Годишен технически преглед - защо съществува?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Росен2
Мнения: 450
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот Росен2 » Вто 13 авг 2024 21:11


cecoa1 написа:
rld написа:
Което доказва че подобни "измервания" на гтп са безсмислени. Със същия успех могат на око да измерват. Все пак пред очите ми спряха изряден автомобил защото цифрите му били по високи от "измислените" им норми

Нормите са такива в цяла Европа, и на повечето места мерят поне толкова стриктно.
Да не мислиш, че на Гюнтер или Ханс, не им се кара S-класа на цената на Дачия, която да се поддържа от кварталния незаконен майстор, и която да минава преглед винаги, независимо дали са изтърбушени всички системи за екология, и кво ли не друго?! Ама като не може, плащат си Дачийката на вноски, и това е... Има и там доста хора, които са под средния стандарт, и дори са по-зле от среден работещ българин в голям град... Та и до пари не е толкова, а до това колко те притиска живота, и как успяваш да се бориш с него. Ама тука сте разглезени тарикати и философи, повечето не помните едно време с Жигули и Москвичи как се минаваше преглед, и как се стягаше кола тогава за преглед... То и сега в Германия няма да минеш и заради омаслен амортисьор, лично са ме връщали за точно това. Ама вие се оплаквайте, дано дойде това стриктно гледане и тук, та да ви дойде акъла... Щото за над 20 години практически без никакви прегледи, взехме че го приехте за даденост, нещо нормално, което ви се полага по право... а въобще не е така...
Шенген ли?! С тоя ман(г)алитет сте за някоя дива Индия, където превозните средства се крепят на тел и честна дума... :mhihi

Един тука викаше - то цяла Мара втасала, та до прегледа опряхме. Айде стига сте се правили и вие на Европейци, в колите на газ ли е огромния проблем на тая държава или в зверската корупция по високите етажи, убийствените договори в газопреносната мрежа, измамите в НЕК където поставени фирми направиха милиарди от скапаните споразумения за изкупуване на скъпия им ток, или забравяте за двата милиарда източени от Здравната Каса, да не говорим за КТБ и FiBank, чувалите с милиони от Автомагистралите, злоупотребите с милиард и половина в Пътищарството, замразените стотици стратегически инфраструктурни проекти поради факта че никой не знаел коя е фирмата спечелила конкурса, взела парите и дала трохи на подизпълнителите които ги свършили за норматив и заебали работата ? За обръчите от фирми поемащи почти 99% от държавните и обществени поръчки или за свързаността на буферните паркинзи ? Ние даваме вече половин милиард за постоянни избори, затънали сме до гуша в лайната и блатото на корупцията, превзети, наведени и разпродадени, не виждате ли че 3/4 от страната ни е станала икономическа и социална пустиня, обезлюдени села, съсипана инфраструктура, занемарени диги, язовири и канализационна мрежа, амортизиран сграден фонд, липса на местен поминък, масова миграция - и сега само 20 годишната бричка на байо ни била най големия дерт, щото била на газ, и акциза му бил два пъти по нисък от този на нафтата. А йде стига глупости! Не виждаме тресчицата в окото си, но виждаме гредата в окото на другия. Това с прегледите е най голямата гавра и то идиотска която можеше да се случи. Пълна дебилщина, лишена от логика и мотив, отгоре на всичко и несправедлива и мереща с двоен аршин.




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот ktamen » Вто 13 авг 2024 22:29


cecoa1 написа:Някой е пропуснал математика и физика в училище... Ама от къв зор се пъне да демонстрира липса на елементарни познания с писане по форуми, и то с патос все едно е открил топлата вода.

Малка сапунерка и 3тонна джипка тръгнали от Тутракан за Каспичан. Сапунерката отделила 20 кила изгорели газове, а джипката отделила 60 кила изгорели газове.
Ако и двете отделят по 0,1% СО, значи сапунерката е отделила 20г СО, а джипката 60г СО.

Според математиката в нашто село джипката замърсява три пъти повече, въпреки че са в една ЕКО категория icon_idea
А във вашто село ква алтернативна математика използвате за да им уеднаквите категорията :gruebel


Потребителски аватар
gizito
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 13 яну 2019 18:52
Автомобил: Passat b3+ 320i e46
Двигател: ABS 1991+ M52B20TU
Местоположение: Варна

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот gizito » Сря 14 авг 2024 1:02


cecoa1 написа:
rld написа:
Което доказва че подобни "измервания" на гтп са безсмислени. Със същия успех могат на око да измерват. Все пак пред очите ми спряха изряден автомобил защото цифрите му били по високи от "измислените" им норми

Нормите са такива в цяла Европа, и на повечето места мерят поне толкова стриктно.
Да не мислиш, че на Гюнтер или Ханс, не им се кара S-класа на цената на Дачия, която да се поддържа от кварталния незаконен майстор, и която да минава преглед винаги, независимо дали са изтърбушени всички системи за екология, и кво ли не друго?! Ама като не може, плащат си Дачийката на вноски, и това е... Има и там доста хора, които са под средния стандарт, и дори са по-зле от среден работещ българин в голям град... Та и до пари не е толкова, а до това колко те притиска живота, и как успяваш да се бориш с него. Ама тука сте разглезени тарикати и философи, повечето не помните едно време с Жигули и Москвичи как се минаваше преглед, и как се стягаше кола тогава за преглед... То и сега в Германия няма да минеш и заради омаслен амортисьор, лично са ме връщали за точно това. Ама вие се оплаквайте, дано дойде това стриктно гледане и тук, та да ви дойде акъла... Щото за над 20 години практически без никакви прегледи, взехме че го приехте за даденост, нещо нормално, което ви се полага по право... а въобще не е така...
Шенген ли?! С тоя ман(г)алитет сте за някоя дива Индия, където превозните средства се крепят на тел и честна дума... :mhihi


Никва европа, никъв шенген, по добре да се махаме от Вцякъде, всичко стана само политики, ние станахме само едни волове дет да дърпат, даже не волове, ми направо овце, да могат само да си ни стрижат и доят. И НЕ ГОВОРИ ЗА ЖИГУЛА И МОСКВИЧ! Където идва с тава голяма гнига за упътване че коте шибне някой ши припаднеШ. Книга в която МОЖЕШ да си отремотираш ЦЕЛИЯ автомобил абсолютно сам. Пълни глупости говориш!. Българинат е УМЕН и КАДЪРЕН човек. Защо на еврапато и е проблем един човек да РАЗБИРА от ВСИЧКО? Ами такива сме, шет не сме тъпа като галоши като сичките европейци(не всичките9някой държави си личат)) и да сме всички като коне с капаци. Еми НЯМА да стане


Потребителски аватар
gizito
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 13 яну 2019 18:52
Автомобил: Passat b3+ 320i e46
Двигател: ABS 1991+ M52B20TU
Местоположение: Варна

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот gizito » Сря 14 авг 2024 1:12


Росен2 написа:
cecoa1 написа:
rld написа:
Което доказва че подобни "измервания" на гтп са безсмислени. Със същия успех могат на око да измерват. Все пак пред очите ми спряха изряден автомобил защото цифрите му били по високи от "измислените" им норми

Нормите са такива в цяла Европа, и на повечето места мерят поне толкова стриктно.
Да не мислиш, че на Гюнтер или Ханс, не им се кара S-класа на цената на Дачия, която да се поддържа от кварталния незаконен майстор, и която да минава преглед винаги, независимо дали са изтърбушени всички системи за екология, и кво ли не друго?! Ама като не може, плащат си Дачийката на вноски, и това е... Има и там доста хора, които са под средния стандарт, и дори са по-зле от среден работещ българин в голям град... Та и до пари не е толкова, а до това колко те притиска живота, и как успяваш да се бориш с него. Ама тука сте разглезени тарикати и философи, повечето не помните едно време с Жигули и Москвичи как се минаваше преглед, и как се стягаше кола тогава за преглед... То и сега в Германия няма да минеш и заради омаслен амортисьор, лично са ме връщали за точно това. Ама вие се оплаквайте, дано дойде това стриктно гледане и тук, та да ви дойде акъла... Щото за над 20 години практически без никакви прегледи, взехме че го приехте за даденост, нещо нормално, което ви се полага по право... а въобще не е така...
Шенген ли?! С тоя ман(г)алитет сте за някоя дива Индия, където превозните средства се крепят на тел и честна дума... :mhihi

Един тука викаше - то цяла Мара втасала, та до прегледа опряхме. Айде стига сте се правили и вие на Европейци, в колите на газ ли е огромния проблем на тая държава или в зверската корупция по високите етажи, убийствените договори в газопреносната мрежа, измамите в НЕК където поставени фирми направиха милиарди от скапаните споразумения за изкупуване на скъпия им ток, или забравяте за двата милиарда източени от Здравната Каса, да не говорим за КТБ и FiBank, чувалите с милиони от Автомагистралите, злоупотребите с милиард и половина в Пътищарството, замразените стотици стратегически инфраструктурни проекти поради факта че никой не знаел коя е фирмата спечелила конкурса, взела парите и дала трохи на подизпълнителите които ги свършили за норматив и заебали работата ? За обръчите от фирми поемащи почти 99% от държавните и обществени поръчки или за свързаността на буферните паркинзи ? Ние даваме вече половин милиард за постоянни избори, затънали сме до гуша в лайната и блатото на корупцията, превзети, наведени и разпродадени, не виждате ли че 3/4 от страната ни е станала икономическа и социална пустиня, обезлюдени села, съсипана инфраструктура, занемарени диги, язовири и канализационна мрежа, амортизиран сграден фонд, липса на местен поминък, масова миграция - и сега само 20 годишната бричка на байо ни била най големия дерт, щото била на газ, и акциза му бил два пъти по нисък от този на нафтата. А йде стига глупости! Не виждаме тресчицата в окото си, но виждаме гредата в окото на другия. Това с прегледите е най голямата гавра и то идиотска която можеше да се случи. Пълна дебилщина, лишена от логика и мотив, отгоре на всичко и несправедлива и мереща с двоен аршин.


Харесва ми как мислиш. По писанията мога да преполаже че ни си от София(ако си Евала, значи има още разумни хора и там). Лично съдя по всички коментари, че хората от София им се тая нали Столичани(ама в повечве) и хич през оная работа какво се случва ис цалата страна(НЕ НЕ СМЕ ПРОВИНЦИЯ) и на сме граждани да тази страна. Най голямата пепел и жупел иде все от такиваа хора които не заят как се живее и работи в град с 50000 населени, ам 10000, ам по селата.....

Не ви знам ко ше прайте като ни сексат и с тока, засега го отлагат, ама нали ЕВРОПАТА ТАКА ИСКА :mad :mad :mad :mad
Ей там ще е голямото Е**НЕ


Росен2
Мнения: 450
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот Росен2 » Сря 14 авг 2024 5:53


gizito написа:По писанията мога да преполаже че ни си от София

Aми то лесно да се изказваш назидателно от Германия например, ама я ела живей цяла година в кал, мизерия и пепел, съсипи си колата тотално, щото няма от къде да си влезеш във входа, понеже фирмата изпълнител гепила парите и замразила обекта за една година и на никой не му дреме, че цел град е разкопан и разоран, и това с години и безкрай, да не говорим наводненията как ни съсипаха къщите и труда на целия ни живот ни отиде на кино заради съсипани и непочистени диги и язовири на Напоителни системи. Толкова много дупки има за пълнене в тая държава, че тя просто е станала като швейцарско сирене, толкова много разруха и мизерия, че последното нещо с което би трябвало да се занимава е газта на колите. Не всичко е София, Пловдив, морето и Банско. Аз съм от Видин и това е едиствения ни булевард, който е разкопан от една година та до ден днешен. Питайте ме как и от къде си влизам в блока, и колко пъти съм правил ходова част. И че през ден не мине ли колата на автомивка номера става нечетим и на предното стъкло можеш да рисуваш. В града вече няма 100 метра отсечка която по която да минеш и да не ти изпаднат пломбите от гърбици, кръпки, дупки, шахти и т.н. В същото време сме с най много дебнещи патрулки в цяла България. Изображение
А ето ви и малко снимки от квартала в който живея ( долепен е до центъра)


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2009
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот cecoa1 » Сря 14 авг 2024 6:07


ktamen написа:
cecoa1 написа:Някой е пропуснал математика и физика в училище... Ама от къв зор се пъне да демонстрира липса на елементарни познания с писане по форуми, и то с патос все едно е открил топлата вода.

Малка сапунерка и 3тонна джипка тръгнали от Тутракан за Каспичан. Сапунерката отделила 20 кила изгорели газове, а джипката отделила 60 кила изгорели газове.
Ако и двете отделят по 0,1% СО, значи сапунерката е отделила 20г СО, а джипката 60г СО.

Според математиката в нашто село джипката замърсява три пъти повече, въпреки че са в една ЕКО категория icon_idea
А във вашто село ква алтернативна математика използвате за да им уеднаквите категорията :gruebel

А според физиката, джипката е свършила и три пъти повече работа, така че са си еднакво екологични.
И не, не тръгвай да обясняваш, как на единия не му трябвало джипка, щото в тая плоскост ще стигнем и до там как на другия може да не му трябва и "сапунерка", щото може да си купи мотопед или да си хване влака. Все още не е измислена по-добра система от пазарната икономика, а тя се крепи на принципите на конкуренцията, и че ако си по-конкурентен печелиш повече, съответно можеш да си позволиш да живееш по-добре. А по-добре може да означава и да пътуваш повече, да караш по-мощни и големи коли, да потребяваш повече енергия... Но ти си го плащаш, и така по веригата всеки си плаща и потребява според възможностите. Оня строй, в който всички трябваше да сме равна, се доказа защо не работи - нямаш стимул да си по-добър ако получаваш колкото всички. Ясно е, че чак чист капитализъм също носи определени негативи за т.нар. хора в неравностойно положение и подобни. Затова съществуват някои регулации, и въобще...по тая логика е навлязъл либерализма. Ама кво да обяснявам на хора(тук не визирам теб), които очевидно не могат и да пишат що-годе правилно на български език.
Пречили им другите проблеми в държавата, за да почнат да зпазват... Еми от такова мислене са и големите злоупотреби, просто нещата се наслагват се мултиплицират. Като няма контрол, прегледи нямаше, като няма контрол по цели вериги, се случва КТБ и разни огромни злоупотреби, бъркащи в джоба на всички ни, макар и косвено. А ние продължаваме да не си вършим работата, и да изградим общество, което да не допуска (прекалено) крадливи и лъжливи политици. Ревем за няколко стотинки поскъпнал бензин, сега за затегнати прегледи, а че можеше да сме със стандарт почти като в Германия вече, ако си избирахме добре политици и ги контрорирахме, никой не се замисля... Все държавата ви е виновна, ама то тя държавата сме всички ние, и от нас зависи какво и как... Евтини на брашното, скъпи на триците, това сме ние...сбирщина от тарикати на дребно, и докато това е така, всичко останало ще си е все така..


Росен2
Мнения: 450
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот Росен2 » Сря 14 авг 2024 6:21


cecoa1 написа:
Пречили им другите проблеми в държавата, за да почнат да зпазват...Все държавата ви е виновна, ама то тя държавата сме всички ние, и от нас зависи какво и как... Евтини на брашното, скъпи на триците, това сме ние...сбирщина от тарикати на дребно, и докато това е така, всичко останало ще си е все така..

Държавата не сме всички ние а държавата това е изпълнителната и законодателната власт и най вече ония 240 плъха там горе. Щото от нас нищо не зависи, те си вземат еднолично решението да си вдигнат с по 500 кинта оня ден заплатите, да внесат корекция в прегледите, да въведат еврото и да не изброявам..Знаеш ли колко пъти съм бил на протести, и Е79 сме блокирали - и накрая както винаги нищо, освен актовете които отнасяме.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот Petrolhead » Сря 14 авг 2024 6:51


Росене, утре ставаш депутат, какво е първото нещо, което ще оправиш в тая държава?
Питам сериозно


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12137
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 14 авг 2024 6:54


И как ще го оправи? Защото аз първо ще спра кражбите, ама не знам как да стане


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1176
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот railfan » Сря 14 авг 2024 7:53


Да систематизирам:

1. Дадоха се примери за един и същи автомобил и мотор, произведени в няколко различни години, но в единия случай - минава, в другия - не минава, заради недомислено групиране
2. Дадоха се пример как една кола може да попадне в няколко различни еко групи заради пропуска на КАТ да впишат ЕВРО в талона(когато е приложимо)
3. Дадоха се примери как се спират коли на газ, които по презумпция не замърсяват(спрямо дизел примерно), но понеже ги мерят на бензин(който практически се ползва за кратко време от колата) - не минават
4. Установихме, че КАТ правят фиктивни ГТП-та при регистрацията, нищо не мерят и дават лепенка, равностойна на преглед в пункт с всичките измервания, независимо дали колата пуши, спира, даже дали върви

Никой не успя да обясни методологията как от грам на километър стигаме до проценти на измерването. По каква методика ги преобразуваха, коя математика и физика ползваха, как я верифицираха и кой доказа, че е правилната!?

Обаче, народни "будители и просветители" като cecoa1 пак си знаят техното: хората нарочно не си купували нови коли, а пари имало, нямало било никакви прегледи от 20 години насам, били сме как беше - дива Индия.. абе, нещо има ли ви или ви харесва да ви правят на идиоти? :screwy Пак да ви напиша: направете си една обиколка на страната да видите за какво иде реч на само 50 км от София.

А тва с Шенген - а е пореден тъп аргумент, все едно, че сега като минеш на границата някой ти прави измерване на газовете, и тука ще вметна, че политическата тематика е забранена във форума по правилата, така, че администраторите ако може да се включат по-активно в спазването на тая точка от правилата.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2009
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот cecoa1 » Сря 14 авг 2024 8:03


Росен2 написа:Държавата не сме всички ние а държавата това е изпълнителната и законодателната власт и най вече ония 240 плъха там горе. Щото от нас нищо не зависи, те си вземат еднолично решението да си вдигнат с по 500 кинта оня ден заплатите, да внесат корекция в прегледите, да въведат еврото и да не изброявам..Знаеш ли колко пъти съм бил на протести, и Е79 сме блокирали - и накрая както винаги нищо, освен актовете които отнасяме.

Докато мислим така, нищо няма да се промени.
И не е въпроса само да протестираш, а да протестираш срещу правилните неща в правилното време. Т.е. трябва първо да седнеш и да се замислиш как функционират нещата в света, и да си наясно кое може и кое не може, кое трябва наистина и кое не трябва.
Протестира народа срещу високите цени на горивата... ама не и срещу войната(и който я започна), която предизвика тогава моментно покачване на цените на международните пазари. Протест, чак като ви бръкнат директно в джоба, ама че ни клатят и ни крадат индиректно, не се замисляме. А често огромни далавери и порочни зависимости стават публично известни, и пак не могат да съберат достатъчно значим протест. А за много неща може и трябва да се протестира още преди да са станали големите бели и злоупотреби, но... толкова ни е акъла... Ето ти и сега най-простия пример(освен ревящите срещу прегледите), че държавата я правим ние - най-голямата партия в парламента за пореден път е тази, за която е обществена тайна, колко злоупотреби е направила откакто управлява... Защо е така, сигурно щото избирателите им не ги знаят тия неща, и са най-стриктните, примерни, морални и т.н. граждани... Или може би щото всеки си чака на хранилката и да дойдат неговите хора...пък майната и на държавата, важното е за нас и нашите хора да има...и на масата и под масата... Истината е, че стандарта на живот ни се повишава (все пак, макар и бавно), въпреки тези престъпни-политици, а не благодарение на тях. С читаво управление, избрано от чиитаво общество, отдавна да сме ги стигнали европейците, и нямаше въобще да ни правят впечатление ГТП, катализатори и т.н... Стриктното спазване е нормално, и щеше да се приема за нормално, а не обратното, както сега.
Да протестираш срещу прегледите сега, е все едно да протестираш да няма правила за движение по пътищата. Едва ли някой иска да живее в джунглата, и всеки малоумник да може съвсем законно "без да иска" да те утрепе на пътя.
...
А за последня пост...кво да кажа, пише си човека неща, които само той си е приел, търси сензация ли, какво ли... Не е много умно да задаваш въпроси, на които сто пъти ти е отговорено, но просто нямаш капацитета и основата, за да схванеш отговора... Политиката може и да е забранена във форума, но да се излагаш не е, а даже като гледам някои хора го приемат като задължение...


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1176
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот railfan » Сря 14 авг 2024 8:41


cecoa1 написа:но да се излагаш не е, а даже като гледам някои хора го приемат като задължение...


Факт и твоето мнение е безапелационно доказателство по въпроса.

Горните мои писания не са неща, които аз си ги смуча от пръстите, за да се види колко е недомислена наредбата, това са напълно реални примери и факти, които се случват и продължават да се случват от ден 1 на интеграцията, независимо дали ги приемаш/те или - не.

Нашите категории са недомислени и по още един параграф, по които се отличават от почти цяла цивилизована Европа - не се мери спрямо заложено от производителя, а спрямо нашата наредба и затова са стеснени границите и някои автомобили могат да не минат - и такъв пример имаше назад даден от колегите. Още повече - европейските директиви НЕ СА задължителни, а са препоръчителни.
Да не говорим, че тук се движат коли внос от Америка, които са сертифицирани по съвсем различен от европейският стандарт относно екология, а тук искаме да отговарят на него(пречупен още веднъж през нашите мерилки), а не на заложеният от производителя.

Пропускаш и забравяш още нещо много важно(или по-точно се правиш, че не го виждаш) - фирмата, която предостави "новият" софтуер с интеграцията към ИААА случайно!!! е същата, която продава стикерите(както и за ГО, преди и винетките), а тая фирма всички знаем на кого е... пак питам: смяташ ли, че нещо ще се промени в положителна посока както искаме да бъде и както даваме примерите с Германия, докато тези неща се правят на чисто политическо ниво, за да се облагодетелства един човек или един и същи кръг от хора ?!! Там това има ли го или го няма, айде да помислим малко, преди да сложим розовите очилца и да вярваме безрезервно на Дунев..


chifut
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 12 авг 2023 13:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот chifut » Сря 14 авг 2024 9:17


Глипости на търкалета.
Нормите са същите като в европейската директива. Едно към едно с някои малко по-големи рестрикции и то не в конкретните стойнсоти които мерят а в тежеста на рестрикцията заради андрешковщината и вродения тарикатлък на бай Ганьо. Така или иначе коригираха ги като в Европа след всеобщия вой на всякакви цървули. Ето ти линк ако ти се чете чети но не пиши неверни неща: https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 5R%2804%29
Това че теб не те устройва е друг въпрос отивай да протестираш. Изправна кола независимо колко стара минава преглед без проблем. Написал съм за Хондата на дъщеря ми 2008ма евро 4 бензин която мина след като не беше палена 6 месеца с горивото в резервоара и без никакви магии с добавки продухване високооктанови бензини и прочие тъпотии. А ако не мкожеш да поддържаш изправна кола има рейс влак самолет автомобили под наем. Конституционно право на автомобил нямаш записано в конституцията. Ма имаш нужда от автомобил ми утре може да имаш и полова нужда това не означава че можеш да си вземеш която жена си искаш.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1176
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот railfan » Сря 14 авг 2024 9:29


chifut написа:Това че теб не те устройва е друг въпрос отивай да протестираш. Изправна кола независимо колко стара минава преглед без проблем.

:thumb_down :thumb_down :thumb_down

Не, не, и пак не - поне 2 примера има за такива коли(изправни, но не минаващи) назад, колегите дадоха, ако следиш темата ще знаеш, че ги има.
Аз лично въобще не съм потърпевш от това, но това не пречи да имам това мнение по въпроса. Нормите като в директивата, която не е задължителна, не като в останалата част от Европа, където са спрямо дадена кола и спрямо даден производител какво е казал, че тая кола трябва да има. Отчитане на дейност, все пак точно това е оправданието, за да може онзи елемент да припечелва И от това.
Като хванах стикерите - да допълня само, че и ИААА, и ГФ разполагат с онлайн проверка за дали колата има ГО или ГТП, както и коя група се определя и реално няма друга причина освен да се печатат тия стикери, за да ти бъдат на стъклото, което пак подкрепя фактите, че всичко се прави на абсолютно политическо ниво...
А па вие продължавайте да си мислите, че някой е загрижен да дишаме чист въздух.. те благодарение на това мислене продължават да съществуват на сцената, понеже има хора, които си мислят, че са загрижени за тях...
Да, да, амаааа :mhihi


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20317
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Годишен технически преглед - защо съществува?

Мнениеот Vlad777 » Сря 14 авг 2024 10:36


railfan написа:Не, не, и пак не - поне 2 примера има за такива коли(изправни, но не минаващи)

И как разбра, че са изправни :h020 На око?? :h020

Всичките мрънкачи, дето намесиха държава, общини, правителство, разположението на планетите и ретроградния меркурий, да ги попитам КОЛКО СИГНАЛА ИЗПРТИХТЕ до институциите миналия месец относно наблюдаваните дупки, прах, беззаконие и т.н.? Или въобще, освен да МРЪНКАТЕ ТУК, нещо направихте ли?!??

Сигурен съм, че отговорът е НУЛА. Щото на мрънкача не му е работа да прави каквото и да е, освен да ИСКА И ДА МРЪНКА, да се оплаква и да вини всички, освен себе си за положението си. Вие сте за съжаление. Тежка е съдбата на мрънкача. icon_idea
Живял някога накрай село един стар дървар със своите двама сина. Всеки път, когато отивал в гората, той ги водел със себе си да му помагат. Но не щеш ли, един ден се разболял и им рекъл:
— Момчета, днес ще трябва сами да отидете за дърва.
— Ще отидем, тате, защо да не отидем — отвърнал големият, — ала ако се счупи колата, какво ще правим без тебе?
— Не берете грижа — успокоил ги бащата. — Повикайте неволята и тя ще ви я поправи.
Отишли момците в гората и развъртели секирите. Насекли дърва, претоварили колата и на връщане тя се счупила.
Седнали двамата братя край пътя: ами сега що да сторят?
Тогава големият си спомнил думите на баща си.
— Невольо! Невольо! — провикнал се той. — Ела да ни поправиш колата!
Но никой не се обадил.
Викали, викали двамата братя, докато се мръкнало. По едно време по-малкият казал:
— Слушай, братко, то се е видяло, че няма да дойде неволята, ами да вземем сами да поправим колата, че да се приберем.
Речено — сторено: запретнали ръкави, поправили колата и скоро стигнали в селото.
Като разказали на баща си какво се е случило, той се усмихнал и рекъл:
— Ех, момчета, та това е била неволята! Тя е дошла и ви е помогнала да си поправите колата.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 46 госта