Здравейте,
Предвид това, колко масов е автомобилът, съм се начел на безброй различни коментари и мнения, което може би е нормално.
В момента съм изправен пред избора на нов автомобил за 3-членното ни семейство и фаворит към момента е Passat B8, въпреки много неясноти и въпросително около него.
Автомобилът със сигурност ще е комби и със сигурност ще е дизел/2.0 TDI/. И дотук с известните в уравнението :)
Какъв е реалният разход на 2.0TDI в двата му варианта ?
Както и каква е цената му за стандартно обслужване ?
Има ли конкретна година, СЛЕД която задължително да гледам да е автомобилът ?
Кое от нивата на обовудване е оптимално спрямо цената, която се плаща ?
Адекватна ли е 4х4 системата или е излишно да се търси подобен екземпляр?
Ще се радвам, ако може да ми помогнете и да ме насочите в това, да направа правилен избор за нас.
Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Какъв е реалният разход на 2.0TDI в двата му варианта ? - 150 и 190к.с. нямат съществена разлика. Зависи от стила на шофиране + колко градско имаш, може да е от 5-6 смесено, до към 8-9.
Както и каква е цената му за стандартно обслужване ? - Масла/филтри трябва да ти стигнат 400лв всичко без съществени отстъпки и без приятел механик
Има ли конкретна година, СЛЕД която задължително да гледам да е автомобилът ? Според мен е хубаво да се търси кола без AdBlue, но тук зависи и бюджета какъв е. Генерално колкото по-нов, толкова по-добре. При Пасата всичко се определя от есктрите
Кое от нивата на обовудване е оптимално спрямо цената, която се плаща ? При Пасат няма такова нещо, тъй като всичко е лего. Гледаш общо състояние и по-възможност да не е comfortline, а нещо нагоре, но пак състоянието и с какви екстри е поръчана тежи повече. Тук не е като при азиатците да имаш генерално 3 нива и да трябва да съобразяваш.
Адекватна ли е 4х4 системата или е излишно да се търси подобен екземпляр? Адекватна е, задължителна ли е - не. Иска внимание и обслужване и като цяло допринася за сигурността на автомобила, но не е задължително. Май имаше някакви разминавания с оборудването, сиреч 150коня май може 4motion ама само на ръчка, пък 190-ката има и DSG и 4motion, но може и да съм се заблудил.
Както и каква е цената му за стандартно обслужване ? - Масла/филтри трябва да ти стигнат 400лв всичко без съществени отстъпки и без приятел механик
Има ли конкретна година, СЛЕД която задължително да гледам да е автомобилът ? Според мен е хубаво да се търси кола без AdBlue, но тук зависи и бюджета какъв е. Генерално колкото по-нов, толкова по-добре. При Пасата всичко се определя от есктрите
Кое от нивата на обовудване е оптимално спрямо цената, която се плаща ? При Пасат няма такова нещо, тъй като всичко е лего. Гледаш общо състояние и по-възможност да не е comfortline, а нещо нагоре, но пак състоянието и с какви екстри е поръчана тежи повече. Тук не е като при азиатците да имаш генерално 3 нива и да трябва да съобразяваш.
Адекватна ли е 4х4 системата или е излишно да се търси подобен екземпляр? Адекватна е, задължителна ли е - не. Иска внимание и обслужване и като цяло допринася за сигурността на автомобила, но не е задължително. Май имаше някакви разминавания с оборудването, сиреч 150коня май може 4motion ама само на ръчка, пък 190-ката има и DSG и 4motion, но може и да съм се заблудил.
- alpinab
- Мнения: 647
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Само една корекция - Нивата на оборудване са 4 преди фейслифта (2020) както следва:
Трендлайн - базов за модела, дори за човек без претенции е мизерен. Има такива с волан без кожена облицовка. Може би колегата горе за него е имал предвид да се избягва.
Комфортлайн
Хайлайн
Р-Лайн
След фейслифта на Б8 се променят нивата и стават 2 без да броим Р-Лайна, който го има преди и след фейслиста.
Бизнес - отговаря на Комфортлайна преди фейслифта
Елеганс
Р-Лайн
*При Б8 няма проблемни дизелови агрегати 150-190кс, които трябва да се избягват. И двата са ок.
*Ад-блуто засиви дали има или няма от кога е произведена колата - ако е в началото на модела и започва кода на мотора с CRLB няма. Имах такъв Пасат Б8 без Ад-блу. Ако е произведена след 2016-2017 почти сигурно е с Ад-блу. Сипва се оригинална течност и се надяваш да нямаш ядове.
Трендлайн - базов за модела, дори за човек без претенции е мизерен. Има такива с волан без кожена облицовка. Може би колегата горе за него е имал предвид да се избягва.
Комфортлайн
Хайлайн
Р-Лайн
След фейслифта на Б8 се променят нивата и стават 2 без да броим Р-Лайна, който го има преди и след фейслиста.
Бизнес - отговаря на Комфортлайна преди фейслифта
Елеганс
Р-Лайн
*При Б8 няма проблемни дизелови агрегати 150-190кс, които трябва да се избягват. И двата са ок.
*Ад-блуто засиви дали има или няма от кога е произведена колата - ако е в началото на модела и започва кода на мотора с CRLB няма. Имах такъв Пасат Б8 без Ад-блу. Ако е произведена след 2016-2017 почти сигурно е с Ад-блу. Сипва се оригинална течност и се надяваш да нямаш ядове.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20252
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Не знам какъв е бюджета. Като гледам - карал си Туарег. Щом търсиш дизел - явно пътуваш извънградско. Ако караш предимно градско - по-добре бензин.
С Passat 150 к.с. ще усетиш по-голяма динмика, отколкото с Туарега. А 190 к.с. ще е още по-бърз и елстичен.
Двигателите 2.0 дизел всъщност не са само 2 - има и други, като по-масов от останалите е 2.0 240 к.с.
За избора - има една тема за нива на оборудване, с което е хубаво да си наясно, преди да пристъпиш към избор - да знаеш какво може да има.
Аз лично харесвам колите след 2018 г., защото са с по-новия модел медия MIB 2.5 (след средата на 2017) и DSG кутията на коли произведени след 01.11.2017 г. е 7 степенна DQ381, която е по-бърза от 6-степенната DQ250.
Относно 4x4 - минуси няма, освен евентуално малко по-високата покупна цена - само плюсове. Миналата седмица карах няколко дни колата на жена ми, която е само на предно (T-Roc TSI 150 к.с.) - ами доста е дразнещо в това мокро и хлъзгаво време на кръгово например или при ляв завой да даваш газ, колата да се мъчи да тръгва, да светкат лампи и да ти взима газта, вместо вече да си минал, както правя с Пасата, който е 4х4. За мен е задължително. Присъствието му води до обслужване на Халдекс на всеки 30000 км, което е мисля 200 лв.
Относно DSG - ако си решил колата да е автомат (което според мен е задължително за комфорта), то както казах по-горе - гледай да е DQ381 (при Пасат производство след 01.11.2017). Не че DQ250 са лоши, но са по-бавни. Например аз карах Пассат 2.0 TDI 190 к.с. 4х4 с DQ250, а брат ми Octavia TDI 150 к.с. 4х4 DQ381 и вървяха наравно. От една страна Шкодата е по-лека, а от друга динамиката е по-добра заради кутията и вероятно и разходът е надолу. DQ250 се обслужва на 60000 км, а DQ381 по предписание на 120000, но препоръчвам и тя да се обслужва на 60000.
Ето и темата за сервизните интервали при B8
Разход - след Туарега, който и Пасат да избереш - разходът ще е горе-долу наполовина.
Аз като си купувах първия B8 си имах собствени критерии. Ето тема - написал съм какво съм гледал. Покарах го и му видях плюсовете и минусите. Сега карам BiTDI 240 к.с и и на него съм му видял възможностите. В крайна сметка вероятно най-приятно ще ми бъде с Arteon R, който е 2.0 Бензин 320 к.с.
И по същество - какво бих препоръчал като основно търсене - това за мен е оптималното за модела, което хем е практично, хем съчетава съвременните технологии:
- 2.0 TDI 190 к.с. 4motion
- 2018+
- DSG
- До 150000 км
- Камера в предното стъкло за Lane assist, Light assist, Front assist
След това като силно препоръчителни опции:
- LED фарове, препоръчително ниво 2
- Discover Pro - голямата медия (която няма врътки)
- Асистент за мъртва зона
- камера за задно виждане (може да се добави в последствие ако колата няма)
- Адаптивно окачване DCC
И след това като глезотийки, които всеки сам си решава колко са му важни:
- Дигитално табло
- Памет седалки
- R-Line екстериор и интериор
- Електрически багажник (може да се добави в последствие на цена около 1000 лв)
- Амбиентно осветление
- Панорамен таван
- Кожен салон в обдухване и памет на седалките
-... тук списъкът е доста дълъг
С Passat 150 к.с. ще усетиш по-голяма динмика, отколкото с Туарега. А 190 к.с. ще е още по-бърз и елстичен.
Двигателите 2.0 дизел всъщност не са само 2 - има и други, като по-масов от останалите е 2.0 240 к.с.
За избора - има една тема за нива на оборудване, с което е хубаво да си наясно, преди да пристъпиш към избор - да знаеш какво може да има.
Аз лично харесвам колите след 2018 г., защото са с по-новия модел медия MIB 2.5 (след средата на 2017) и DSG кутията на коли произведени след 01.11.2017 г. е 7 степенна DQ381, която е по-бърза от 6-степенната DQ250.
Относно 4x4 - минуси няма, освен евентуално малко по-високата покупна цена - само плюсове. Миналата седмица карах няколко дни колата на жена ми, която е само на предно (T-Roc TSI 150 к.с.) - ами доста е дразнещо в това мокро и хлъзгаво време на кръгово например или при ляв завой да даваш газ, колата да се мъчи да тръгва, да светкат лампи и да ти взима газта, вместо вече да си минал, както правя с Пасата, който е 4х4. За мен е задължително. Присъствието му води до обслужване на Халдекс на всеки 30000 км, което е мисля 200 лв.
Относно DSG - ако си решил колата да е автомат (което според мен е задължително за комфорта), то както казах по-горе - гледай да е DQ381 (при Пасат производство след 01.11.2017). Не че DQ250 са лоши, но са по-бавни. Например аз карах Пассат 2.0 TDI 190 к.с. 4х4 с DQ250, а брат ми Octavia TDI 150 к.с. 4х4 DQ381 и вървяха наравно. От една страна Шкодата е по-лека, а от друга динамиката е по-добра заради кутията и вероятно и разходът е надолу. DQ250 се обслужва на 60000 км, а DQ381 по предписание на 120000, но препоръчвам и тя да се обслужва на 60000.
Ето и темата за сервизните интервали при B8
Разход - след Туарега, който и Пасат да избереш - разходът ще е горе-долу наполовина.
Аз като си купувах първия B8 си имах собствени критерии. Ето тема - написал съм какво съм гледал. Покарах го и му видях плюсовете и минусите. Сега карам BiTDI 240 к.с и и на него съм му видял възможностите. В крайна сметка вероятно най-приятно ще ми бъде с Arteon R, който е 2.0 Бензин 320 к.с.
И по същество - какво бих препоръчал като основно търсене - това за мен е оптималното за модела, което хем е практично, хем съчетава съвременните технологии:
- 2.0 TDI 190 к.с. 4motion
- 2018+
- DSG
- До 150000 км
- Камера в предното стъкло за Lane assist, Light assist, Front assist
След това като силно препоръчителни опции:
- LED фарове, препоръчително ниво 2
- Discover Pro - голямата медия (която няма врътки)
- Асистент за мъртва зона
- камера за задно виждане (може да се добави в последствие ако колата няма)
- Адаптивно окачване DCC
И след това като глезотийки, които всеки сам си решава колко са му важни:
- Дигитално табло
- Памет седалки
- R-Line екстериор и интериор
- Електрически багажник (може да се добави в последствие на цена около 1000 лв)
- Амбиентно осветление
- Панорамен таван
- Кожен салон в обдухване и памет на седалките
-... тук списъкът е доста дълъг
- Traytor
- Мнения: 1876
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Влад ти е изписал доста подробно, това с което аз ще се включа..
Миналия месец разиграх същото, търсих пасат, чудих се какво оборудване ми е важно, ама каквото и да си говорим, бюджета определя оборудването(ако купуваш читава кола, в България разни обори с всички екстри, на добри пари винаги се намира по моргите.... аа автокъщите имам в предвид).
Бях раздвоен между 2 екземпляра, единия беше с IQ light(матрични фарове), 190кс 4motion, салона беше кожа/алкантара, всички видове асисти(Front, Light, Lane, blind spot, fatigue), колата беше на 190 000км 2018г и другия(този който взех) беше доста по-опощен от към екстри, текстилен салон, първо ниво LED фарове само на предно предаване и 150кс. всички асисти без Blind spot, тази беше на 150 000км(И двете бяха с дигитално табло, което за мен беше задължително).
Реших че на мен ми е по-важно колата да е фейслифтова и с 40 000км по-малко, зими не са ни останали, не помня кога за последно съм се възползвал от факта, че А8-цата ми е Quattro(освен като се правя на идиот и потеглям с пълна газ), вече с бебе в колата съвсем карам като баба, та предното ме устройваше идеално и от към разход е една идея надолу, писнало ми е последните 10 години зимата да ми изтръпва гъза докато тръгне подгрева, а лятото да ми изгарят краката от кожата(а и жената държеше на текстилен салон). Важно ми беше колата да има Lane assist, Light assist, Front assist и Fatigue assist(още нямам идея как работи, ще го видя).
Защо ти го излагам така, аз стигнах за себе си до извода, да мисля каква ми е употребата и на база това да си избера колата която е най-свежа, на най-малко км с възможно най-много от екстрите които наистина ми трябват, защото е "много яко" да ти е натупана със всички екстри, ама като са неща които не са ти толкова важни, за да ги има, трябва да има компромис някъде другаде.
Масло и филтри са ти казали, на мен цялото обслужване ми стъпи на 2200лв. Това включва Ангренаж+ролки+водна помпа, пистов ремък с оптегач, масло и фитри, смяна антифриз и спирачна течност, предни дискове и накладки, нов Варта 80А Silver AGM(не е по спецификация, по принцип колата излиза със 70, дават и и 94). Слизайки от Ауди, направо ми се стори без пари.
Не съм сигурен дали е за Б8 като цяло или само за фейслифта, но внимавай колата да има два ключа и дистанционните и на двата да работят, защото без да разполагаш с 2 работещи дистанционни, не можеш да станеш primary user, което ако колата има заложени фукции като smartphone as a key(mobile key) e проблем, в момента си чакам ключа от порше..
Миналия месец разиграх същото, търсих пасат, чудих се какво оборудване ми е важно, ама каквото и да си говорим, бюджета определя оборудването(ако купуваш читава кола, в България разни обори с всички екстри, на добри пари винаги се намира по моргите.... аа автокъщите имам в предвид).
Бях раздвоен между 2 екземпляра, единия беше с IQ light(матрични фарове), 190кс 4motion, салона беше кожа/алкантара, всички видове асисти(Front, Light, Lane, blind spot, fatigue), колата беше на 190 000км 2018г и другия(този който взех) беше доста по-опощен от към екстри, текстилен салон, първо ниво LED фарове само на предно предаване и 150кс. всички асисти без Blind spot, тази беше на 150 000км(И двете бяха с дигитално табло, което за мен беше задължително).
Реших че на мен ми е по-важно колата да е фейслифтова и с 40 000км по-малко, зими не са ни останали, не помня кога за последно съм се възползвал от факта, че А8-цата ми е Quattro(освен като се правя на идиот и потеглям с пълна газ), вече с бебе в колата съвсем карам като баба, та предното ме устройваше идеално и от към разход е една идея надолу, писнало ми е последните 10 години зимата да ми изтръпва гъза докато тръгне подгрева, а лятото да ми изгарят краката от кожата(а и жената държеше на текстилен салон). Важно ми беше колата да има Lane assist, Light assist, Front assist и Fatigue assist(още нямам идея как работи, ще го видя).
Защо ти го излагам така, аз стигнах за себе си до извода, да мисля каква ми е употребата и на база това да си избера колата която е най-свежа, на най-малко км с възможно най-много от екстрите които наистина ми трябват, защото е "много яко" да ти е натупана със всички екстри, ама като са неща които не са ти толкова важни, за да ги има, трябва да има компромис някъде другаде.
Масло и филтри са ти казали, на мен цялото обслужване ми стъпи на 2200лв. Това включва Ангренаж+ролки+водна помпа, пистов ремък с оптегач, масло и фитри, смяна антифриз и спирачна течност, предни дискове и накладки, нов Варта 80А Silver AGM(не е по спецификация, по принцип колата излиза със 70, дават и и 94). Слизайки от Ауди, направо ми се стори без пари.
Не съм сигурен дали е за Б8 като цяло или само за фейслифта, но внимавай колата да има два ключа и дистанционните и на двата да работят, защото без да разполагаш с 2 работещи дистанционни, не можеш да станеш primary user, което ако колата има заложени фукции като smartphone as a key(mobile key) e проблем, в момента си чакам ключа от порше..
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Много благодаря за изчерпателните отговори, от които възникват още повече въпроси :D
Относно салона - За мен най-добре изглежда алканата/кожа, но ми се струва изключително непрактичен и труден за подръжка, при положение, че съм с малко дете и..знаете какво имам предвид.
Относно таблото - има ли значителна разлика дигиталния кокпит и стандартните уреди на таблото, за да си струва търсенето на конкретен модел с такъв ?
Относно разхода - при положение, че автомобилите, които съм шофирал ми дават в София около 10-12л., а извънградско под 8 не падат. Със сигурност всичко между 5 и 7 би ме карало да се чувствам ок. В момента шофирам около 600-700 км. градско на месец в София и още около 1000 км извънградско. Затова съм се насочил към дизел.
Относно конкурентите - За мен единствената реална алтернатива на Passat и Superb. То не върви да поставям върпоса във форум на VW, но все пак - има ли нещо /освен обема/, в което Шкодата да си струва повече от Пасат ? Да не говорим, че добре оборудвани Шкоди въобще не отстъпват по цена според мен.
Бюджет - доста широки граници и е според конкретния екземпляр - между 25 000 и 35 000 лв. Това е покупна цена, без включено в нея обслужване и съпътствщи разходи.
Относно салона - За мен най-добре изглежда алканата/кожа, но ми се струва изключително непрактичен и труден за подръжка, при положение, че съм с малко дете и..знаете какво имам предвид.
Относно таблото - има ли значителна разлика дигиталния кокпит и стандартните уреди на таблото, за да си струва търсенето на конкретен модел с такъв ?
Относно разхода - при положение, че автомобилите, които съм шофирал ми дават в София около 10-12л., а извънградско под 8 не падат. Със сигурност всичко между 5 и 7 би ме карало да се чувствам ок. В момента шофирам около 600-700 км. градско на месец в София и още около 1000 км извънградско. Затова съм се насочил към дизел.
Относно конкурентите - За мен единствената реална алтернатива на Passat и Superb. То не върви да поставям върпоса във форум на VW, но все пак - има ли нещо /освен обема/, в което Шкодата да си струва повече от Пасат ? Да не говорим, че добре оборудвани Шкоди въобще не отстъпват по цена според мен.
Бюджет - доста широки граници и е според конкретния екземпляр - между 25 000 и 35 000 лв. Това е покупна цена, без включено в нея обслужване и съпътствщи разходи.
- Traytor
- Мнения: 1876
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Таблото, там е до вкус. Аз като цяло съм любител на техниката и исках дигиталното табло, но няма какво да се лъжем, глезотия е и няма нищо кой знае колко важно на него спрямо обикновенното. Можеш да ползваш целия дисплей за навигация, но кой ли ползва навигацията на VW при условие че имаш carplay/android auto, а навигацията от тях не може да се покаже на дисплея.
Супърб-а има около 10л по-голям багажник и обективно трудно можеш да хванеш разликата. Това което по-лесно може да забележиш е как е направена задната седалка, при пасата е по-удобна за 3 човека, докато на супърба е по-насочена към това да возиш двама, но колко често ще возиш 3ма човека отзад. Интериора е въпрос на вкус, дизайна е различен и имам доста познати които предпочитат този на шкодата, аз лично предпочетох пасата, по-изчистен ми е.
За бюджета ти, зависи от къде ще я купуваш, аз търсих кола в Германия, приготвена за техния пазар(в пълна готовност да мине TUV), 36500 беше само стойността на колата отделно платих докарването. Уравнението си е, търсиш по-нова кола с по-малко екстри или малко по-стара с повечко екстри. Имаше пасати и в двата края на бюджета ти, всичко се диктуваше от годината на производство и оборудването.
Супърб-а има около 10л по-голям багажник и обективно трудно можеш да хванеш разликата. Това което по-лесно може да забележиш е как е направена задната седалка, при пасата е по-удобна за 3 човека, докато на супърба е по-насочена към това да возиш двама, но колко често ще возиш 3ма човека отзад. Интериора е въпрос на вкус, дизайна е различен и имам доста познати които предпочитат този на шкодата, аз лично предпочетох пасата, по-изчистен ми е.
За бюджета ти, зависи от къде ще я купуваш, аз търсих кола в Германия, приготвена за техния пазар(в пълна готовност да мине TUV), 36500 беше само стойността на колата отделно платих докарването. Уравнението си е, търсиш по-нова кола с по-малко екстри или малко по-стара с повечко екстри. Имаше пасати и в двата края на бюджета ти, всичко се диктуваше от годината на производство и оборудването.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Бих добавил, ако пътуваш вечер , че лед 2 или IQ зависи от годината е желателно.( отделно красотата вече).
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12113
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Traytor написа:Таблото, там е до вкус. Аз като цяло съм любител на техниката и исках дигиталното табло, но няма какво да се лъжем, глезотия е и няма нищо кой знае колко важно на него спрямо обикновенното. Можеш да ползваш целия дисплей за навигация, но кой ли ползва навигацията на VW при условие че имаш carplay/android auto, а навигацията от тях не може да се покаже на дисплея.
Не знам как са им навигациите на фолксваген, но в Англия бях взел едно бмв под наем с дигитално табло и т.н.т Ами за седмица забравих Waze на телефона. Тази тяхната изкарана на таблото, сменяваше знаците за ограничение на скоростта в момента в който преминавах покрай тях. Изключително точна и удобна карта.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20252
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
То е така и при VW - също има разпознаване на знаци, но едно че картите за БГ не са толкова точни, второ че няма живи данни за трафик, дупки, опасности на пътя, камери, полиция, катастрофи и т.н.
И на предишния Пасат и на настоящия имам дигитално табло с карта и не ползвам навигацията да я гледам там, но задължително ползвам Waze при всяко влизане в колата, дори от нас до магазина.
Иначе като се има предвид бюджета, насоките ми са за 2.0 150 к.с. след 2018 г. на до 150000 км. Вероятно около горната граница от 35000 лв може да се намери и 190 к.с. в Германия.
Вариантът 190 к.с. и 4motion изисква по-голям бюджет за читава кола.
И на предишния Пасат и на настоящия имам дигитално табло с карта и не ползвам навигацията да я гледам там, но задължително ползвам Waze при всяко влизане в колата, дори от нас до магазина.
Иначе като се има предвид бюджета, насоките ми са за 2.0 150 к.с. след 2018 г. на до 150000 км. Вероятно около горната граница от 35000 лв може да се намери и 190 к.с. в Германия.
Вариантът 190 к.с. и 4motion изисква по-голям бюджет за читава кола.
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Няма какво да замени Waze към момента, аз също като Vlad777 ползвам безжична връзка carlinkit , с запалване на автомобила, waze-а се зарежда на екрана на навигацията, единствено ме е яд, че след ъпдейта на android 14 не може да се зададе маршрут , по който да те води Waze и успоредно с това да се визуализира фабричната навигация на километража. Аз самия километраж ми харесва изключително много с навигация в средата не само заради нея, но и защото намялва кръговете на километража и оборотомера и става много красиво.
- tdi fen
- Мнения: 4697
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
В този бюджет трудно да е след 2018 под 150 к км 190кс кс с екстри повечето ето тези ми спряха вниманието но са по-стари
https://link.mobile.de/Z61WciQNMrHT8b9T7
https://link.mobile.de/yUEN2oAV5z54wtzL7
https://link.mobile.de/Z61WciQNMrHT8b9T7
https://link.mobile.de/yUEN2oAV5z54wtzL7
- Traytor
- Мнения: 1876
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Vlad777 написа:но задължително ползвам Waze при всяко влизане в колата, дори от нас до магазина.
Абсолютно същата работа, в София на никъде не тръгвам без да е активен Waze, не ми е за полиция защото от години навсякъде карам само с ограниченията, но с тия задръствания в София, всяка минута която мога да спестя си е ценна.
DoH_KuXoT написа:единствено ме е яд, че след ъпдейта на android 14 не може да се зададе маршрут , по който да те води Waze и успоредно с това да се визуализира фабричната навигация на километража. Аз самия километраж ми харесва изключително много с навигация в средата не само заради нея, но и защото намялва кръговете на километража и оборотомера и става много красиво.
Аз бях останал с впечатление, че по принцип до сега в нито един момент не е можело Waze или която и да е навигация идваща от Android auto/carplay да се визуализира на digital cockpit-a.
- samo_pechka
- Мнения: 8970
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Погледни и А4 allroad.
Re: Passat B8 - Помощ при избор на подходяща конфигурация
Waze-a не може да се визуализира на Cockpit-a , но можеше да си зададеш маршрут на навито да те води Waze , а на кокпита да си гледаш фабричната навигация. След като ъпдейтнаха Waze с андроид 14 започна да излиза съобщение, че е активирана друга навигация и не може и двете заедно :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 79 госта