Ръст на електрическите автомобили в България
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
Моето мнение е, че Audi e-tron няма да ти е удобно за градска кола. Твърде голямо е. Разликата спрямо Мини-то и Т-Рок-а е значителна. Това също е един от най-тежките СУВ на ел.задвижване, от където идва и високия му разсход. Колата е по-скоро сравнима с Модел Х, от колкото с Модел У, който е много спартански сравнен с Аудито и с Х-а. Ако се търси нещо с ел.задвижване с размерите на Минито, за мен най-добрата алтернатива е Волво ЕХ30 с двата мотора. Друг вариант е БМВ иХ1 също на два мотора, където като комфорт и като ергономия би бил по-близо до Мини. Ако не греша иХ1 споделя платформата си с Мини Кънтриман. За съжаление ВАГ все още нямат алтернатива в този сегмент.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
Petrolhead написа:Електрически голф кънтри???
Ще слушате батко си
https://www.theverge.com/2024/6/25/24185946/vw-rivian-joint-venture-investment-software-r2
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
Гледам вече има нов конкурент на Spark в София. Бест Карс ООД са пуснали сайт - Travel by electric. Като разгледах условията за ползване си има подводни камъни. Някой ползвал ли ги е, защото ми се струва, че за разлика от Spark - те нямат реални активи. Собственика е Деница Владимирова Даверова, която за чудо не е свързана с други фирми. Сайта им е доста дървен и цените ми се струват чутовищно скъпи. Да не се окаже както Simpl и пак да е добра идея и лошо приложение.
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
Petrolhead написа:Petrolhead написа:Електрически голф кънтри???
Ще слушате батко си
https://www.theverge.com/2024/6/25/24185946/vw-rivian-joint-venture-investment-software-r2
Би било още по-добре VW да произвежда ребрандиран Ривиан и ако може цената да не е х3 , но да не мечтая чак толкоз

ПП-пикапа на Ривиан е на цената на Амарок , а разликата в мощността е “само” 500-600к.с.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
hvp800 написа:Petrolhead написа:Petrolhead написа:Електрически голф кънтри???
Ще слушате батко си
https://www.theverge.com/2024/6/25/24185946/vw-rivian-joint-venture-investment-software-r2
Би било още по-добре VW да произвежда ребрандиран Ривиан и ако може цената да не е х3 , но да не мечтая чак толкоз![]()
ПП-пикапа на Ривиан е на цената на Амарок , а разликата в мощността е “само” 500-600к.с.
не мисля че пикап на ток е добра идея, но ривиан определено се справят по-добре от фолксвагенци.
искрено се съмнявам, че концепта случайно прилича на голф кънтри.
предполагам следващите малки сувове на ФВ ще бъдат направени заедно с ривиан
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
VW предпочетоха 400 волтова система за ID серията и 800 волтова за Тайкан и близнака му при Ауди . Ривиан използва 900 волтова система за моделите си. Та обвързването на двете марки ( ако има такова ) ще доведе до някои сътресения .
Още повече , че във ВАГ групата е пионера на 800 волтовата архитектура Мате Римац.
Интересно ще е и все по-интересно ще става , но така или иначе VW трябва да промени нещо генерално , щото сегашните им електрически модели са далеч от това , което трябва да бъдат !
Още повече , че във ВАГ групата е пионера на 800 волтовата архитектура Мате Римац.
Интересно ще е и все по-интересно ще става , но така или иначе VW трябва да промени нещо генерално , щото сегашните им електрически модели са далеч от това , което трябва да бъдат !
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ръст на електрическите автомобили в България
Сривът на електромобилите в Германия продължава
Всъщност спадът е основно в частните клиенти, което води до общ спад от 16.4% през първата половина на 2024, спрямо първата половина на 2023. Очакванията са в Германия за 2024 да се продадат с 25% по-малко електрички през тази година, сравнено с миналата.
Germany: Drop in electric car sales weakens battery industry
Но ето, че в други държави ръстът на автомобилите, които се включват в контакта продължава. Така че е рано да се правят заключения.
Продажбите за електрически автомобили на частни клиенти през първата половина на годината са намалели почти наполовина (-47%) в сравнение със същия период на миналата година
Всъщност спадът е основно в частните клиенти, което води до общ спад от 16.4% през първата половина на 2024, спрямо първата половина на 2023. Очакванията са в Германия за 2024 да се продадат с 25% по-малко електрички през тази година, сравнено с миналата.
Germany: Drop in electric car sales weakens battery industry
Стефан Брацел, директор на Центъра за управление на автомобилите в Бергиш Гладбах, каза, че Германия е по-специален случай в Европа, където продажбите на електрически превозни средства нарастват. "Развитието на електрическата мобилност се забавя основно в Германия. В другите европейски страни ситуацията през първите пет месеца на 2024 година е различна. Регистрациите на електрически превозни средства са се увеличили с 22,9% във Франция, 9,7% в Обединеното кралство и 47% в Белгия," каза той. Това намаление е пряко свързано с премахването на субсидията за електрически превозни средства от Берлин през 2023 година. Поради бюджетни проблеми, правителството първо премахна субсидията за търговски електрически превозни средства, а след това и за частни лица. Щом тези мерки влязоха в сила, търсенето се сринало.
Но ето, че в други държави ръстът на автомобилите, които се включват в контакта продължава. Така че е рано да се правят заключения.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта