Здравейте пичове,
търся си кола от известно време и честно казано почна да ми писва.
Спрял съм се на един пасат - 2010 година 2.0Т 200 коня TSI. Уж екземплярът е на 174 000 км, нооо.. Интериора е перфектен, педала, лоста, волана не бяха изтъркани, та може би е възможно да е на толкова.
Вчера бях на тест драйв, не усетих някакви проблеми, но това е втората ми кола а първата такава е "beater" та не разбирам чак толкова какво да гледам.
Как и къде може да ми проверят автоматика и двигателя, защото най-вече това ме касае.
Екземплярът за който става на въпрос е - https://www.mobile.bg/obiava-1171991903 ... -0t-200k-c
Благодаря предварително на всички отзовали се!
VW Passat B6 2.0 TSI
- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
Здравей, лично на мен екземпляра ми допада. Седан на бензин аз не очаквам да е на милион километра, освен това този от обявата не е евтин. Това че е каран и обслужван в Бг лично за мен си е плюс, ако човека е коректен ще ти сподели за предимствата и недостатъците на колата. Намирай някой сервиз, който си ползвал и попитай дали могад да ти направят обстоен преглед и мнение за автомобила, друг вариант ти е да попиташ основните VAG сервизи в София, някои предлагат тази услуга, някои не. От bri4ka.com мисля също предлагат това.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 05 юли 2024 10:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
maniac_55 написа:Здравей, лично на мен екземпляра ми допада. Седан на бензин аз не очаквам да е на милион километра, освен това този от обявата не е евтин. Това че е каран и обслужван в Бг лично за мен си е плюс, ако човека е коректен ще ти сподели за предимствата и недостатъците на колата. Намирай някой сервиз, който си ползвал и попитай дали могад да ти направят обстоен преглед и мнение за автомобила, друг вариант ти е да попиташ основните VAG сервизи в София, някои предлагат тази услуга, някои не. От bri4ka.com мисля също предлагат това.
Здравей, благодаря Ви за отговора!
Човекът твърди, че го е карал тук 9 месеца. Това което ми направи впечатление е "маслото на автомата се сменя само когато почне да тропа, издава звуци и т.н.", та не го е сменял след като го е внесъл, не би трябвало да има голямо значение за малкият период от време, според мен.
Също така, може ли да препоръчате добър и доверен сервиз за ВАГ? Звънях на порше софия, но имат часове чак в началото на август, което е много време.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
Не знаех, че това купе е хечбек. Според мен е седан, но щом си рекъл. Пък и не виждам каква е връзката между вида на купето и километрите. Според мен никаква, но явно разбираш повече. Не очаквах, че Б 6 2010 година ще е с тоя тип седалки. Логично е да е с кожа/алкантара, които са много по- хубави и удобни. Не вярвам, че пасата е на тези километри и затова трябва да го провериш в оторизиран сервиз. Но ако е в това състояние, каквото е описано, цената не е висока.
П.С. Това, което ти е казал, са пълни глупости: "маслото на автомата се сменя само когато почне да тропа, издава звуци и т.н." Маслото на диесджито се сменя на 60 000 км задължително. С това изказване продавачът много олеква, та внимавай.
П.С. Това, което ти е казал, са пълни глупости: "маслото на автомата се сменя само когато почне да тропа, издава звуци и т.н." Маслото на диесджито се сменя на 60 000 км задължително. С това изказване продавачът много олеква, та внимавай.
- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
zdravkop64 написа:Не знаех, че това купе е хечбек. Според мен е седан, но щом си рекъл. Пък и не виждам каква е връзката между вида на купето и километрите. Според мен никаква, но явно разбираш повече. Не очаквах, че Б 6 2010 година ще е с тоя тип седалки. Логично е да е с кожа/алкантара, които са много по- хубави и удобни. Не вярвам, че пасата е на тези километри и затова трябва да го провериш в оторизиран сервиз. Но ако е в това състояние, каквото е описано, цената не е висока.
П.С. Това, което ти е казал, са пълни глупости: "маслото на автомата се сменя само когато почне да тропа, издава звуци и т.н." Маслото на диесджито се сменя на 60 000 км задължително. С това изказване продавачът много олеква, та внимавай.
Естествено че не е хечбег, грешка допуснах. А кола тип Седан се предполага че ще е по-запазена и на по-малко км от Комби, което като цяло си е кола за всичко и тук в Бг си ни идват на по 500к км, най-вече дизелите, това имах предвид.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
За да твърдиш, че автомобилите тип комби са на доста повече километри от седаните трябва да си направил проучване, и то сериозно. Пак казвам- няма връзка между вида на купето и километрите. Зависи от първия и евентуално от втория собственик, пък и в края на краищата пасата, който обсъждаме, е бензин, а не дизел.
Последна промяна от zdravkop64 на Пет 05 юли 2024 15:32, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4664
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
пише че не гори масло ама гаранция нямаш цената му е като за читав щом ти харесва вземаш го пък каквото покаже
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 05 юли 2024 10:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
zdravkop64 написа:Не знаех, че това купе е хечбек. Според мен е седан, но щом си рекъл. Пък и не виждам каква е връзката между вида на купето и километрите. Според мен никаква, но явно разбираш повече. Не очаквах, че Б 6 2010 година ще е с тоя тип седалки. Логично е да е с кожа/алкантара, които са много по- хубави и удобни. Не вярвам, че пасата е на тези километри и затова трябва да го провериш в оторизиран сервиз. Но ако е в това състояние, каквото е описано, цената не е висока.
П.С. Това, което ти е казал, са пълни глупости: "маслото на автомата се сменя само когато почне да тропа, издава звуци и т.н." Маслото на диесджито се сменя на 60 000 км задължително. С това изказване продавачът много олеква, та внимавай.
Ясно, кои са оторизираните сервизи? Порше София ми казват, че имат часове чак в началото на август.
С една дума, твърдите,че седалките са сменени, за да бъде продаден по-лесно?
И да, наясно съм, че това което е казал е пълна глупост, това ми направи много лошо впечатление.
tdi fen написа:пише че не гори масло ама гаранция нямаш цената му е като за читав щом ти харесва вземаш го пък каквото покаже
Дали могат да бъдат направени някакви тестове за да се разбере? Планувам да го закарам на сервиз за обстоен преглед, но преди това, ако има какво да направя сам - да не си губя времето излишно и това на продавачът.
Мда, но не искам да се нашия, цените на автомата и смяна на верига и т.н. са много високи, а те на около тези километри са неизбежни, та искам да имам поне няколко десетохиляди сигурност.. затова ще се опитам да го прекарам и през сервиз за да кажат какво се случва
- jordan17772
- Мнения: 720
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
Веригите на тоя мотор карат 150хил.км. Със смяната на веригите може да се наложи смяна на балансиращи валове цифра са. Ламбда сондите също карат 150хил.км. Нова е 500лв бройката. Маслото на двигателя се сменя на 7500км. Слаби места на тоя двигател са водна помпа 1000лв, помпа за гориво в резервоара с регулатора 1300лв, помпа за високо налягане на горивото 900лв, картерна вентилация 250лв, инжектори 500лв бройката, семеринг колянов вал - свалят се скорости за подмяната 700лв. Всичко това съм го минал с моята 2TSI 2009г. 4 искрови свещи на 50к км 200лв, 4 Бобини 600лв карат две смени на свещи. Всички цени са за оригинални части.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
bunjubunju написа:С една дума, твърдите,че седалките са сменени, за да бъде продаден по-лесно?
Подобно нещо не само не съм казвал, но не съм си го и помислял. Седалките НЕ са сменяни, просто ми стана странно, че пасат шестица от последните е с този модел седалки.
Ето това са хубавите седалки:
https://bazar.bg/obiava-42145600/vw-passat-b6-4motion
- tdi fen
- Мнения: 4664
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Passat B6 2.0 TSI
Ще трябва да свалите свещите и да ги погледнете за омасляване или нагар
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта