

https://www.autoinsuranceez.com/gas-vs- ... car-fires/
ssssl написа:Това е статистика. Изследването на AutoinsuranceEZ е представителна статистическа извадка, ако това ти говори нещоАма нищо, ти продължавай да си хейтиш
ssssl написа::mhihi
Irnik написа:... Като знам какви сме майстори и поправяме всичко , а батериите са 800-900 волтови , то със сигурност ще има и пострадали "майстори" , като станат повече електричките .
Spikul написа:ssssl написа::mhihi
Много изчерпателен и изпълнен с доказателства коментар![]()
Дерзай инДжинерино
Spikul написа:ssssl написа::mhihi
Много изчерпателен и изпълнен с доказателства коментар![]()
Дерзай инДжинерино
group® написа:Spikul написа:ssssl написа::mhihi
Много изчерпателен и изпълнен с доказателства коментар![]()
Дерзай инДжинерино
Пишеш пълни глупости, какво да ти се отговори?
Дай друга статистика и докажи, че си прав в нещо, а не ектраполации?
thanis написа:Математиката казва, че е клонящо към нула (говорим генерално за 1 към 500 000) да ти се запали колата, колега. За такива като теб, ако ще и правителството да извади статистика и Тесла - пак няма да си доволен, защото не може да им се вярва.
Колкото е риска да се взривиш с бензинова кола, горе долу там е и да се запалиш с електричка.
Имат ли електричките много проблеми - Да, за всеки ли са - определно не. Пожара проблем, който да те замисли за покупка ли е ? - По-скоро не.
Спомнете си какво беше, когато въвеждаха масово газовите уредби. Аз тая бомба, то живота ми е мил и т.н. и т.н. и т.н. Полша, Италия и България са държави с голям процент LPG, ама няма апокалиптични статии, че сума ти и народ е умрял от "бомби" в багажника.
Spikul написа:Защото вие електрофилите ...
group® написа:Spikul написа:Защото вие електрофилите ...
На критичното мислене все му е един такъв речитатива ...![]()
Никаква математика не виждам в мненията ти. Само изводи тип 'ако там са продадени толкова, значи в света горят повече, бла бла...'.
Който толкова се вълнува да доказва, че гроздето е кисело ето поне сбор на данни от различни статистики в годините и да си рови. Източниците са цитирани в края. На мен не ми се занимава с тези глупости![]()
https://www.honestjohn.co.uk/the-latest ... tatistics/
Spikul написа:Asko VW написа:Не че нещо, но пожари предизвикани от технически проблем в електрическата система може да се случат на всяка кола, ел. или ДВГ. Да при електричките става по-тегаво ако тръгне основната батерия, защото се гаси много трудно, но пък при ДВГ има възможност да тръгне пожар и от проблем в горивната или смазочната система, теч на гориво/масло, което при електричките го няма. Та нека не преекспонираме, и при едните и при другите си има характерни опасности.
Разбира се, че никой не е застрахован напълно от възможността за пожар, но изобщо не се преекспонира проблема, дори напротив - премълчава се. Аз не знам някой автомобил с ДВГ, да се самозапали ако стои в покой, докато при електричките е доста често срещан проблем.
А това с пожар в ДВГ при проблеми в горивната и смазочната система, няма как да се случи ако колата не е с включен двигател, просто защото за да гори бензина му трябва искра, а за да гори маслото му трябва висока температура и пламък. И не, при електричките не става много тегаво гасенето на батерията, а става невъзможно и има случаи на повторно и потретно самозапалване на батерията, дори месеци след инцидента. В нета е пълно с информация за подобни случаи.
Така че изобщо нещата не са толкова прости, колкото се опитват да ги изкарат.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 124 госта