Годишен технически преглед - защо съществува?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Както писах по-горе, стандарът Евро 4 не е съществувал преди 28.10.2002 г. дори като дефиниция. Пуснал съм и линк. В последствие голяма част от автомобилите, които са излязли с ЕВРО 3 се оказва, че покриват ЕВРО 4 и в документите им се вписва новия стандарт, но от завода няма как да са били ЕВРО 4 преди да е съществувал такъв стандарт.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Vlad777 написа:
В случая колата ти е била пресертифицирана за EURO 4 и така е дошла в България, защото е с инжекционна уредба и покрива ЕВРО4, но когато е излязла от завода не е била ЕВРО 4, a ЕВРО 3.
Как е била пресертифицирана - автоматично или по желание на собственика
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Това не мога да кажа. В Германия и Австрия това е много по-лесно, защото към всеки автомобил се издава и така наречения Сертификат за съответствие (COC - Certificate of Conformity). А пък в него много точно са описани нивата на различните газове (пример в точка 48). Съответно като си имаш сертификата от производителя можеш спокойно да провериш дали отговаряш на по-нов стандарт и да поискаш да ти го впишат.
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Двигателя 2000сс AZM в Passat B5.5 2001 година е евро 4 по рама, има вторична помпа за въздух, вихрови клапи, EGR. В Октавия , бора е същия но напречен и отново е евро 4. Писал съм надълго и нашироко за сертификатите от Порше София , които не ми приеха в КАТ и ги вдигнах във въздуха, само дето не ме арестуваха докато дойде шефа на КАТ да им набие канчетата на престилковците от 82г на каналите...
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Може ли някои да потвърди,че мерят само и единствено CO на ГТП в момента за бензиновите коли?
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Аз имах същият случай като на DoH_KuXoT, отидох с необходимият документ, издаден от оторизиран дилър на Фолксваген и...едно момче от канала "сезира" шефа на КАТ Монтана, който пък пусна запитване до Германия за заводски данни, отговориха му, че колата е регистрирана с ЕВРО3 и...край !!! Шефът на КАТ отказа да изпълни закона, така, както е описан да бъде прилаган! Поне двама адвокати ме помолиха да "поемат" този случай, ама тогава не ми се занимаваше! Сега ще размисля...
-
- VW експерт
- Мнения: 13408
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
DoH_KuXoT написа:Д , които не ми приеха в КАТ и ги вдигнах във въздуха, само дето не ме арестуваха докато дойде шефа на КАТ да им набие канчетата на престилковците от 82г на каналите...
Same shit.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
petar_a написа:Аз имах същият случай като на DoH_KuXoT, отидох с необходимият документ, издаден от оторизиран дилър на Фолксваген и...едно момче от канала "сезира" шефа на КАТ Монтана, който пък пусна запитване до Германия за заводски данни, отговориха му, че колата е регистрирана с ЕВРО3 и...край !!! Шефът на КАТ отказа да изпълни закона, така, както е описан да бъде прилаган! Поне двама адвокати ме помолиха да "поемат" този случай, ама тогава не ми се занимаваше! Сега ще размисля...
И сега като си EURO 3 няма да имаш проблем с прегледите
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Проблем ще стане като нискоемисионните зони започнат да важат за евро 3 някога
-
- VW експерт
- Мнения: 2009
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
fur1ous написа:Може ли някои да потвърди,че мерят само и единствено CO на ГТП в момента за бензиновите коли?
Не е само CO, и въглеводородите имат норма.
- Прикачени файлове
-
- articles__d0008ba33a4508b6c77317b0ff1f78d4.jpg (82.6 KиБ) Видяна 447 пъти
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
моя приятел етанола .. ми изглежда че ще свърши прекрасна работа.
Евро 7 ще ме пишат с NOx в небесеата, който те не мерят 


Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Трябва ли да се съобразявам като ида на преглед дали съм в регенерация или не ? Говорим за Passat-a от профила .
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
За дизела не е нужно да се съобразяваш с нищо, и да чади като влак ще минеш.
(в кръга на шегата де,но дори да пуши като подадеш на празен ход ще изчисти и ще го измерят, т.е ще мине.) То това е абсурда 


Re: Годишен технически преглед - защо съществува?
Има значение дали ще е в регенерация, защото тогава ще генерира значително по-висока температура на изгорелите газове, както и по-голям обем на вредните емисии в тях.
Колкото по-скоро е прегледа след успешна регенерация, толкова по-малък обем вредни емисии в тях ще има, но както четем стойностите са доста разтеглени, така че по същество не би следвало да има значение.
Колкото по-скоро е прегледа след успешна регенерация, толкова по-малък обем вредни емисии в тях ще има, но както четем стойностите са доста разтеглени, така че по същество не би следвало да има значение.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта