става като нова. Чистене без демонтаж от автомобила е бошлав работа. Ако се демонтира питата от гърнето се чисти най- добре но там където перат не им се занимава. Възможно е и да е избушен т.е да няма керамиката илида е сдупка. Тогава постоянно влиза в регенерация. Сензора я кара да регенерира ма газовете излизат директно и не могат да вдигнат температура за регенерация. Крайно време е за подобни касапщини да не може да се минава преглед.
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
То да беше само прането... Има причини да се докарва до това дередже. И нов , и добре изпран- кратковременен ефект. След генерална профилактика и чисто нови дюзи-да, ще трае дълго. Инак-не, пак ще се запуши за кратко време.
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
- Автомобил: Passat B8 Rline
- Двигател: 2_0 TDI DFGA
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
fur1ous написа:Има златна среда, при по високи обороти регенерацията става дори по бавно.
Трябва да има товар и да я накараш да загрее за да регенерира бързо. При високи обороти, няма как да загрее повече на равен терен особено, по скоро изстива и регенерацията става по бавно.
Карам я около 2800 об до 3000. Температурата на изх газове е между 500 и 630 градуса.
И да, като изкачвам разбира се падат по-бързо грамове и процентите на запълване.
А регенерира толкова много, може би защото го следя по програмата и така да се каже регенерира напълно. Започва около 100 % и завършва на около 25%. Иначе ако я спра на 60 % примерно пак няма да излезе грешка.
Иначе само веднъж ми е светвало на таблото че трябва регенерация и да се прочете ръководството.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 16 сеп 2024 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
svetlin92 написа:Здравейте колеги,
Да се оплача и аз :D, моя пассат го купих преди година със същите симптоми.
Чести регенерации 25 до 50 км, маслото супер много се разреждаше с нафта. Купих я на 269к километра. Това което направих е да премахна дпф-а. От там разхода на масло доста скочи 1 литър на 1000 км. А преди да махна дпф-а разход на масло не се усещаше но маслото ставаше по течно, ясно е че си е доливала нафтичка. Мина ми през акъла да я продам. Но как да я натикам на някой с проблем, после ще ме гузно. Смених само мембраната на капака на клапаните никакъв ефект. А отзад никакви пушеци никакви симптоми че гори масло. Това което направих намали разхода на масло доста. Има една американска добавка Berryman® B-12 Chemtool® Carburetor, Fuel System and Injector Cleaner, за нея има доста писано в форуми има клипове в тубата. Та реших да накисна буталата с нея. Ясно е ,че с тия смени на масло на 30 хиляди км. се образува въглеродни нагари по маслените сигменти. Ефекта дойде след 1000 км каране разхода от 1 литър на 1000 км стана около 200 грама на 1000 км. Което е по поносимо. Вече две смени на масло карам с кастрол 5w40 но мисля да махна това масло и да сложа някакво евтино масло като тотал 5w40 което да го сменям на 7 000 км. И скоро време да сменя капака на клапаните. Но се свиква с доливането :D Вече и впечатление не ми прави. Много колеги страдаме с тия гадни мотори.
Здравей колега,
Тъй като имам същия проблем (моя пасат е 2.0 ТДИ 150 к.с.) и съм решил и аз да пробвам с тази добавка, потърсих в нета ама се оказва, че е за бензин.
Може ли повече инфо и снимка на продукта.
Също така ако някои е решил проблема нека ми сподели, че вече ще полудея с тази кола.
Благодаря ти предварително.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
svetlin92 написа:Здравейте колеги,
Да се оплача и аз :D, моя пассат го купих преди година със същите симптоми.
Чести регенерации 25 до 50 км, маслото супер много се разреждаше с нафта. Купих я на 269к километра. Това което направих е да премахна дпф-а. От там разхода на масло доста скочи 1 литър на 1000 км. А преди да махна дпф-а разход на масло не се усещаше но маслото ставаше по течно, ясно е че си е доливала нафтичка. Мина ми през акъла да я продам. Но как да я натикам на някой с проблем, после ще ме гузно. Смених само мембраната на капака на клапаните никакъв ефект. А отзад никакви пушеци никакви симптоми че гори масло. Това което направих намали разхода на масло доста. Има една американска добавка Berryman® B-12 Chemtool® Carburetor, Fuel System and Injector Cleaner, за нея има доста писано в форуми има клипове в тубата. Та реших да накисна буталата с нея. Ясно е ,че с тия смени на масло на 30 хиляди км. се образува въглеродни нагари по маслените сигменти. Ефекта дойде след 1000 км каране разхода от 1 литър на 1000 км стана около 200 грама на 1000 км. Което е по поносимо. Вече две смени на масло карам с кастрол 5w40 но мисля да махна това масло и да сложа някакво евтино масло като тотал 5w40 което да го сменям на 7 000 км. И скоро време да сменя капака на клапаните. Но се свиква с доливането :D Вече и впечатление не ми прави. Много колеги страдаме с тия гадни мотори.
Колега, как се сдоби с Berryman в България?
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
интересна тема. аз съшо карам 2.0 ТДИ 150 кс, но пък за сега нещата изглеждат добре.
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
diss написа:fur1ous написа:Има златна среда, при по високи обороти регенерацията става дори по бавно.
Трябва да има товар и да я накараш да загрее за да регенерира бързо. При високи обороти, няма как да загрее повече на равен терен особено, по скоро изстива и регенерацията става по бавно.
Карам я около 2800 об до 3000. Температурата на изх газове е между 500 и 630 градуса.
И да, като изкачвам разбира се падат по-бързо грамове и процентите на запълване.
..
Много са оборотите, удължава се времето за регенерация. Пробвайте с около 2000-2200 об/мин.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: tarnovo
Re: Разход на масло Passat B8 2.0 TDI
Привет, колеги. Изчетох темата, но не виждам решение на проблема освен някакви страни добавки и марки масла.
Конкретния ми въпрос след смяна на семерина на колянов вал и продължаващ разход на масло около 500 гр. на 1000 км. какви действия да предприема.
Например смяна на какпака на клапаните, гумички на дюзи и т.н.
Колата е Б8 2.0 TDI 150 к.с. на 315 000 км.
Благодаря предварително за предложенията!
Конкретния ми въпрос след смяна на семерина на колянов вал и продължаващ разход на масло около 500 гр. на 1000 км. какви действия да предприема.
Например смяна на какпака на клапаните, гумички на дюзи и т.н.
Колата е Б8 2.0 TDI 150 к.с. на 315 000 км.
Благодаря предварително за предложенията!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта