Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
Който веднъж е седнал в Crossover или SUV (което е едно и също), в по-ниска не сяда. По-комфортно е, особено ако си над 40. Клиърингсът и дължината на базата са важни при зимни условия и непочистени пътища.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
Които обича спортни коли, не точно. Много пъти съм седял/карал Crossover и в SUV, не е моето. Както и на много други хора. Всеки харесва различно в което няма нищо лошо. Лошото е когато някои вземе джипка и се мисли за безсмъртен и повече от останалите, което е често срещано.
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
telefunken написа:Който веднъж е седнал в Crossover или SUV (което е едно и също), в по-ниска не сяда. По-комфортно е, особено ако си над 40. Клиърингсът и дължината на базата са важни при зимни условия и непочистени пътища.
Айде бе.Аз сядам всеки ден пък даже имам нямам едни над 200хил.км на на СУВ 4х4 и истински офроудър още по-висок 4x4 пък нямам мерак за личен автомобил недоразумението СУВ на предно. Така че въпрос на вкус аз пък за не бих сменил Голфа за нищо на света за ТРОК.
В едно си прав по-лесно се влиза и излиза и е с по-висок клиренс което не те напряга в някои ситуации.
Негативите.
По-шумен, повече гори, по-малък багажник по-лоша видимост при паркиране. По-лошо пътно поведение. Не те дисциплинира -газиш бордьори пракираш по градинки и т.н.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
fur1ous написа:hooligan_sk написа:fur1ous написа:Моля да не бъркаме Crossover със SUV.
Crossover-а е една пълна измишльотина, нищо повече от повдигнато шаси на нормална кола.
Karoq-та си е чист Crossover.
Точно за това е перфектен. Повдигната позиция на седене, увеличен клиренс за някой бордюр, по-голям обем в купето от голф хеч, компактни габарити. Ама щял да харчи 0,5л повече, ама щял да се накланя в завойте повече. На никой не му дреме, хората искат да им е удобно.![]()
А пък колега, ако ми дадеш конкретна дефиниция до къде е Crossover и от къде е SUV, цена няма да имаш... Доста пъти съм се чудил през годините и google все не успява да ми помогне. :(
Какъв бордюр, къде ще ти се наложи?
На тротоара не се паркира.
По голям обем спрямо голф хеч, но е по дълга karoq-та, та за това.
Да в завойте ще се накланя повече и съответно шанса за преобръщане е по-голям.
Разликата между Crossover и SUV съм я написал горе.
Crossover-a си е кола, просто е висока всичко което е на платформа за кола е кола, ако ще половин метър клиренс да има.
SUV-a (Sport Utility Vehicle) се изгражда върху други платформи които не са приложими за лека кола.
Audi A4 Allroad има същия клиренс като тая Karoq, пък си се води лек автомобил.
Масово уреденето перпендикулярно паркиране изисква предната или задната броня да мине върху бордюр. Всекидневно с ниските ми коли очаквам познатия звук... Артеона ми е застъргвал корем на Т образно кръстовище с повечко денивелация на единия ръкав. Застърга на самия асфалт!
За SUV ще трябва още да ми обясниш. Защото от време оно X5(Е53=Е39), Х3, GLC и тн., ползват платформите на 5та, 3та серия, Ц клас и тн. Това SUV ли са или са Crossover-и? Tiguan е 1:1 отдолу с Голф, той SUV ли е?
ПС: Иначе да, всекидневно се обръщаме по завойте, като мр. Бийн с Робин релайанта сме.

- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
Попринцип нямам какво да добавя, на въпроса ти горе може сам да си отговориш, а относно това
Мога да кажа само, търси проблема само и единствено в себе си. Все още масово се карат автомобили, а не Crossover-и. т.е масово хората не се оплакват как на Т образно кръстовище застъргват асфалта, нито пък че се качват и застъргват бордюрите с броните си. Само да добавя,че при перпендикулярно се влиза назад, а не напред.
Мисля,че точно това с бордюрите с малко опит, желание и свикване с габарита на колата изчезва. Е трябва и внимание при паркиране.
Въпрос на желание.
До тук написаното от теб ми говори,че си от шофьорите които карат 5 за 4., паркират си по бордюри, не спазват прости правила при паркиране и тн. Съжалявам.
Спирам аз по тази тема, защото няма и нищо общо с темата вече.
П.П аргументите ти за всичко са малко все едно аз да кажа "Джипката е много голяма, не мога да я спирам като Smart, нищо не става от нея."
Въпрос на вкус.
hooligan_sk написа:Масово уреденето перпендикулярно паркиране изисква предната или задната броня да мине върху бордюр. Всекидневно с ниските ми коли очаквам познатия звук... Артеона ми е застъргвал корем на Т образно кръстовище с повечко денивелация на единия ръкав. Застърга на самия асфалт!
Мога да кажа само, търси проблема само и единствено в себе си. Все още масово се карат автомобили, а не Crossover-и. т.е масово хората не се оплакват как на Т образно кръстовище застъргват асфалта, нито пък че се качват и застъргват бордюрите с броните си. Само да добавя,че при перпендикулярно се влиза назад, а не напред.
Мисля,че точно това с бордюрите с малко опит, желание и свикване с габарита на колата изчезва. Е трябва и внимание при паркиране.
Въпрос на желание.
До тук написаното от теб ми говори,че си от шофьорите които карат 5 за 4., паркират си по бордюри, не спазват прости правила при паркиране и тн. Съжалявам.
Спирам аз по тази тема, защото няма и нищо общо с темата вече.
П.П аргументите ти за всичко са малко все едно аз да кажа "Джипката е много голяма, не мога да я спирам като Smart, нищо не става от нея."
Въпрос на вкус.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
Ехаааа, колко е яко, че ме категоризира и ми отвори очите за проблемите ми.
Не получих някакъв адекватен отговор от теб на съвсем конкретен въпрос, който апропо можеше да е полезен за темата, но здраве да е.
Масово се купуват Crossover-и, а не обикновени автомобили. На пазара на който имаш бюджет и избор - първичния. Тенденцията е в тази посока и на вторичния, в класа до 10 годишни коли(защото преди това дела на високи модели беше малък). И това е, защото са по-универсални. Karoq е по-добър ежедневен автомобил от Голф или Октавия.

Масово се купуват Crossover-и, а не обикновени автомобили. На пазара на който имаш бюджет и избор - първичния. Тенденцията е в тази посока и на вторичния, в класа до 10 годишни коли(защото преди това дела на високи модели беше малък). И това е, защото са по-универсални. Karoq е по-добър ежедневен автомобил от Голф или Октавия.

Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
Предпочитат се Crossover/SUV просто защото почти всичко се категоризира като такова. Dacia Spring, Suzuki Ignis и Toyota Aygo X са в един клас по продажби заедно с Tesla Model X, VW Tuareg, Audi Q7 иначе казано SUV, което то своя страна в Европа е около 50% от всички продажби. Тъй като няма съществуваща еднотипна дефиниция за Crossover срещу SUV срещу нормална кола - можеш да стигаш до ситуация в която Passat B8 Alltrack със своите 174мм просвет е автомобил, а Toyota C-HR е "джип" с 134mm. Toyota Augo X e "джип" ама е дълъг само 3.7 метра. Има "джип"-ове с 0.898cc мотор и такива с по 6.2 литра.
Ignis в завой с висока скорост ще се чувства, като последното нещо - което ще направиш на тази земя. X5 с въздушното окачване няма да ги усети. В Suzuki Jimny ще е значително по-тясно от колкото във VW Polo. Високата позиция на каране при истинските джипари е за да можеш да захождаш по местата където няма път и пътя си го правиш сам. В градска среда на асфалта пред светофара дали ще си в камион на над 2 метра височина или в Caterham Seven 620r на 0.5 метра е все тая.
В общия случай хората НЕ знаят какво искат и не мислят рационално и машинално, относно купуването на кола - а напротив. Аргументите основно са, харесва ми как изглежда, харесва ми дизайна от вътре, харесва ми звука, харесва ми, че има еди си коя екстра. Буквално има хора, които купуват кола само заради Digital Driver Display-a. Основната функция на ЛМПС-то е да те предвижи от точка А до точка Б по възможност с достатъчен комфорт и без стрес и да не струва кон и вол. Очевидно не всички карат Dacia Duster, което значи, че различните хора за избора на автомобил прилагат различна методика. Да се опитваме да агитираме другия лагер, че са смотани, щот не са в нашия - няма смисъл. Ако 99 човека се опитат да убедят някой да си вземе T-Roc, а той си е взел Golf и е доволен - не означава, че 99-те говорят глупости или въпросният голф е бил грешно решение. Просто е попаднал на правилната кола, въпреки неправилните съвети за конкретния човек.
Затова съществува тест-драйв-а. Не ти опират пистолет в главата, ако не ти хареса Golf, пък ти е приятен T-Roc -действаш и обратното.
Ignis в завой с висока скорост ще се чувства, като последното нещо - което ще направиш на тази земя. X5 с въздушното окачване няма да ги усети. В Suzuki Jimny ще е значително по-тясно от колкото във VW Polo. Високата позиция на каране при истинските джипари е за да можеш да захождаш по местата където няма път и пътя си го правиш сам. В градска среда на асфалта пред светофара дали ще си в камион на над 2 метра височина или в Caterham Seven 620r на 0.5 метра е все тая.
В общия случай хората НЕ знаят какво искат и не мислят рационално и машинално, относно купуването на кола - а напротив. Аргументите основно са, харесва ми как изглежда, харесва ми дизайна от вътре, харесва ми звука, харесва ми, че има еди си коя екстра. Буквално има хора, които купуват кола само заради Digital Driver Display-a. Основната функция на ЛМПС-то е да те предвижи от точка А до точка Б по възможност с достатъчен комфорт и без стрес и да не струва кон и вол. Очевидно не всички карат Dacia Duster, което значи, че различните хора за избора на автомобил прилагат различна методика. Да се опитваме да агитираме другия лагер, че са смотани, щот не са в нашия - няма смисъл. Ако 99 човека се опитат да убедят някой да си вземе T-Roc, а той си е взел Golf и е доволен - не означава, че 99-те говорят глупости или въпросният голф е бил грешно решение. Просто е попаднал на правилната кола, въпреки неправилните съвети за конкретния човек.
Затова съществува тест-драйв-а. Не ти опират пистолет в главата, ако не ти хареса Golf, пък ти е приятен T-Roc -действаш и обратното.
- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf FL vs. Octavia FL vs. Karoq FL
много грозен този карок :) Т - рок поне го докарва на визия а след ФЛ дори и вътре е приятен.
Аз също при равни други условия не бих избрал СУВ или кросоувър при наличие на "нормален" аналог (Голф/т рок, Атека/Леон, Октавия/карок)
Аз също при равни други условия не бих избрал СУВ или кросоувър при наличие на "нормален" аналог (Голф/т рок, Атека/Леон, Октавия/карок)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, VWPASSATGL и 62 госта