Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Epov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 07 авг 2024 7:34
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот Epov » Сря 07 авг 2024 7:55


Здравейте група ! ( Golf 4 1.9 PD AJM )
За няколко месеца се видях в чудо с колата. Когато я настъпя и набере скорост след 50/60км започва да тресе МНОГО като дори и волана започва да тресе, но като отпусна газта спира веднага.Усеща се все едно идва от двигателят. Отделно при настъпване пуши черно адски много, гледам да не изпреварвам ако има някой зад мен, че ще му е димна завеса. Прави го и на студен двигател на празен ход при подаване на газ, по колата НЯМА доработки и чипове.
За сега по колата са сменени : Демпфер, тампон на двигател, 2те полуоски. Прочетох повечето идентични теми, но не намерих точно с този проблем, помагайте моля :scare3




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот Danny boy » Чет 08 авг 2024 7:56


Дюза!


Потребителски аватар
Epov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 07 авг 2024 7:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот Epov » Чет 08 авг 2024 13:54


Благодаря за отговора ! Задължително ли е да ги пращам на стенд или е възможно да се вземе работеща дюза и да се смени първо с 1вата после с 2рата дюза и тн, за да се види дали от дюзите е проблема ? Има ли възможност да е от кабелите на дюзите ? :eek


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот railfan » Чет 08 авг 2024 14:25


Виж ги на диагностиката първо на 13 канал какви корекции имат на студен и топъл мотор. След това в движение запишете лог когато го прави това на самите дюзи пак на тоя канал, както и на турбо и дебитомер за всеки случай.
Черният пушек значи недобре изгоряла нафта, тоест твърде наситена смес с нафта и мотора не може да я изгори.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот Danny boy » Пет 09 авг 2024 10:12


За пушенето си провери херметичността на турбо пътищата,огледай за пробиви по тях,по интеркулера.
Най добре на стенд,13канал е ориентировъчен за състоянието на цилиндъра.
Тези мотори си износват и разпределителните валове след 300к
Ако закачал на ваг ком погледни и 23канал,той е за работата на ел.магнитния клапан,понякога на студено или топло стойностите могат да а адхвърлят 100единици.
Направи по ред на снимка на 13 и 23
След запалване и в загряло състояние и ги пусни да ги погледнем..
Хубаво е да погледне човек,който разбира от тези мотори.


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 198
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот самкатааa » Пет 09 авг 2024 18:49


Danny boy написа:За пушенето си провери херметичността на турбо пътищата,огледай за пробиви по тях,по интеркулера.
Най добре на стенд,13канал е ориентировъчен за състоянието на цилиндъра.
Тези мотори си износват и разпределителните валове след 300к
Ако закачал на ваг ком погледни и 23канал,той е за работата на ел.магнитния клапан,понякога на студено или топло стойностите могат да а адхвърлят 100единици.
Направи по ред на снимка на 13 и 23
След запалване и в загряло състояние и ги пусни да ги погледнем..
Хубаво е да погледне човек,който разбира от тези мотори.

Евала колега. Един човек да напише , че за инжекторите и 23 канал трябва да се види а не както всички гледат само 13-ти. Аз ще добавя също да се погледне и 18-ти канал , той също дава инфо за дюзите


explorer.1505
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 12:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ТДИ ПД 116к.с. тресене при ускорение

Мнениеот explorer.1505 » Съб 14 сеп 2024 17:31


Да се включа по темата.
При мен стойностите са следните, мотора е 2.0 140 к.с помпа-дюза код BMP с един вал:
23-ти канал: -51 -43 -46 -52
18-ти канал: 0.0 0.0 0.0 0.0
13-ти канал: -0.59 -0.14 0.19 0.54

Тези стойности са при 6-7 минути работа на място и температура на антифриза около 60 градуса.

Стойностите на 23-ти канал не са ли прекалено ниски ?

И от какво зависят те?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта