Здравейте,
Ще спестя засега цялата история с тоя сервиз, но вчера си взех колата от тенекеджийски сервиз, където оправяха няколко детайла, и ми направи впечатление, че часовникът не е верен. Питах пипали ли са нещо и отговорът беше, че докато боядисвали предния капак, паднал акумулаторът. Направи ми впечатление, че двигателят беше топъл и като тръгнах, разходът дълго време ми стоя на 40 л., чак се притесних да не би компът да е забил нещо, после обаче намаля. Също така ми се стори, че са изхарчили доста бензин - когато закарах колата, бях я заредил догоре, а беше паднала с цели две чертички. Стигнах до вкъщи без проблеми, но тая сутрин колата не пожела да запали и изписа, че акумулаторът е паднал. Самият акумулатор е оригинален, сменен от предишния собственик в Порше преди около 7 г./80000 км. и преди няколко месеца го замерих профилактично - беше абсолютно в параметри. Та, въпросът е защо при боядисване да падне акумулаторът и това грешка на сервиза ли е?
Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
Единственото обяснение за нещата, които казваш е да е работила на място продължително време - тогава може да се вдигне до 40, да е топла и да падне бензина.
А за акумулатора зависи колко е стояла без да е палена, ако е тръгнал и е стояла навън на тия температури - нормално да умре, 7 г са доста за живота на един акумулатор.
Подозирам, че са й дали ток, за да запали и е работила на място, за да не я изгасят и да не могат да я запалят отново.
А за акумулатора зависи колко е стояла без да е палена, ако е тръгнал и е стояла навън на тия температури - нормално да умре, 7 г са доста за живота на един акумулатор.
Подозирам, че са й дали ток, за да запали и е работила на място, за да не я изгасят и да не могат да я запалят отново.
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
Голяма утечка на ток или е била отворена врата ,капак или нещо което е попречило на колата да приспи модулите и това е свалило акумулатора.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
вероятно са разкачили акумулатора, за да не стане беля с електрониката при заварките. останалото, според мен, е съвпадение, акумулатор на 7 години си е за пенсиониране отвсякъде!
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
По принцип може наистина, като не е палена и е стояла денонощно навън + застаряващият акумулатор, да се е струпало. Тя почти денонощно е в подземен паркинг, както вкъщи, така и на работата и я карам всеки ден по малко. Обаче пък понеже си знам, че акумулаторът е вече в риск, от началото на годината два пъти ходих до "Макскар" на "Сливница", с идеята направо да купя нов и там и двата пъти мериха акумулатора и беше с перфектни параметри. Помня първият път човекът ми каза, че оригиналните издържали до 10 г. и да не го сменям още. Може разбира се от жегите лятото да се е ускорило стареенето и сега на студено да е сгънал, знам ли, но умря наистина странно внезапно, преди това нямаше никакво симптоми - всички системи, в т.ч. start-stop-a си бачкаха. Аз така или иначе до края на годината сигурно щях да го сменя, но сега ще трябва да се разправям с подаване на ток. Иначе, като се върнах от работа, успях да я запаля, явно от топлото е вдигнало малко заряда, но до утре сутринта сигурно пак ще падне от студеното през нощта.
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
Не се чуди на това поведение - като тръгнат да умират е от веднъж и без предупреждение.
Разбрал съм го по трудния начин: карам София - Стара Загора единия ден, без ядове, паркирам и гася, колата върви идеално. На другата сутрин(това се случва юли началото, когато в Стара Загора температурата под 22/23 градуса през ноща не пада) - въртя и няма ниииикой - дори лампите по таблото не светнаха.
Разбрал съм го по трудния начин: карам София - Стара Загора единия ден, без ядове, паркирам и гася, колата върви идеално. На другата сутрин(това се случва юли началото, когато в Стара Загора температурата под 22/23 градуса през ноща не пада) - въртя и няма ниииикой - дори лампите по таблото не светнаха.
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
Провери ли дали са стегнати клемите? При аналогичен ремонт с преден капак тръгнах да прибирам колата - паля и почти веднага угасна двг и всичко по таблото. Оказа се, че разкачали акумулатора и после само сложили клемата без да се напрягат да я завиват.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
- Автомобил: Бора
- Двигател: АКЛ 1999
- Местоположение: София област
Re: Нормално ли е при боядисване на предния капак да ми падне акумулаторът (Пасат Б8, 1.8 TSI)?
Премери с мултицет напрежението на АКБ , ако показва под 12.30 , разкачаш клемите и зареждаш със зарядно . Щом е запалил веднъш , има надежда да се спаси , ако е здрав . Ако показва над 12.30 , просто си караш колата , тя ще си го зареди . Това , че показва над 12.30 , не е гаранция , че е здрав , стар акумолатор , намалява капацитета . Може да показва и над 12.60 /зареден АКБ / и пак да не може да завърти ел. мотора .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта