На мен ми е малко странно ,че автора предпочите Opel пред Корейските и ВАГ . Опелите от 2010 не са , като ония по – старите здрави кучета. Не е случайно ,че тая марка последните 10-20 години години загуби сериозно пазарен дял. С ваг автомобил не бих сравнявал Опел.. Но даже и при сравнение с Корейските , не виждам даже и едно нещо в което да си струва Опела.
1.4 tsi на Сеата на 15 години би имал по- скъпа подръжка в сравнение с останалите изброени бензинови двигатели.
И още нещо . Корейските бензинови двигатели от тези години се подържат , даже по - евтино от толкова хваления тук ваг мотор 1.6 , 102 коня.
Избор на кола до 10 000 лева икономична
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Първо, благодаря за отговорите.
Опел Астра след 2012 ми допада като външен вид, интериор, отделно и не ми изглежда малка. Все мисля, че поддръжката на Опел е по-изгодна от ВАГ, от корейките вече не знам, трябва да прочета повече.
Сеат-а също като визия много ми допада, но държи доста цена(което би трябвало да говори за качество)
Киа или Хюндай… повечето таксита в родния ми град в България са такива, би трябвало да държат и те някакво ниво.
В Германия нямам сервиз/познато лице, което да знам в кои марки точно се е специализирало. Живея в малко градче на 30км от Кьолн, в Кьолн специално мисля, че навсякъде се влиза с евро 4/зеления етикет. “ТЮФ” не знам как да определя дали е ИСТИНСКИ! Баща ми има Мерцедес Е класа 2010, мин година лично аз го закарах да мине “ТЮФ” ами за 30 мин му намериха всичко, добре че гниенето на задния носач е фабричен дефект и вс бе поето от Мерцедес! Какво искам да кажа, за мен кола мине ли “ТЮФ” значи в следващите 2 години ще върви.
VW държат също като Сеат мн високи цени на колите и изборът е доста ограничен!
Рената и като цяло френските коли, изглеждат добре, вътре също хващат окото, но И ТАМ не знам каква е поддръжката и какви слабости имат тези коли. Рено меган III грандтур изглежда много добре за мен!
Форд Фокус 2011 1,6куб 116к също изглежда приемлив вариант за 4600€.
Вчера говорих с един мой приятел и го попитах, защо доста автомобили в България са по-евтини отколкото специално в Германия. Той сподели, че ЯВНО качеството е там по-високо!!!
Което ме наведе на следващия ми въпрос, е…не е ли по-добре да си вземеш кола от България и разликата от 2 хил лв да в вложиш да си я стегнеш? Той се разсмя и каза…ами понякога да!
Имам още около 2 месеца време да си намеря, ще изчакам да видя дали ще излезне нещо добро и ще реагирам. Ще ви пиша, какво съм избрал. Все пак ако на някой му се занимава може да сравни, 2-3 коли които той би предпочел.
Хубава вечер!
Опел Астра след 2012 ми допада като външен вид, интериор, отделно и не ми изглежда малка. Все мисля, че поддръжката на Опел е по-изгодна от ВАГ, от корейките вече не знам, трябва да прочета повече.
Сеат-а също като визия много ми допада, но държи доста цена(което би трябвало да говори за качество)
Киа или Хюндай… повечето таксита в родния ми град в България са такива, би трябвало да държат и те някакво ниво.
В Германия нямам сервиз/познато лице, което да знам в кои марки точно се е специализирало. Живея в малко градче на 30км от Кьолн, в Кьолн специално мисля, че навсякъде се влиза с евро 4/зеления етикет. “ТЮФ” не знам как да определя дали е ИСТИНСКИ! Баща ми има Мерцедес Е класа 2010, мин година лично аз го закарах да мине “ТЮФ” ами за 30 мин му намериха всичко, добре че гниенето на задния носач е фабричен дефект и вс бе поето от Мерцедес! Какво искам да кажа, за мен кола мине ли “ТЮФ” значи в следващите 2 години ще върви.
VW държат също като Сеат мн високи цени на колите и изборът е доста ограничен!
Рената и като цяло френските коли, изглеждат добре, вътре също хващат окото, но И ТАМ не знам каква е поддръжката и какви слабости имат тези коли. Рено меган III грандтур изглежда много добре за мен!
Форд Фокус 2011 1,6куб 116к също изглежда приемлив вариант за 4600€.
Вчера говорих с един мой приятел и го попитах, защо доста автомобили в България са по-евтини отколкото специално в Германия. Той сподели, че ЯВНО качеството е там по-високо!!!
Което ме наведе на следващия ми въпрос, е…не е ли по-добре да си вземеш кола от България и разликата от 2 хил лв да в вложиш да си я стегнеш? Той се разсмя и каза…ами понякога да!
Имам още около 2 месеца време да си намеря, ще изчакам да видя дали ще излезне нещо добро и ще реагирам. Ще ви пиша, какво съм избрал. Все пак ако на някой му се занимава може да сравни, 2-3 коли които той би предпочел.
Хубава вечер!
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Кола от България не си купувай. Купи си от Германия . Писал си ,че искаш ръчна скоростна кутия . Да знаеш ,че ръчните скоростно кутии на Опелите от тези години са трошливи. Мисля 6 степенната беше,ама не съм сигурен...износваха лагери ли, кво беше... По – запознатите с мярката да кажат.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Упражнението с кола от БГ за каране в Германия не си заслужава, защото според късмета ти може да ти легне дебело регистрацията на немски номера. Плюс това коли от този вид, които ти търсиш, в Германия има достатъчно много. Евтините цени в БГ са на базата на бивши ударени или въртяни километражи, или в "оптималния" случай и на двете.
Помисли и за вариант 5000 начално плащане и 3600 - 5000 разсрочен кредит за кола около 10000 евро. Погледнах, че за тези пари може да се вземе бензинова Дачия на 3 години, от която не бих очаквал кой знае какво, но ще ти върши работа. Или всякакви малки комбита на корейски марки.
На снимката: Ситуацията 2 дни след прясно взет ТЮФ без да съм се напъвал да го взимам, но ходя там от 10 години. Разговорите с ТЮФ-аджията обикновено се изчерпват със "Здравей!" - "Здрасти!" и "Колко?" "Еди-колко си.."
Помисли и за вариант 5000 начално плащане и 3600 - 5000 разсрочен кредит за кола около 10000 евро. Погледнах, че за тези пари може да се вземе бензинова Дачия на 3 години, от която не бих очаквал кой знае какво, но ще ти върши работа. Или всякакви малки комбита на корейски марки.
На снимката: Ситуацията 2 дни след прясно взет ТЮФ без да съм се напъвал да го взимам, но ходя там от 10 години. Разговорите с ТЮФ-аджията обикновено се изчерпват със "Здравей!" - "Здрасти!" и "Колко?" "Еди-колко си.."
- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Привет, може ли някой да изкаже мнение за ТАЗИ кола. Принципно от много време вече си мисля за нещо малко и 3-врато под 10 бона, главно за в града, задължително на бензин и автоматик и минимум EURO4, АГУ няма да се слага. Кола, която да замества основната ми, когато е в сервиз, която дори може скоро да тръгна да продавам. Отдавна съм хвърлил око на Golf mk5 1.6i 102hp или 1.6FSI 115hp, като и 2-та ги има във вариант с автоматик. Въпросът е сега до колко са здрави тези два мотора и дали са масларници. Автоматиците също. Все пак малък хечбег на 15тина години, на бензин не се предполага да е над 300хил. км, нали? Този екземпляр от обявата де-факто изпълнява всичките ми критерии, дори е от последните 5-ци - 2008 г и с добро оборудване, такова каквото търся. Поисках VIN и го очаквам.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Търси Ибиза Фабия 1.6 105 кс ,голф не съм сигурен с атмосферните мотори мисля, че са обикновено автоматик 5 скорости хидротрасформатор , DSG при от първите бензин не от най-надеждните , иначе малко трудно да намериш нещо здраво имам познати с тойота, аурис като цяло доста здрави 1.6 132кс
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
1,6 е с 6 скорости хидротрансформатор. 1,4 с по-ниската мощност като в обявата, е 7 степенна DSG, т.е. по-проблемната.
- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Сеати и Шкоди засега не гледам, а DSGто от тези години при Голф 5 какво може да му стане, лесно ли се лекува ако има проблем или общо взето си е като при Пасат? А в тази обява дето гледам мисля че не си знаят какво точно продават, въобще не виждам в аутодата бензинов вариант 5-ца 125hp а и обява без грам текстово описание не иде на добре. 122 коня е явно. Иначе мерси за мненията.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Съединителите са консуматив при тази кутия общо взето има износени и за 70к както и за 150 к рекорда за който знам са цели 200 к км мисля ,че струват около 1100 лв афтърмаркет оригинални са над 2к за труд не мога да кажа колко излиза
Мотора също е далеч от безпроблемните обтегачи вериги ,които нямат особено дълъг ресурс общо взето се сменят, като ремък сумите са четирицифрени в по-новите връщат ремъка те са по смислени но бюджета е крайно недостатъчен за Г7
Ауди ? https://www.mobile.bg/obiava-1171372183 ... ose-ksenon
Мотора също е далеч от безпроблемните обтегачи вериги ,които нямат особено дълъг ресурс общо взето се сменят, като ремък сумите са четирицифрени в по-новите връщат ремъка те са по смислени но бюджета е крайно недостатъчен за Г7
Ауди ? https://www.mobile.bg/obiava-1171372183 ... ose-ksenon
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Novakola написа:Вчера говорих с един мой приятел и го попитах, защо доста автомобили в България са по-евтини отколкото специално в Германия. Той сподели, че ЯВНО качеството е там по-високо!!!
Ако става въпрос за колите на старо, отговорът е много прост и не знам защо се чудиш. Една кола в Германия струва 10,000 примерно. Тук "същата" струва 7-8000лв. Като сложиш разходите за транспорт до България плюс печалба на търговеца, няма как да е по-евтина. Причината е, че в Германия виждаш кола на 190,000км, а тук "същата" е с подобен километраж след връщане на 100-200 хил. км. Просто като намериш по-евтина кола в България, потърси същата в Германия на 400,000км и ще видиш, че там е по-евтина. Няма абсолютно никаква логика и смисъл да си купиш кола от българска автокъща с цел да я караш в Германия.
- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
tdi fen написа:Съединителите са консуматив при тази кутия общо взето има износени и за 70к както и за 150 к рекорда за който знам са цели 200 к км мисля ,че струват около 1100 лв афтърмаркет оригинални са над 2к за труд не мога да кажа колко излиза
Мотора също е далеч от безпроблемните обтегачи вериги ,които нямат особено дълъг ресурс общо взето се сменят, като ремък сумите са четирицифрени в по-новите връщат ремъка те са по смислени но бюджета е крайно недостатъчен за Г7
Ауди ? https://www.mobile.bg/obiava-1171372183 ... ose-ksenon
Audi си имам и такива претърпели градушка хич не ги поглеждам. Търси се по-бюджетния вариант от Audi, т.е. VW. Значи да разбирам, че единствено 1.6 атмосферен 102hp с 5-степенен хидротрансформатор е по-здрав и евтин за поддръжка вариант? Всичко останало с TSI/TFSI с DSG на около 15 години е трошливо и ненадеждно, освен ако не му платя поне още веднъж покупната цена за ремонти по двигател, ск. кутия и др. , така ли излиза?
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
Хидротрансформаторната на 1,6 е 6-степенна на Айсин.
На другите мотори над определена мощност е малко по-надеждното DSG с шест степени. Но като цяло от тия години бензиновите модели на VAG не са за препоръчване(с малки изключения).
На другите мотори над определена мощност е малко по-надеждното DSG с шест степени. Но като цяло от тия години бензиновите модели на VAG не са за препоръчване(с малки изключения).
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Избор на кола до 10 000 лева икономична
В ауди а3 1.6 102 коня има с DSG.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта