Избор на Артеон
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Избор на Артеон
Здравейте, колеги, карам ЦЦ преди фейслифта, сравнително добре оборудван за модела - 2.0 bluetdi с ремап и респонс контрол, ДСГ, дистроник, фронт асист, печка, салон в два цвята, самопаркиране, ауто холд, панорама, щора, биксенон завиващи фарове, афтърмаркет блуутут и чейнджър и честно казано си го харесвам. Колата умишлено е на 17-ки за по-добър комфорт, тъй като за съжаление нямам ДСС.
Много харесвам Артеоните и разглеждам обявите в последно време в нашите сайтове, немските, включително и от Америка.
Знам, че има колеги, които през времето са имали и двата модела /ЦЦ и Артеон/, така че мнение от тях какво мога да очаквам като разлики, съпоставено с добре оборудван Артеон ще ми бъде още по-полезно.
Ако купувам Артеон задължително мисля да е ДСГ, с ДСС за по-мека возия, при възможност самопаркиране, по-второстепенно са ми дигитално табло, по-високия клас музика, печка и/или подгрев на волана.
Доколкото разбрах американските са с 8степенна автоматична кутия Айсин. Какво мислите за нея?Ремонтират ли ги успешно тук? Може ли да ме насочите кои двигателии и ДСГ скоростни кутии са по-безпроблемни.
Правя около 7-10 000 км на година градско каране и още няколко хиляди извънградско. Не съм решил дизел или бензин. Предпочитам по-здравата опция измежду двете.
Отворен съм за всякакви съвети, като в някаква степен се колебая и между Е класа w213 - основно заради евентуално по-добрата возия, която доколкото разбрах е мека и без въздушното окачване и защото отвътре е много по-луксозна. Отвън малко трябва да се насиля да я харесам, докато Артеонът визуално ми харесва отпред, отзад и отстрани. Като цяло и отвътре, но по-малко спрямо интериора на Мерцедес.
Гледайки обявите, ми попадна доста добър екземпляр, който на фона на повечето обяви ми се струва доста евтин. Някой може ли да го коментира? Цветът никак не ми допада и се чудя дали ако се реша да го взема, ще мога да го сменя с по-тъмен.
Ето и линк към обявата -
https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... a4&type=ad
Много харесвам Артеоните и разглеждам обявите в последно време в нашите сайтове, немските, включително и от Америка.
Знам, че има колеги, които през времето са имали и двата модела /ЦЦ и Артеон/, така че мнение от тях какво мога да очаквам като разлики, съпоставено с добре оборудван Артеон ще ми бъде още по-полезно.
Ако купувам Артеон задължително мисля да е ДСГ, с ДСС за по-мека возия, при възможност самопаркиране, по-второстепенно са ми дигитално табло, по-високия клас музика, печка и/или подгрев на волана.
Доколкото разбрах американските са с 8степенна автоматична кутия Айсин. Какво мислите за нея?Ремонтират ли ги успешно тук? Може ли да ме насочите кои двигателии и ДСГ скоростни кутии са по-безпроблемни.
Правя около 7-10 000 км на година градско каране и още няколко хиляди извънградско. Не съм решил дизел или бензин. Предпочитам по-здравата опция измежду двете.
Отворен съм за всякакви съвети, като в някаква степен се колебая и между Е класа w213 - основно заради евентуално по-добрата возия, която доколкото разбрах е мека и без въздушното окачване и защото отвътре е много по-луксозна. Отвън малко трябва да се насиля да я харесам, докато Артеонът визуално ми харесва отпред, отзад и отстрани. Като цяло и отвътре, но по-малко спрямо интериора на Мерцедес.
Гледайки обявите, ми попадна доста добър екземпляр, който на фона на повечето обяви ми се струва доста евтин. Някой може ли да го коментира? Цветът никак не ми допада и се чудя дали ако се реша да го взема, ще мога да го сменя с по-тъмен.
Ето и линк към обявата -
https://m.mobile.de/auto-inserat/volksw ... a4&type=ad
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Избор на Артеон
Линка не работи.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Артеон
При мен го отваря. Ще го пусна пак заедно с няколко обяви от нашето мобиле:
https://m.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-arteon-2-0tdi-4motion-r-line-cockpit-dsg-hk-heat-hrusky/408479710.html?ref=srp&refId=1183cd26-2628-3de2-bbf1-c17b1c583ba4&searchId=1183cd26-2628-3de2-bbf1-c17b1c583ba4&type=ad
https://m.mobile.bg/obiava-11720011537902541-vw-arteon-2-0tdi-r-line-lizing
https://m.mobile.bg/obiava-11731347272915848-vw-arteon-2-0-tdi-r-line-4x4-full
https://m.mobile.bg/obiava-11674906006582455-vw-arteon-r-line-1-5-tsi
https://m.mobile.bg/obiava-11714030921687162-vw-arteon-2-0tdi-190ks-virtual-sport-line
https://m.mobile.de/auto-inserat/volkswagen-arteon-2-0tdi-4motion-r-line-cockpit-dsg-hk-heat-hrusky/408479710.html?ref=srp&refId=1183cd26-2628-3de2-bbf1-c17b1c583ba4&searchId=1183cd26-2628-3de2-bbf1-c17b1c583ba4&type=ad
https://m.mobile.bg/obiava-11720011537902541-vw-arteon-2-0tdi-r-line-lizing
https://m.mobile.bg/obiava-11731347272915848-vw-arteon-2-0-tdi-r-line-4x4-full
https://m.mobile.bg/obiava-11674906006582455-vw-arteon-r-line-1-5-tsi
https://m.mobile.bg/obiava-11714030921687162-vw-arteon-2-0tdi-190ks-virtual-sport-line
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Избор на Артеон
И при мен линка не работи. Артеона отвътре си е чист Пасат, само с променена визия. За тази голяма кола 150 коня бензин ще са малко, поне 180 да са. Търси или 1.8 бензин или 2.0- от 180 та до 280 коня. Не знам какво ти харесва в тия Мерцедеси в интериора. За мен е отвратителен и точно затова не си взех такъв въпреки настояванията на сина ми, който се занимава само с мерцедеси. Интериорите и на Пасата, и на Артеона, са къде къде по- стилни и ми харесват в пъти повече, но всеки си има вкус.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Артеон
Първата обява от немското мобиле е вече свалена явно. Беше фейслифтов Артеон с почти всички екстри за модела за под 20к евро на около 69к километра, което си беше доста съмнително.
Принципно не ми се ще пак да купувам дизел с всичките им глупости.. егр, дпф, дюзи и бензинът ми се струва по-добра опция, още повече и че ако ще загрява много по-бързо от дизел без допълнителен нагревател или печка, но не знам ако е около или над 150к дали вече не са му взели акъла.
Нещо по-специфично има ли при 4 по 4 версиите. На морето живея и по принцип нямам необходимост, но ако не създава излишни проблеми, си е от полза в някои ситуации?
Никой нищо не препоръча за ДСГ кутиите. Кои конфигурации трябва да се избягват?
Принципно не ми се ще пак да купувам дизел с всичките им глупости.. егр, дпф, дюзи и бензинът ми се струва по-добра опция, още повече и че ако ще загрява много по-бързо от дизел без допълнителен нагревател или печка, но не знам ако е около или над 150к дали вече не са му взели акъла.
Нещо по-специфично има ли при 4 по 4 версиите. На морето живея и по принцип нямам необходимост, но ако не създава излишни проблеми, си е от полза в някои ситуации?
Никой нищо не препоръча за ДСГ кутиите. Кои конфигурации трябва да се избягват?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Артеон
Според мен трябва задължително да гледаш бензин при толкова много градско каране.
1.5 TSI е хубав двигател, но за кола с размер на Golf. При Arteon бих избрал задължително 2.0 TSI.
4х4 също според мен е задължително при този тежък автомобил, в противен случай на предно буксува при всяко по-стегнато потегляне. Карам Passat 4motion и T-Roc на предно и определено виждам разликата всеки път като се кача в T-Roc-a и реша да тръгна рязко на кръгово или да направя ляв завой в трафика и трябва да се изнеса бързо. Особено на мокро. Поддръжката е смяна на масло и чистене на филтър на Халдекса.
Фейслифтов Артеон с екстри и под 100к км за 20к евро не ми се вярва да е реална обява. Реално за читава кола 2.0 TSI с добро оборудване на до 150000 км, бюджетът трябва да е 25-26000 евро.
1.5 TSI е хубав двигател, но за кола с размер на Golf. При Arteon бих избрал задължително 2.0 TSI.
4х4 също според мен е задължително при този тежък автомобил, в противен случай на предно буксува при всяко по-стегнато потегляне. Карам Passat 4motion и T-Roc на предно и определено виждам разликата всеки път като се кача в T-Roc-a и реша да тръгна рязко на кръгово или да направя ляв завой в трафика и трябва да се изнеса бързо. Особено на мокро. Поддръжката е смяна на масло и чистене на филтър на Халдекса.
Фейслифтов Артеон с екстри и под 100к км за 20к евро не ми се вярва да е реална обява. Реално за читава кола 2.0 TSI с добро оборудване на до 150000 км, бюджетът трябва да е 25-26000 евро.
Re: Избор на Артеон
Айсин кутията е на Тойота и е зверски здрава сравнение с ДСГ. Не случайно я слагат в Кайен, Q7 и Туарег.
Обаче за мотор под 200 коня едва ли се предлага.
Артеона е един вид наследник на Файтона, но не съвсем и по-скоро си е чист ЦЦ. За това и въздушното окачване не е това, което беше на Файтона и е малко дървено, но пък е далеч по-приятно от стандартното за нашите пътища.
За мен най-удачно е да търсиш с 280 к.с. и въздушно окачване.
Обаче за мотор под 200 коня едва ли се предлага.
Артеона е един вид наследник на Файтона, но не съвсем и по-скоро си е чист ЦЦ. За това и въздушното окачване не е това, което беше на Файтона и е малко дървено, но пък е далеч по-приятно от стандартното за нашите пътища.
За мен най-удачно е да търсиш с 280 к.с. и въздушно окачване.
-
- Мнения: 293
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Mercedes W213
- Двигател: E 400 V 6
Re: Избор на Артеон
aristocrat написа: Принципно не ми се ще пак да купувам дизел с всичките им глупости.. егр, дпф, дюзи и бензинът ми се струва по-добра опция, още повече и че ако ще загрява много по-бързо от дизел без допълнителен нагревател или печка, но не знам ако е около или над 150к дали вече не са му взели акъла.
Карал съм само двигатели на бензин- и Опели, и Мерцедеси, и Пасат Б6, но толкова бърза да загрява двигател, както е моя в Б8, не съм виждал. Загрява изключително бързо, което е голям плюс, особено в студено време. Защо те притеснява двигател на около 150 000 км? Особено ако е от по- мощните не виждам какво притеснително има. Вземи си бензин както казаха и колегите- гледай да е 220- 280 к.с., защото Артеона е голям автомобил и си иска мощност.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Артеон
Артеон няма вариант с въздушно окачване - има DCC - adaptive chassis control. Представлява електронно регулируеми по твърдост амортисьори (каквито има и на Golf, Passat, Tiguan, T-Roc, Touran, както и на ID3,4,5).
Също така няма Aisin кутия. Всичките двигатели и кутии са като при Passat. Автоматичните са - DQ200 при по-малките мотори, DQ381 при по-големите, DQ400 при хибрид, DQ500 при Arteon R.
Също така няма Aisin кутия. Всичките двигатели и кутии са като при Passat. Автоматичните са - DQ200 при по-малките мотори, DQ381 при по-големите, DQ400 при хибрид, DQ500 при Arteon R.
- tdi fen
- Мнения: 4701
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на Артеон
Не съм сигурен но ако е внос от Америка може би има и с 8 скорости Aisin
Re: Избор на Артеон
Vlad777 написа:Артеон няма вариант с въздушно окачване - има DCC - adaptive chassis control. Представлява електронно регулируеми по твърдост амортисьори (каквито има и на Golf, Passat, Tiguan, T-Roc, Touran, както и на ID3,4,5).
Също така няма Aisin кутия. Всичките двигатели и кутии са като при Passat. Автоматичните са - DQ200 при по-малките мотори, DQ381 при по-големите, DQ400 при хибрид, DQ500 при Arteon R.
Виж това не го знаех. Имал съм малко опит навремето с Файтон (или Фаетон, както уж било правилно да се нарича), но той си е наистина друг клас автомобил. За това ми се строи дървено "въздушното окачване" на Артеона, просто защото явно не е било въздушно окачване

За Айсин кутиите, нямам идея даже освен в Туарег, къде другаде се слага при VW.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Артеон
https://m.mobile.bg/obiava-11701203218371586-vw-arteon-rline-2-0tsi
Добавям още една обява, предвид насоките за бензина, макар този екземпляр да няма самопаркиране и не е с много добри джанти.
За горните обяви 2.0тди от Благоевград и Стара Загора - колите са вкарани от Италия...
Добавям още една обява, предвид насоките за бензина, макар този екземпляр да няма самопаркиране и не е с много добри джанти.
За горните обяви 2.0тди от Благоевград и Стара Загора - колите са вкарани от Италия...
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Избор на Артеон
Предполагам от търг опенлейн, ако може да си намериш/покажат снимки и от самия търг както и damage report.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на Артеон
VW Arteon Rline 2.0TSI / юли 2018 / 173000 км / 44 000 лв.aristocrat написа:https://m.mobile.bg/obiava-11701203218371586-vw-arteon-rline-2-0tsi
Добавям още една обява, предвид насоките за бензина, макар този екземпляр да няма самопаркиране и не е с много добри джанти.
Свържи се и вземи VIN номера да го разгледаме по-подробно.
Самопаркирането е силно надценена екстра. Ползвал съм го веднъж на колата на жена ми навремето, за да видя как работи, на моята нито веднъж. Ако мястото е тясно и трябва да се паркира внимателно - самопаркирането не работи. Ако мястото е широко и можеш да влезеш с "целата газ" - за какво ти е самопаркиране?!?

Джантите са си оригинален Sebring 18", които според мен не са лоши и могат да бъдат ползвани за зимен комплект с гуми, а за летни да се купят 19".
По съществено е колата с какво оборудване разполага и какво липсва:
+Панорама
+R-Line
+Digital Cockpit
+Ел багажник
-Не е 4х4
-Няма DYNAUDIO
-Малката медия
-Няма 360 камера
? Има ли DCC (адаптивно окачване)
? Има ли асистент за "мъртва зона"
Според мен за тези пари може да се намери кола с по-добра комбинация километри/година/оборудване.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на Артеон
След като има бутон Mode, не означава ли, че е с ДСС. Колата като е R Line, няма ли всички асистенти, включително Dynaudio, дори няма бадж? Джантите чисто визуално не ми харесват. Самопаркирането на мен ми влиза в употреба, особено ако отзад чакат коли да паркирам. Видях, че може да се ретрофитне, така че не е голяма драма, че го няма конкретно тази. Евентуално мисля същото важи и за дигитално табло, но ДСС не би било оправдано.
Разликата между возията на стандартно окачване и ДСС на комфорт голяма ли е? Горе колегата е писал, че А6 на пружини вози по-добре от Б8/Артеон, което ме хвърля в смут.
Това е ВИН на 2.0ТСИ от Пазарджик- внос от Нидерландия. WVWZZZ3HZJE526968. На снимките салонът не стои лъскав, а матов, но пък шофьорската седалка ми се вижда доста захабена отляво.
Можеш ли да предложиш добър екземпляр според твоите виждания, задължително с ДСС.
Разликата между возията на стандартно окачване и ДСС на комфорт голяма ли е? Горе колегата е писал, че А6 на пружини вози по-добре от Б8/Артеон, което ме хвърля в смут.
Това е ВИН на 2.0ТСИ от Пазарджик- внос от Нидерландия. WVWZZZ3HZJE526968. На снимките салонът не стои лъскав, а матов, но пък шофьорската седалка ми се вижда доста захабена отляво.
Можеш ли да предложиш добър екземпляр според твоите виждания, задължително с ДСС.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта