Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
- Nasko84
 - Мнения: 3
 - Регистриран на: Чет 11 ное 2021 12:28
 - Автомобил: Vw Passat B5
 - Двигател:
 - Местоположение: 59067Hamm,DE
 
Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
Здравейте колеги.Имам проблем със моя Пасат смених му комплект ремъци с ролки,филтри,масло и т.н но немога да го запаля.Напълних горивния филтър с нафта но при продължително въртене на стартер със подаване на ток от другата ми кола върти на празно все едно няма нафта на дюзите има компресия немисля че не е зацепен правилно ремъка само не развивах трите болчета на рез. вал но при толкова въртене поне щеше да пропуше и да се размирише на нафта....Въпроса ми е имали вероятност да е изгоряло нещо като бушон или реле на помпата за да няма явно нафта на дюзите.Благодаря ви предварително  
			
									
									- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
Ако не е зацепен правилно си записва грешка. Прочети я и ще разбереш.
Може някой куплонг да си забравил да включиш.
			
									
										
						Може някой куплонг да си забравил да включиш.
- Nasko84
 - Мнения: 3
 - Регистриран на: Чет 11 ное 2021 12:28
 - Автомобил: Vw Passat B5
 - Двигател:
 - Местоположение: 59067Hamm,DE
 
Re: Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
goppa написа:Ако не е зацепен правилно си записва грешка. Прочети я и ще разбереш.
Може някой куплонг да си забравил да включиш.
Благодаря ви за бързия отговор да прочетох я с делфи грешка 19464 Датчик раз.вал стоиност извън норма постояна.Трия и като превъртя на стартер пак излиза.Имали вероятност да съм я прецакал че бая я мъчих със спрея.
- Sonny_89
 - Мнения: 871
 - Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
 - Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
 - Двигател: CFFB + Z19DTH
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
Не знам дали ще ти е от полза, но при смяна на ангренажен комплект на Bora AJM не искаше да запали и смениха датчик (колянов/разпределителен вал). Колата запали от раз. Не си спомням кой точно затова ги отбелязах и двата.
			
									
										
						- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
Провери пак зацепването!
			
									
										
						- Danny boy
 - Мнения: 1961
 - Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
Като не си развил болтчетата на разпределителния вал,като си зацепвал,ти е избягала синхронизацията и то доста.Понякога така става и не пали само върти.
Бележи си сегашното положение на шайбата на разпределителния вал и развий трите болтчета,после с ключ 18цъкни малко около 0.5мм по, или обратно н часовниковата стрелка,стягаш болтчетата и пробваш да палиш.
Ако запали ,значи си избягал 5--10°градуса от диапазона + - 3.
После с ваг ком трябва да си поиграеш да го докараш около 0..+0.6
На едно Ауди 131кс не палеше при +6
			
									
										
						Бележи си сегашното положение на шайбата на разпределителния вал и развий трите болтчета,после с ключ 18цъкни малко около 0.5мм по, или обратно н часовниковата стрелка,стягаш болтчетата и пробваш да палиш.
Ако запали ,значи си избягал 5--10°градуса от диапазона + - 3.
После с ваг ком трябва да си поиграеш да го докараш около 0..+0.6
На едно Ауди 131кс не палеше при +6
- Nasko84
 - Мнения: 3
 - Регистриран на: Чет 11 ное 2021 12:28
 - Автомобил: Vw Passat B5
 - Двигател:
 - Местоположение: 59067Hamm,DE
 
Re: Passat 5.5 1.9 tdi AWX не пали след смяна на ремъци
Danny boy написа:Като не си развил болтчетата на разпределителния вал,като си зацепвал,ти е избягала синхронизацията и то доста.Понякога така става и не пали само върти.
Бележи си сегашното положение на шайбата на разпределителния вал и развий трите болтчета,после с ключ 18цъкни малко около 0.5мм по, или обратно н часовниковата стрелка,стягаш болтчетата и пробваш да палиш.
Ако запали ,значи си избягал 5--10°градуса от диапазона + - 3.
После с ваг ком трябва да си поиграеш да го докараш около 0..+0.6
На едно Ауди 131кс не палеше при +6
Много благодаря за споделеноя опит ще пробвам преди да я разглабям на ново дано не се наложи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта