



Абе човек, имам и дизел и то сравнително нов с един от най добрите двигатели, знаеш ли в къф филм се вкарваш с тия печки ? Знаеш че се продават дизели от Запад които са на финалната права , никой вече не се разделя с надежден и сигурен автомобил с бъдеще, знаеш ли като почнеш обслужване ще ти се завие свят и ще паднеш, знаеш ли колко рискови и фатални точки има в дизела - и всичките безумно скъпи, турбо, дюзи запичат и струват състояние, подгревни свещи нема отвъртане, dpf/egr , простотии все с цената на бъбрек. по добро от бензинка си няма.ПП. и забравих - дизела си иска тегели и пържене, дестинации иначе не му е добре. Моята я ползвам за по дълъг път а в града където тръгвам /спирам си ползвам Голфа на газ. Ако ти трябва кола за градско просто дизела не е избор за мен лично.gizito написа:Сега е големия проблем. Трябва вече да сменям б3-ката, че ми излязоха няколк проблема(бенз. помпа, бутилката на газта трябва сменя, свещи, гарнитура капак клапани, може би почиствне на инжектора, след два месеца масло...абе по събраха се, пък и жената от 2 години взе много да мрънка) та яко съм се зазяпал в 1.9TDI 131hp![]()
![]()
![]()
пук нека си пуши. Гледам га/бензин, ма как да взема като не знам ше мине ли няма. Кот такоа, още само се чудя какво да взема, като тръгна по огледе ще видя как са продавачите, навити лиса за газ анализатор
Росен2 написа:Абе човек, имам и дизел и то сравнително нов с един от най добрите двигатели, знаеш ли в къф филм се вкарваш с тия печки ? Знаеш че се продават дизели от Запад които са на финалната права , никой вече не се разделя с надежден и сигурен автомобил с бъдеще, знаеш ли като почнеш обслужване ще ти се завие свят и ще паднеш, знаеш ли колко рискови и фатални точки има в дизела - и всичките безумно скъпи, турбо, дюзи запичат и струват състояние, подгревни свещи нема отвъртане, dpf/egr , простотии все с цената на бъбрек. по добро от бензинка си няма.gizito написа:Сега е големия проблем. Трябва вече да сменям б3-ката, че ми излязоха няколк проблема(бенз. помпа, бутилката на газта трябва сменя, свещи, гарнитура капак клапани, може би почиствне на инжектора, след два месеца масло...абе по събраха се, пък и жената от 2 години взе много да мрънка) та яко съм се зазяпал в 1.9TDI 131hp![]()
![]()
![]()
пук нека си пуши. Гледам га/бензин, ма как да взема като не знам ше мине ли няма. Кот такоа, още само се чудя какво да взема, като тръгна по огледе ще видя как са продавачите, навити лиса за газ анализатор
cecoa1 написа:Някой е пропуснал математика и физика в училище... Ама от къв зор се пъне да демонстрира липса на елементарни познания с писане по форуми, и то с патос все едно е открил топлата вода.
Как да мериш нещо на километър при автомобил, който не се движи?! Сто пъти се каза, че тия норми на километър, са при сертифициране на автомобила като конкретен модел с конкретен двигател. Тогава се тества в лабораторни условия, имитира се движение. Е, покрай дизелгейт почнаха да мерят и при реални пътни условия. Но това са скъпи и продължителни тестове, със скъпа специална апаратура. Ясно е, че такива тестове не е целесъобразно да се правят за ГТП, затова са предвидени да се мерят определени неща в определени режими, и при покриване на определените допустими стойности(в проценти), се приема че автомобила е изправен и не превишава нормите и в другите режими, както когато е бил сертифициран като модел.
fur1ous написа::mhihi
Чакай че ми стана смешно от горния коментар.
А дизелите как го мислиш, то на място товар няма, в обороти товар няма.
Ама на 2-ра като му дадеш отзад може да става облак от дим![]()
Важното е да приемем,че "е изправен и не превишава нормите и в другите режими"
cecoa1 написа:Някой е пропуснал математика и физика в училище... Ама от къв зор се пъне да демонстрира липса на елементарни познания с писане по форуми, и то с патос все едно е открил топлата вода.
Как да мериш нещо на километър при автомобил, който не се движи?! Сто пъти се каза, че тия норми на километър, са при сертифициране на автомобила като конкретен модел с конкретен двигател. Тогава се тества в лабораторни условия, имитира се движение. Е, покрай дизелгейт почнаха да мерят и при реални пътни условия. Но това са скъпи и продължителни тестове, със скъпа специална апаратура. Ясно е, че такива тестове не е целесъобразно да се правят за ГТП, затова са предвидени да се мерят определени неща в определени режими, и при покриване на определените допустими стойности(в проценти), се приема че автомобила е изправен и не превишава нормите и в другите режими, както когато е бил сертифициран като модел.
Каспър написа:В OLX виждам обява на фирма от Пловдив за вграждане на нови пити в катализатори и DPF. Цената е според конкретния автомобил, но звучи като интересно решение за тези чийто нов катализатор е твърде скъп или не се намира.
rld написа:
Което доказва че подобни "измервания" на гтп са безсмислени. Със същия успех могат на око да измерват. Все пак пред очите ми спряха изряден автомобил защото цифрите му били по високи от "измислените" им норми
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта