Към автора на темата - от всичките японо-корейски недомислия най-си заслужава Аурис Хибрид от 2016 нагоре, двигателя върви прилично, става за изпреварвания макар и с лека клизма, много е шумен със сивити-то, което има докато набере, после спокойно си поддържа 140 на магистрала без зор.Нещата за които е хубаво да внимаваш там - сивити трансмисията е супер, винаги си на точната предавка, но трябва да има история, че е обслужвана, добре е колата да е на около 100к.км, че живота на трансмисията, ако не е поддържана както трябва няма да надвижи 250к.км без проблеми, другото, което е - батерията, в Тойота мисля правеха замервания за оставащия и капацитет, нова батерия за тая кола е накъмто 5-6к,ойро по спомен (може вече цената да не е актуална), самия двигател изисква само 0в20 масло, но е здрав, става и за газ.Много лошо изпълнение на изолацията на купето, от самите рамки на вратите се чува вятъра така, както от Дачия не се чува, вътре салона, като за класа си е приличен.
По-горе един колега те посъвтва да не отписваш Голф с турбина - послушай го!!!
Аз имах турбо бензин, после дизел с турбо, наших се на атмосферен бензин и ми се отщя да карам кола, та преди време си взех отново турбо бензин - това от личен опит ти го казвам.
Избор на градско комби бензин .
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на градско комби бензин .
Батерията има 10 години гаранция според мен да я вземеш на повече от 5-6 години не си заслужава
Re: Избор на градско комби бензин .
точно затова написах цената по подмяната, като не е задължително винаги да се подменя, ако има само определени дефектирали клетки, бяха някакъв процент от общия брой по спомен в Русе имаше едни пичове, които ги оправяха, но все пак ако ще се сменя цялата си е разход разбира се, ремонта на CVT ако се налага също е разход.
Re: Избор на градско комби бензин .
Само да кажа , че 1.4тси 150кончета в голф 7 е един от най-добрите мотори на VW .
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Избор на градско комби бензин .
Хибридните батерии са много по-евтини - https://ehybrid.net/product/genuine-aur ... d-battery/eng написа:нова батерия за тая кола е накъмто 5-6к,ойро по спомен (може вече цената да не е актуална), самия двигател изисква само 0в20 масло
Може да се използват и масла с вискозитет 5W-20, 5W-30..
От всички изброени от автора - Хонда Сивик 1.8 е най-качествения автомобил, според мен.
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Избор на градско комби бензин .
5W-20 няма нищо общо с 5W-30. Разликата във вискозитетите е 1,7 пъти. Маслените помпи за тези масла са различни.
Re: Избор на градско комби бензин .
telefunken написа:5W-20 няма нищо общо с 5W-30. Разликата във вискозитетите е 1,7 пъти. Маслените помпи за тези масла са различни.
Това което казваш, не е напълно вярно.
https://www.shell-livedocs.com/data/pub ... ded8d0.pdf
https://shop.sclubricants.com/pub/media ... asheet.pdf
https://www.valvolineglobal.com/en-eur/ ... explained/
https://blog.amsoil.com/understanding-oil-viscosity/
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на градско комби бензин .
telefunken написа:5W-20 няма нищо общо с 5W-30. Разликата във вискозитетите е 1,7 пъти. Маслените помпи за тези масла са различни.
На T-Roc 1.5 TSI 2018 г. маслената помпа е 04E 115 105 BT. Същата помпа се ползва и до ден днешен на 1.5 TSI, както и на 1.0 TSI от 2014 г. насам.
Като беше нов му слагаха 5w30 или 0в30, а в един момент преминаха към 0w20. Помпата е еднаква, маслата се сменят. Аз карам с 5W30.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на градско комби бензин .
Точно. Това с вискозитета е щото се покрива по-лесно еко категорията по-тежки и с по-големи мотори возила, а не щот мислят за екологията ( като цяло ) .
Но тъй като става неудобен казус защо само тежките ( и с по-големи моторизации или по-мощни ) се препоръчва това масло и накрая всички под ножа без обяснения . Малки , големи , няма значение.
Ама ще брадяса ли, какво ще се случи... Важното е да мине гаранцията , оттам насетне .. Пари да има човек. Или поп.
По темата : съгласен на 100% със
Но тъй като става неудобен казус защо само тежките ( и с по-големи моторизации или по-мощни ) се препоръчва това масло и накрая всички под ножа без обяснения . Малки , големи , няма значение.
Ама ще брадяса ли, какво ще се случи... Важното е да мине гаранцията , оттам насетне .. Пари да има човек. Или поп.
По темата : съгласен на 100% със
Кайзен написа:..
От всички изброени от автора - Хонда Сивик 1.8 е най-качествения автомобил, според мен.
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Избор на градско комби бензин .
Vlad777 написа:telefunken написа:5W-20 няма нищо общо с 5W-30. Разликата във вискозитетите е 1,7 пъти. Маслените помпи за тези масла са различни.
На T-Roc 1.5 TSI 2018 г. маслената помпа е 04E 115 105 BT. Същата помпа се ползва и до ден днешен на 1.5 TSI, както и на 1.0 TSI от 2014 г. насам.
Като беше нов му слагаха 5w30 или 0в30, а в един момент преминаха към 0w20. Помпата е еднаква, маслата се сменят. Аз карам с 5W30.
Маслените помпи на двата мотора са съвсем различни. Нямат нищо общо. В голяма заблуда си. Подвеждаш и колегите! Моделът от 2018 не е предназначен за 0w20. Може да работи с 5W30 или 0W30. Ако не беше така, щях да наливам на моя само 0W30.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на градско комби бензин .
И кое им е различното на двете помпи? Дебит?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на градско комби бензин .
Преди да напиша поста, погледнах в специализиран софтуер и сравних маслените помпи на т-рок 2018 и 2023 и са с еднакви парт номера. Дай шаси да извадя за твоя.
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Избор на градско комби бензин .
samo_pechka написа:И кое им е различното на двете помпи? Дебит?
Различни са конструкциите им и поръчковите номера. При новите мотори подпомагат задействането на спирачната система (сервоусилвателя). Много е вероятно да са конструирани за различни вискозитети. Много са различни 5W30 и 0W20, няма как да минават по един и същи начин през една маслена помпа. Двигателите за 0W20 допускат доливане до максимум 0,5 литра масло 0W30 или 5W30, след което трябва маслото да се смени. Описано е в документацията. Единственото спасение за моторите на 0W20 е да им се сменя по-често маслото. Към момента го тестват още това идиотско масло 0W20.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Избор на градско комби бензин .
За каква кола става дума - Тойота хибрид или бензиново VW?telefunken написа:Различни са конструкциите им и поръчковите номера.
Колко да са различни? Зная за няколко Приуса и Ауриса, които са на над 250 000км с 5W30 и нямат проблеми. Собствениците им използват масло с вискозитет от 0W20 до 5W30, в зависимост какво могат да намерят на добра цена.telefunken написа: Много са различни 5W30 и 0W20, няма как да минават по един и същи начин през една маслена помпа.
Re: Избор на градско комби бензин .
Аз съм с Тойота, не хибрид - в менюъла пише слледното " да се използва оригинално Тойота масло, като препоръчителен визкозитет е 0в20, в случай, че се налага да се тегли каравана/ремарке и /или натоварен трафик е възможно използването на 5в20/30, като след това да се смени задължително с препоръчания вискозитет", карал съм я и с 5в30 и с 0в20, основно залагам на 0в20, колата е на 310к.км и няма разлики в държанието на двигателя, но 5в30 от края на Октомври до началалото на Май не съм наливал никога, не мисля е няма разлика между 0в20 и 5в30, дори напротив.0в20 го дават заради еко изискванията, но и допуските и хлабините са значително по-малки, та не съм сигурен дали основно заради еко шитните се препоръчва 0в20?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 56 госта