Излезе следния казус:
Ауди двигател 2.0 дизел код CAGA (2009), с пиезодюзи е.
Следните отклонения на дюза/цикъл , дали показват износени дюзи или са в рамките на нормалното.
1-ви цилиндър - -0.12 мг/цилъл
2-ри цилиндър - +0.30 мг/цилъл
3-ти цилиндър - +0.92 мг/цилъл
4-ти цилиндър - -1.11 мг/цилъл
2.0 дизел CAGA - ситуация
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация
Има ли някаква причина да се съмнявате в проблем с дюзите
Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация
tdi fen написа:Има ли някаква причина да се съмнявате в проблем с дюзите
Само разликата в корекциите.
НА 'идеалната' ми друга кола са три дюзи с нулеви корекции и четвъртата дюза е +0.4.
А тук е доста по-различно.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация
Ако ги следиш с VCDS на канал 13 и на празен ход, то си е написано, че границите са +/- 2,8.
Сбора на всичките четири трябва да е 0. Т.е. на този автомобил всичко е наред, а "идеалната" ти друга кола не е съвсем идеална.
Сбора на всичките четири трябва да е 0. Т.е. на този автомобил всичко е наред, а "идеалната" ти друга кола не е съвсем идеална.
Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация
При така дадените стойности всичко е наред.
Лошото е , че те (данните) не означават нищо без инфо за температура на масло , и антифриз .
То и гледането само на 13-ти канал не много правилно , но това е друга тема
Лошото е , че те (данните) не означават нищо без инфо за температура на масло , и антифриз .
То и гледането само на 13-ти канал не много правилно , но това е друга тема
Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация
Кайзен написа:Ако ги следиш с VCDS на канал 13 и на празен ход, то си е написано, че границите са +/- 2,8.
Сбора на всичките четири трябва да е 0. Т.е. на този автомобил всичко е наред, а "идеалната" ти друга кола не е съвсем идеална.
Това предполагам важи за всички дизели, не само за ВАГ групата? Не знаех, а звучи логично.
Може ли някакъв източник за тази информация, ако не е нахално?
Не ги гледам с VCDS, а с лаунч - там няма такова пояснение за 2.8 мг/цикъл.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация
Сбора, който трябва да е 0 е така, но това е заложено в компютъра , казва се компенсация на цилиндрите. Когато един е в плюс, друг ще го компенсира със същото количество, но в минус, за да се гони винаги златната среда, която е 0 или близка до 0. Тук в конкретния случай има обедняване в 4 цилиндър, което не е фрапиращо. Вижда се,че цилиндър 3, веднага прави обогатяване, за да се компенсира цилиндър 4 или обратното. Тук трябва да вмъкнем, че количеството гориво, което се впръсква във всеки конкретен цилиндър, се влияе не само от дюзата, а от клапани, компресия , температура и т.н, Перфектното количество на цилиндър е най-близкото число до 0. Всичко останало се нарича компенсация, която винаги ще бъде равна или близка до 0. Това дали се гледат с VCDS или Launch , няма никакво значение, защото диагностиките вземат информацията от един и същи адрес на паметта на компютъра. Поясненията за количеството, не важи само за ВАГ, а за всички марки.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта