2.0 дизел CAGA - ситуация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
u_bo
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 03 ное 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот u_bo » Нед 20 окт 2024 9:52


Излезе следния казус:
Ауди двигател 2.0 дизел код CAGA (2009), с пиезодюзи е.

Следните отклонения на дюза/цикъл , дали показват износени дюзи или са в рамките на нормалното.

1-ви цилиндър - -0.12 мг/цилъл
2-ри цилиндър - +0.30 мг/цилъл
3-ти цилиндър - +0.92 мг/цилъл
4-ти цилиндър - -1.11 мг/цилъл




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот tdi fen » Нед 20 окт 2024 11:17


Има ли някаква причина да се съмнявате в проблем с дюзите


u_bo
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 03 ное 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот u_bo » Нед 20 окт 2024 11:48


tdi fen написа:Има ли някаква причина да се съмнявате в проблем с дюзите

Само разликата в корекциите.
НА 'идеалната' ми друга кола са три дюзи с нулеви корекции и четвъртата дюза е +0.4.
А тук е доста по-различно.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1639
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот Кайзен » Нед 20 окт 2024 12:41


Ако ги следиш с VCDS на канал 13 и на празен ход, то си е написано, че границите са +/- 2,8.
Сбора на всичките четири трябва да е 0. Т.е. на този автомобил всичко е наред, а "идеалната" ти друга кола не е съвсем идеална.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот hvp800 » Нед 20 окт 2024 12:52


При така дадените стойности всичко е наред.
Лошото е , че те (данните) не означават нищо без инфо за температура на масло , и антифриз .
То и гледането само на 13-ти канал не много правилно , но това е друга тема


u_bo
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 03 ное 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот u_bo » Нед 20 окт 2024 20:35


Кайзен написа:Ако ги следиш с VCDS на канал 13 и на празен ход, то си е написано, че границите са +/- 2,8.
Сбора на всичките четири трябва да е 0. Т.е. на този автомобил всичко е наред, а "идеалната" ти друга кола не е съвсем идеална.


Това предполагам важи за всички дизели, не само за ВАГ групата? Не знаех, а звучи логично.
Може ли някакъв източник за тази информация, ако не е нахално?

Не ги гледам с VCDS, а с лаунч - там няма такова пояснение за 2.8 мг/цикъл.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1017
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2.0 дизел CAGA - ситуация

Мнениеот megatronS » Пон 21 окт 2024 9:54


Сбора, който трябва да е 0 е така, но това е заложено в компютъра , казва се компенсация на цилиндрите. Когато един е в плюс, друг ще го компенсира със същото количество, но в минус, за да се гони винаги златната среда, която е 0 или близка до 0. Тук в конкретния случай има обедняване в 4 цилиндър, което не е фрапиращо. Вижда се,че цилиндър 3, веднага прави обогатяване, за да се компенсира цилиндър 4 или обратното. Тук трябва да вмъкнем, че количеството гориво, което се впръсква във всеки конкретен цилиндър, се влияе не само от дюзата, а от клапани, компресия , температура и т.н, Перфектното количество на цилиндър е най-близкото число до 0. Всичко останало се нарича компенсация, която винаги ще бъде равна или близка до 0. Това дали се гледат с VCDS или Launch , няма никакво значение, защото диагностиките вземат информацията от един и същи адрес на паметта на компютъра. Поясненията за количеството, не важи само за ВАГ, а за всички марки.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта