Нов автомобил до 55 хил. лева

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
thanis
Мнения: 1860
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот thanis » Вто 23 юли 2024 18:23


Бърз преглед на немското мобиле показва, че няма разлика дали е ръчка или DSG за пасат комби от 2015 до 2018 само по показател ръчка срещу DSG. Което от своя страна означава, че ръчката е по-оферта за последваща продажба. Защото е по-евтина от DSG, ама държи същите цени грубо казано.

Друг въпрос е дали има смисъл човек да взема това решение при закупуването на автомобил. DSG-то е приятно за каране ама не е за всеки. Ръчката си има предимства също.

Сега друг е въпроса за аргумента, аз си вземам автоматик заради задръстванията (да не ми се схваща левия крак), а реално това да не е никак идеална среда за DSG.




telefunken
Мнения: 239
Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
Автомобил: VW T- Roc Style DSG
Двигател: 1500 TSI OPF 2023

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот telefunken » Вто 23 юли 2024 19:18


МDSG-то си има и ръчка. Има и пера. Последните ги ползвам понякога. Така че носталгията по ръчките е неоправдана при VAG.


thanis
Мнения: 1860
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот thanis » Вто 23 юли 2024 19:27


MSDG изобщо не може да се слага при нормалните ръчки, поради простата причина, че нямаш пълен контрол. Мехатроника си решава дали да изпълни командите, които му подаваш.


telefunken
Мнения: 239
Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
Автомобил: VW T- Roc Style DSG
Двигател: 1500 TSI OPF 2023

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот telefunken » Вто 23 юли 2024 20:02


Разбира се, че няма да дава пълен контрол. И двамата знаем какви идиоти сядат зад волана. Половината от тях се борят с автомобилите си. Досега мехатроникът ми не ми е отказвал команда.


bezolov
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 07 май 2024 13:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот bezolov » Пет 26 юли 2024 12:45


Здравейте на всички. Понеже е коректно една тема да има начало, но и край, искам да кажа, че благодарение и на мненията тук, в крайна сметка купувам Golf Style Hatch, 1.5 бензин с DCC, IQ lights, Winter package, AreaView и затъмнени задни. Мерси отново за мненията и дискусията.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1690
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот fur1ous » Пет 26 юли 2024 13:20


Честито, от колите между които се чудеше, лично за мен Голф-а е най-добрият избор, автомат е предполагам?


thanis
Мнения: 1860
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот thanis » Съб 03 авг 2024 14:41


bezolov написа:в крайна сметка купувам Golf Style Hatch, 1.5 бензин с DCC, IQ lights, Winter package, AreaView и затъмнени задни


Честито и дано само филтри и бензин наливаш. Можеш да си създадеш тема в Моят Volkswagen ако искаш след това, да го видим красавеца.

Винаги най-важното е на ТЕБ да ти харесва колата.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1690
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот fur1ous » Вто 20 авг 2024 11:42


fur1ous написа:Честито, от колите между които се чудеше, лично за мен Голф-а е най-добрият избор, автомат е предполагам?


Автора се изгуби нещо, ама мен се пак ми е интересно и още един въпрос имам 1.5 TSI с независимо задно окачване ли е?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот hvp800 » Вто 20 авг 2024 12:03


При голфа окачването е независимо отзад , при Октавията е греда.


thanis
Мнения: 1860
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот thanis » Вто 20 авг 2024 12:10


Голфа има и торсион. Ако е малкия 1.5ТСИ може да е без независимо отзад. Малкия дизел е греда. Oктавия също се предлага с независимо задно. Въпрос на конфигурация е за двата модела.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 650
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот alpinab » Чет 22 авг 2024 9:24


Това е така. И Октавия и Голф 8 с 1.5 ТСИ са на греда отзад, лично съм гледал и двете. Голф с 150 к.с. дизел репликира Пасатово независимо окачване с по-малки спирачки обаче.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1690
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот fur1ous » Чет 22 авг 2024 9:31


Да, общо взето много минуси за 1.5 TSI срещу 2.0 TSI. Пък разликата в цената е малка.

1.5 TSI :

- по малки спирачки отпред и отзад
- окачване на мост отзад :thumb_down
- DQ200 :thumb_down
- Алуминиев блок :thumb_down

2.0 TSI за малко пари отгоре получаваш много:

- +40 к.с.
- по добри спирачки
- независимо окачване отзад
- DQ381
- Чугунен блок

И Това доколото виждам е при всички VAG, защото и при Seat Leon 1.5 TSI са същите неща, на мост е отзад и тн.

Естествено тия неща не ги пише в брошурата, колко удобно. :mrgreen


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот hvp800 » Чет 22 авг 2024 9:50


При голф 1.4/1.5 тси с 150к.с. на 7 и 7,5 , голфа си беше на носачи отзад . Тези дни ще погледна как е при голф 8 , защото не ми се вярва отзад да е греда.
А това , че 2.0тси е по-добър е ясно , но разликата не е толкова малка финансово , а и разлика в разхода също може да е фактор.


Потребителски аватар
mitko66
Мнения: 429
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
Автомобил: MK8 eTSI DSG
Двигател:
Местоположение: София

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот mitko66 » Чет 22 авг 2024 10:33


1.5 TSI /150 кс при Голф 8 (както и при 7) НЕ Е на греда отзад. Мога да го снимам :)
Разбира се, че 2.0 TSI е по-добре, но конкретно в голф не се предлага (освен GTI и R), така, че трябва да се отиде в Сеат.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1690
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил:
Двигател: CFMA
Местоположение: София

Re: Нов автомобил до 55 хил. лева

Мнениеот fur1ous » Чет 22 авг 2024 10:34


hvp800 написа:При голф 1.4/1.5 тси с 150к.с. на 7 и 7,5 , голфа си беше на носачи отзад . Тези дни ще погледна как е при голф 8 , защото не ми се вярва отзад да е греда.
А това , че 2.0тси е по-добър е ясно , но разликата не е толкова малка финансово , а и разлика в разхода също може да е фактор.


Разликата при леоните, ако гледаме редовни цени между 1.5 TSI и 2.0 TSI беше под 6000 лв.
За тия 6000 лв получаваш много ако питаш мен.

казвам беше защото вече няма възможност да се купят тези коли, реално вече дойде фейслифта където е пълно с хибриди и меки хибриди, единствения бензин е VZ 300 коня за скромната цена от малко под 90 000 лв в брошурата.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 84 госта