


Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
ако е датчик за диф налягане, от опита ми със Зафирата се оказа скъсано маркучле. Набиваше грешки майстори искаха да сменям всичко, накрая сам си го смених маркучето -5 сантиметра. Провери това, най-лесно е
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
DoH_KuXoT написа:или така
Благодаря.
Точно този е датчика.
Вчера я закачихме и даде този датчик грешни стойности.
Имал съм още някаква грешка ,но момчето се надява да е ,,Вследствие,,на този датчик.
За сега толкова,другата седмица ще я правим.
Тая съм ,,ангажиран,,
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
DoH_KuXoT написа:или така
Благодаря.
Да,този е.
А знаеш ли кат.№ на датчика,че колата не е с мен и съм на работа.Да го потърся из пространството и да съм подготвен финансово?
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
group® написа:Доколкото помня, ако са два и единия даде фира, бъгва и двата. Точно така е иначе, единия мери диф налягане, другия атмосферното и се съпоставят стойностите.
Когато е един, съпоставя диф налягане от едната тръбичка с атмосферното през другата.
skromnia1970 - откопчай термозащитата и виж визулно как са нещата. Опипай тръбичките и виж дали не са препечени и скъсани. По спомен пак, датчика е стотина-двеста лева.
Ето как изглеждат нещата
Благодаря.
Да,точно този е датчика.
Азнае ли се кат.№ ,да го потърся из нета и да съм подготвен финансово?
Колата не е с мен и съм на работа.
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
Реших да запитам в тази тема - имам Passat B8 1.6 tdi 120 к.с. 12.2015 година DCXA мотор . От както съм я взел 4 години в ауспуха има малко сажди по стените - служебните октавии , рапидки с 1.6 тди съм проверявал и нямат такива сажди - предполагам ,че нещо DPF-a не работи съвсем добре. Как да подходя с диагностицирането на проблема ? Последно чека светна за грешка 006471 - пуснах тема , но така и не отидох на диагностика :
viewtopic.php?f=6&t=494006#p4873210
viewtopic.php?f=6&t=494006#p4873210
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1021
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
Тази грешка няма нищо общо с ДПФ, а с контролен модул за управление на вентилаторите. За състоянието на ДПФ се гледат няколко показания: количество натрупани сажди в грамове, налягане дпф, температура на същия. По тези показания може да се вземе адекватно решение какво се случва с него. Проверете стойностите с VCDS,публикувай ги тук и ще ти кажа какво става с него. Измерваните стойности да стават на празен ход и втори път на 3000 оборота.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
Сажди има щот го няма дпф-а ( или е дупнат с три дупки)
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
megatronS написа: на ДПФ се гледат няколко показания:...
Само да поправя, на ДПФ има едно показание - диференциално налягане. Всичко друго е ... спам

- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1021
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
Да, това е така, но диференциалното налягане, само по себе си, също не ти е показател, защото зависи от правилното действие на един единствен датчик. Каквото покаже той, това ще видиш, но реално много често този датчик показва неправилно и то не заради маркучи или запушване, а заради проблем в него. Няма как да пренебрегваш показания за температура, защото, като ти забие температура от (-100 градуса) , и компютъра на автомобила ще сбърка изчисленията. Натрупаните сажди се вземат с алгоритъм на базата на показания на диференциалното налягане, там може да бърка доста, според проблема, но са пряко свързани с налягането. Затова се гледат тези три неща едновременно, защото тук виждаш не само показанията на един или два датчика моментно, а реално какво е проследил и изчислил компютъра в дългосрочен режим на работа, тоест натрупването на сажди. По разминаването или припокриването на тези показания се съди за състоянието на ДПФ като цяло.
Като пример може да се използва следното нещо:
1. Налягане в момента 3 милибара, количество сажди 9 грама - нормално и очаквано показание на чист филтър
2. Налягане в момента 3 милибара, количество сажди 40 грама - сбъркано и разминато показание, но реално цитирано от автомобил
3. Налягане в момента 500 милибара, количество сажди 12 грама - същото , като горното
В пример 2, сензора отчита нормално налягане в момента, но компютъра е сметнал преди това, че ДПФ е запушен тотално и за боклука. В пример 3, сензора отчита тотално запушване на ДПФ, но компютъра смята,че саждите са му в норма. Ето тези аномалии, когато са налице са много важни, за да се установи, кой, къде и защо бърка в цялата процедура. Когато всичко е наред е ясно, че с увеличаването на налягането се увеличават и количеството сажди.
Като пример може да се използва следното нещо:
1. Налягане в момента 3 милибара, количество сажди 9 грама - нормално и очаквано показание на чист филтър
2. Налягане в момента 3 милибара, количество сажди 40 грама - сбъркано и разминато показание, но реално цитирано от автомобил
3. Налягане в момента 500 милибара, количество сажди 12 грама - същото , като горното
В пример 2, сензора отчита нормално налягане в момента, но компютъра е сметнал преди това, че ДПФ е запушен тотално и за боклука. В пример 3, сензора отчита тотално запушване на ДПФ, но компютъра смята,че саждите са му в норма. Ето тези аномалии, когато са налице са много важни, за да се установи, кой, къде и защо бърка в цялата процедура. Когато всичко е наред е ясно, че с увеличаването на налягането се увеличават и количеството сажди.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. 4m 2015 г. - Датчици DPF?
Аз бих провеил дюзите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта