

mukot написа:След горното видео се сетих. Да не би да има диск на Веско Маринов в плеъра?

mukot написа:След горното видео се сетих. Да не би да има диск на Веско Маринов в плеъра?
Asko VW написа:На първо място, трябва да се проверят клапите за постъпване на въздух от вън, имай предвид, че те се затварят и отварят всеки път когато включиш и изключиш задна предавка, съответно се амортизират без даже да забележиш. Същевременно е хубаво да смениш филтър купе. Препоръчително е да се сменя на 5к км или една година, което настъпи първо.
Когато компресора е включен не се поти защото преминавайки през радиаторчето на климатика въздуха се охлажда, влагата в него кондензира и изтича през ваничката и кпилярката, съответно продължаващия към купето въздух е по-сух. Когато си на екон, въздуха постъпва в купето с цялата налична в него влага, съответно при контакта със студените стъкла, влагата кондензира върху тях. Това обаче не би требвало да води до продължително или постоянно потене, ако всичко работи както трябва. При студено и влажно време е нормално за малко, в началото, да се получи запотяване, но би трябвало бързо да се изчисти, дори да си на екон. За по-бързо изчистване, ако си на екон, биеш горния бутон в лявата врътка, освен, че дава газ на вентилатора, включва и компресора, съответно обдухва с по-сух въздух и с по-висока скорост.
Малко по-тегаво е при температури между 5 и 0 градуса, в комбинация с дъжд/влага, защото под 5 градуса компресора не се включва (вградена защита срещу обледеняване и замръзване на системата) и по-трудно суши стъклата, но пак сравнително бързо трябва да почне да ги суши като почне да постопля мотора, ако всичко е изправно.
Аз също карам на екон, но рядко и за кратко ми се потят прозорците.
П.п. Хубаво е периодично да се почистват/забърсват с препарат и кърпа стъклата от вътре, праха и налепите допринасят за полепване на влагата по тях и съответно до потене.
paagrio написа:На предишната кола (форд) имах едно копче за бързо размразяване на прозорците, то задействаше компресора за да стопли по-бързо въздуха влизащ в купето.
paagrio написа:Другата полза от целогодишното включване на климатика е да не се утаява маслото в компресора и да не "изсъхват" уплътненията.
Hudson написа:При пасат Б6 и Б7, компресора е ВИНАГИ включен когато работи двигателя, същото е и при другите модели на компанията от тези години. Няма шайба със съединител, който да зацепва и отцепва компресора когато натискаш бутона в купето.
Hudson написа:При пасат Б6 и Б7, компресора е ВИНАГИ включен когато работи двигателя, същото е и при другите модели на компанията от тези години.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта