thanis написа: Т.е. За да не те пуснат на ГТП, заради емисиии не отговаряш на Евро категорията ти. Пък какъв стикер ще ти сложат е все тая. Късането не е защото не покриваш ЕКО норма, а ЕВРО норма.
не може тези идиоти да слагат евро 3, 4, 5 и 6 в една, макар и измислена и безсмислена категория! Как тази автомобили ще постигат СО под 0,3, след като производителя дава по високи? Ако постигат, качвайте снимки да видим
Vlad777 написа:...а мрънкат предимно хора, които наистина не трябва да са на пътя и аз подкрепям напълно тези мерки за бензиновите и по-сериозни за дизеловите.
Ударът за някои е голям, защото колите им, над които са издевателствали, сега са и непродаваеми. А шано автокъщите, ще понесат доста тежко нормалното изискване, колата да може да мине ГТП
На мен Управител на голям ГТП пункт също ми каза, че не минават само колите с проблеми. Затвърждава се мнението ми, че вървим в правилната посока, а мрънкат предимно хора, които наистина не трябва да са на пътя и аз подкрепям напълно тези мерки за бензиновите и по-сериозни за дизеловите.
Точно това е доказателството, че вървим в првилна посока.
Първо - тази селика е цялата очукана с наранена боя от всички страни - личи си какъв мърляч е собственика, то и по външния му вид се вижда, че си дава всичките пари за трева и колата е последен сезон.
Второ - "21 годишен автомобил". Значи е 2003 г. - евро 3. Иска се 0.5 на празен ход и 0.3 на обороти. Щом не ги покрива - значи или НЯМА катализатор или ако има е кух или харчи масло (хибрид - пали на бензин, после минава на масло ) пък той ако ще да твърди че 5 нови катализатора е сложил. Такива стойности покриват дори изправните коли без катализатори!
Доматите не ги ядем с колците, но акълът не е като оная работа - да го набиеш...
А това, че е успял да мине по втори начин - скоро и на тези пунктове ще им резнат квитанциите
Правилна посока Все пак е минал, дори казват,че е минал по втория начин за 230 лв. Значи на места вече са измислили начин как да минеш без колата ти да е в норми
Нормално е, защото са оставени нужните дупки, за да направят платеното(по втория начин) минаване възможно. И пак е по-изгодно, 230 лв вместо катализатор за 5-600, наполовина е. Заради това, плюс, че дизелите минават без особени проблеми, всичките приказки за правилния път и чистият въздух стават невалидни. Още един въпрос: щом сме на точния път, министъра също го подкрепя, защо уволняват шефа на ДАИ? Нещо нещата логически куцат, или едните смятат, че промените са некадърни, или другите, че убиват номера по тоя начин.
Сега ако имаше работещи институции, този до няколко часа е задържан, ГТП пункта затворен и с отнет лиценз , осъдени за корупция и двете страни , обществено полезен труд на пункт за ГТП няколко месеца и т.н. все неща които няма да се случат, а просто този клип ще обиколи всички медии, човек ще стане герой, медийна или реалити звезда, пункта ще си продължава да къта златната кокошчица , ДаЙ (нарочно не го пиша с И) да си взимат ползагаемото им си и всички да продължаваме да си дишаме лепило безплатно...
group® написа:Дано и данъци почнат да скачат за старите коли.
и на новите да ги вдигнат. Като имате коли по 100 хил ,ще им плащате високи данъци ако са дълги, големи и тежки също. Ко е това тръгнали по София с едни джипки двутонни, все едно са в Дакар
samo_pechka написа:Тя газта, че скапва кат-а ясно ( ся не говорим тук за заводски сложена такава ) . Ама отделно с тоя бензин,дето е станал на безир в резервоара - още допълнително. И така се стига до очакваният резултат. Катализатор - увреден в някаква степен , до напълно. Изпускателна система -тоже. И накрая скапан бензин с месеци ( десетина кила , колкот да не е без хич там нали....) , дето само името му е останало бензин....
Демек заводски сложената е една друга, вълшебна газ... A другата някаква гадна, скапваща катализатора. WTF? Пък безира в резервоара много избирателен. Скапва катализатора, но не и бензиновата помпа. Отново WTF?
Просто са без катализатори или със заминали. Спомням си едно време като четох за предимствата на газ-та. Ами никъде не пишеше, че дава по-малко CO.
Vlad777 написа:Такива стойности покриват дори изправните коли без катализатори!
Айде бе. Те, ако покриваха така, за какво изобщо им слагат тия катализатори. И едно мнение четох в коментарите някаде, в един пункт - човека не минал, ония ръчкали като луди двигателя. Отишъл в друг пункт и минал без проблем, без да се хвали как дал пари. Явно газ-анализатора на тия първите за нищо не става.
Ето видео на самите BM Catalysts с чист английски акцент.
А ето още едно как изглежда катализатора отвътре.
Между другото, за моя двигател ADA (и за ABT, ABK, AAD) останаха само 2 броя катализатори BM Catalysts на цена 290 лв. Добре, че си взех. Като гледам до септември, когато ми е прегледа, няма да остане ни един. Взимай като има, че като ти потрябва - може и да няма.
Хондата мина в събота 1,4 бензин евро 4 2008.Имаше почти половин резервоар А95.Не беше палена над 6 месеца. Мина без проблем с този бензин като директно я закарах на пункта. При това и попипва масълце и е вероятно на над 300х. За мен няма драма. Това дето не може да мине е тотално изпущено от безхаберието на собствениците си и няма място на пътя. Истерията е изкуствено създадена от политици пред избори, журналисти сеирджии, недоклатени елементи и мърлячи които си мислят, че имат само права, но не и задължения към автомобила и а въобще.
group® написа:А шано автокъщите, ще понесат доста тежко нормалното изискване, колата да може да мине ГТП
Автокъщите какво ги бърка? Гледаш, купуваш и си отиваш. Регистрация в КАТ, която се брои за ГТП. Една година по-късно не минава преглед - ще отиде ли някой в автокъщата да се разправя и какво ще му отговорят? Примерно "Тя имаше катализатор, но са ти го откраднали и даже не си разбрал. Ние не сме виновни."
Между другото, за моя двигател ADA (и за ABT, ABK, AAD) останаха само 2 броя катализатори BM Catalysts на цена 290 лв. Добре, че си взех. Като гледам до септември, когато ми е прегледа, няма да остане ни един. Взимай като има, че като ти потрябва - може и да няма.
Ауу, ужас, като топъл хлеб викаш свършват..къде са да ги купя и двата да си имам и за резерва за догодина ?
group® написа:А шано автокъщите, ще понесат доста тежко нормалното изискване, колата да може да мине ГТП
Автокъщите какво ги бърка? Гледаш, купуваш и си отиваш. Регистрация в КАТ, която се брои за ГТП. Една година по-късно не минава преглед - ще отиде ли някой в автокъщата да се разправя и какво ще му отговорят? Примерно "Тя имаше катализатор, но са ти го откраднали и даже не си разбрал. Ние не сме виновни."
Ми ако така само ще гледаш, си плачеш да те излъжат. Като никой не иска да купува, без да види с очите си теста за газове, какъв избор ще имат автокъщите освен да го предложат като възможност при оглед. Директно си казвам - отиваме на тест, ако го покрие я взимам, или поне пътната помощ до пункта я плащам аз. Не го ли покрие, не плащам нищо. Джамбазите не са глупави, бързо ще се ориентират в обстановката, и ще предложат каквото се търси. Е, някои ще са на загуба, ако колите им са прекалено калпави, ама не вярвам да ги съжалявате баш тия... Който не дава колата за тест, да си я пази за някой хептен балама...нормален купувач подминава, та дори да изглежда читава.
cecoa1 написа:Ми ако така само ще гледаш, си плачеш да те излъжат. Като никой не иска да купува, без да види с очите си теста за газове, какъв избор ще имат автокъщите освен да го предложат като възможност при оглед. Директно си казвам - отиваме на тест, ако го покрие я взимам, или поне пътната помощ до пункта я плащам аз. Не го ли покрие, не плащам нищо. Джамбазите не са глупави, бързо ще се ориентират в обстановката, и ще предложат каквото се търси. Е, някои ще са на загуба, ако колите им са прекалено калпави, ама не вярвам да ги съжалявате баш тия... Който не дава колата за тест, да си я пази за някой хептен балама...нормален купувач подминава, та дори да изглежда читава.
Абсолютно съгласен. От тук нататък, ако ми се наложи да си купя кола /имам две/ или от човек с минал преглед, или от автокъща задължително с тест за минаване на ГТП. Да, цената ще е по- висока, но всяко удоволствие се заплаща. А ако откажат тест- сбогом, има други джамбази.