Акумулаторът е нов и зареден на макс. Стартертът също работи перфектно. Центровката...не знам, но преди да пръскам карбуратора със спрей , колата си палеше на газ при температура поне 5 градуса (такива впечатления имам). Майстори.... както казах, няма или поне никой не иска да се занимава.
С дърпае не съм пробвал...., но пробвах по голямо и продължително нанадолнище (случайно попаднало), но не запали . Палеше си, след спрея в карбуратора, спря
Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
men79 написа: ..едва върти стартера, а акумулатора е зареден
Как разбра, че стартерът е наред?
Развий свещите, сложи една от тях обратно на кабела и допри тялото и до метална част на двигателя и някой да завърти на стартер, а ти гледай дали изобщо има искра. Тази кола има ли чукче и наковалня?
После запуши един по един отворите на свещите с пръст и някой пак да завърти на стартер, ако пръстът ти издържи на налягането, значи няма компресия.
Провери дали карба е пълен с бензин и гледай дали вътре пръска бензин при рязко даване на газ.
Моля внимавай да ми отговаряш на всички въпроси.
Майстор няма да намериш никъде, а ти не разбираш. Затова ти написах, че тази кола не е за теб.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Свали кутията на въздушния филтър, да го видим, аджеба, тоз карбуратор - какъв е, от този двигател ли е изобщо и т.н.
Направи хубави снимки, на карбураторите отстрани пише модел, номер и т.н. Ако е в него проблемът - има хора, които все още се занимават с карбуратори и ще ти го направят - пращаш с куриер, те ти го преглеждат, ако има проблеми се отстраняват и ти го връщат.
Направи хубави снимки, на карбураторите отстрани пише модел, номер и т.н. Ако е в него проблемът - има хора, които все още се занимават с карбуратори и ще ти го направят - пращаш с куриер, те ти го преглеждат, ако има проблеми се отстраняват и ти го връщат.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Първа стъпка- измерване компресия и чак след това другите неща.
Ако оригинално свещите са триполюсни ( за 60к.км смени) , значи не е с чукче и наковалня, с електроника е.
Ако компресията е в ред , свещите-нови ( и триполюсни) . Значи много вероятно проблема да е кабелите им и / или капачката ( спукана) . Това обеснява проблемите в студа/влагата .
Мотора е сходен в много отношения с едни слагани по поло 86ц.
Ако купето и салона са отлични и в оригинален вид , без "тунинг" изпълнения , моля за цена и снимки, проявявам интерес за покупка. Аз ще си я оправя .
Ако оригинално свещите са триполюсни ( за 60к.км смени) , значи не е с чукче и наковалня, с електроника е.
Ако компресията е в ред , свещите-нови ( и триполюсни) . Значи много вероятно проблема да е кабелите им и / или капачката ( спукана) . Това обеснява проблемите в студа/влагата .
Мотора е сходен в много отношения с едни слагани по поло 86ц.
Ако купето и салона са отлични и в оригинален вид , без "тунинг" изпълнения , моля за цена и снимки, проявявам интерес за покупка. Аз ще си я оправя .
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Печката е прав. То даже са си същите двигателите като на Поло 86C. Много станахте мераклиите за тази кола. С 1.3 двигател не е оферта, ама ако е без номер в талона...
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Двигателят и без това не бил оригиналния, а щом в талона пише без номер ще е много просто да се слжи читав мотор, даже този да е сдал багажа. Ако трябва ще купя още 2 цели голфа за части. Ама ако купето е здраво, а то вероятно е изгнило, просто авторът не е поглеждал отдолу.
В никакъв случай не препоръчвам на автора да сменя двигател, пак ще има дребни проблемчета, дето ще са непосилни за него.
Първо да провери компресията и искрата.
В никакъв случай не препоръчвам на автора да сменя двигател, пак ще има дребни проблемчета, дето ще са непосилни за него.
Първо да провери компресията и искрата.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Махнах свещите и при затваряне с палец отвора на свеща , при стартиране ми отблъсква рязко пръста на тласъци. Има искра и при свещта след стартиране и допир по двигателя. Да кажа само, че двигателя не харчи масло изобщо....не се е налагало да доливам до сега (човека , от който я купих каза, че не харчи масло - не му повярвах тогава).
Карбуратора е Вебер от Италия както се вижда от снимките.
Карбуратора е Вебер от Италия както се вижда от снимките.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Може и да е оригиналният - има и такива на 1.3 моделите.
Компресия не се мери с пръсти, а с манометър, колега.
Този двигател е първото поколение - с чукче и контактна запалителна система. Бих препоръчал да го подмените с по-новия тип - с датчик на Хол, но... не зная дали ще се справиш. Всъщност, като гледам оригиналната инсталация на колата още стои, вижда ми се буксата за делкото. Дали са сменили бобината? Защото при контактното и безконтактното са различни като напрежения.
Компресия не се мери с пръсти, а с манометър, колега.

Този двигател е първото поколение - с чукче и контактна запалителна система. Бих препоръчал да го подмените с по-новия тип - с датчик на Хол, но... не зная дали ще се справиш. Всъщност, като гледам оригиналната инсталация на колата още стои, вижда ми се буксата за делкото. Дали са сменили бобината? Защото при контактното и безконтактното са различни като напрежения.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Всички цилиндри ли ги пробва с пръст?
Бензин вижда ли се да пръска в карбуратора?
Бобината дали е за този двигател?
При опит за палене опитва ли се да припатква или няма никакви признаци на палене?
Можеш ли да направиш клипче докато върти на стартер?
Ангренажният ремък кога е сменян за последно, някой може ли да провери дали е зацепен правилно?
Дистрибутурната капачка чиста ли е от вътрешната страна? Палеца?
Възможно ли е кабелите на свещите да са разменени?
Чукчето и наковалнята как са? Луфта трябва да е около 0.5мм. Кондензатора?
Бензин вижда ли се да пръска в карбуратора?
Бобината дали е за този двигател?
При опит за палене опитва ли се да припатква или няма никакви признаци на палене?
Можеш ли да направиш клипче докато върти на стартер?
Ангренажният ремък кога е сменян за последно, някой може ли да провери дали е зацепен правилно?
Дистрибутурната капачка чиста ли е от вътрешната страна? Палеца?
Възможно ли е кабелите на свещите да са разменени?
Чукчето и наковалнята как са? Луфта трябва да е около 0.5мм. Кондензатора?
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
На този мотор що си сложил триполюсни свещи? Този е от по-старото поколение.
Такива не са подходящи за него.
И как компресия с пръст ве хора?!
Това не е сериозно.
Колко мислите струва един компресомер за бензин? Нищо пари е...
Такива не са подходящи за него.
И как компресия с пръст ве хора?!
Това не е сериозно.
Колко мислите струва един компресомер за бензин? Нищо пари е...
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
ktamen написа:Всички цилиндри ли ги пробва с пръст?
Бензин вижда ли се да пръска в карбуратора?
Бобината дали е за този двигател?
При опит за палене опитва ли се да припатква или няма никакви признаци на палене?
Можеш ли да направиш клипче докато върти на стартер?
Ангренажният ремък кога е сменян за последно, някой може ли да провери дали е зацепен правилно?
Дистрибутурната капачка чиста ли е от вътрешната страна? Палеца?
Възможно ли е кабелите на свещите да са разменени?
Чукчето и наковалнята как са? Луфта трябва да е около 0.5мм. Кондензатора?
Всички цилиндри ги пробвах с пръст
Дали пръска бензин ...не го видях това...забравих
За бобината не знам ....не разбирам толкова , за да кажа
При палене припатква първото стартиране. - преди да пръскам със спрея си палеше на газ.
Ще направя клипче ...
Ангренажния ремък е сменян лятото- едната шайба въртеше накриво и като сменях шайбата, смених и ремъка - ако говорим за този, който се вижда в ляво от двигателя.
Дистрибуторна капачка е чиста отвътре....палеца, не мога аз да преценя.
Кабелите като погледнах ....последните два бяха разменени според мен....единия беше прекалено изпънат, а другия имаше много свободна част.
Чукчето и наковалнята...не знам къде се падат..
Кондензатора...не го разпознавам
samo_pechka написа:На този мотор що си сложил триполюсни свещи? Този е от по-старото поколение.
Такива не са подходящи за него.
И как компресия с пръст ве хора?!
Това не е сериозно.
Колко мислите струва един компресомер за бензин? Нищо пари е...
Като слагаха газовата уредба....майстора каза...смени свещите с триполюсни
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Както вече Камен каза - тази кола не е за вас ;)
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Имаш интернет, като не знаеш какво е чукче и наковалня питаш Гугъл и той ще ти ги покаже. Всичките тези глупости, дето ти ги пишем, Гугъл ще ти ги покаже още на 100 места. Научи се да го питаш за всичко. Не само на български, но и на руски и английски. Особено на руски.
Чукчето и наковалнята са прекъсвач, вътре в делкото. Кондензатора е 3см цилиндърче закрепено отвън на делкото. Ангренажният ремък е зъбен ремък, покрит с капаци и свързва коляновия с разпределителния вал. Ако е зацепен грешно и двигателят не се строши при първото завъртане ще пали трудно и няма да има мощност. Ако искаш да преместиш някой кабел го скубеш не само от свещта, но и от дистрибуторната капачка.
Първо виж дали пръска бензин в карбуратора.
Трябва да се провери зацепвнето на ангренажа.
Кабелите за свещите също трябва да се проверят дали са правилно свързани.
Няма ли наблизо някой дядка, бивш собственик на Москвич или Жигула?
Чукчето и наковалнята са прекъсвач, вътре в делкото. Кондензатора е 3см цилиндърче закрепено отвън на делкото. Ангренажният ремък е зъбен ремък, покрит с капаци и свързва коляновия с разпределителния вал. Ако е зацепен грешно и двигателят не се строши при първото завъртане ще пали трудно и няма да има мощност. Ако искаш да преместиш някой кабел го скубеш не само от свещта, но и от дистрибуторната капачка.
Първо виж дали пръска бензин в карбуратора.
Трябва да се провери зацепвнето на ангренажа.
Кабелите за свещите също трябва да се проверят дали са правилно свързани.
Няма ли наблизо някой дядка, бивш собственик на Москвич или Жигула?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Питащия да вземе да си провери дали ел.магнитхите вентили работят / има ли до тях напрежение, и ако има дали отварят и пропускат гориво/.Как се комутират - с превключвател или по температура ?
Ако няма напрежение към вентилите - дали има + 12в до ключа за превключване, има ли предпазител във веригата и изправен ли е?
Ако няма напрежение към вентилите - дали има + 12в до ключа за превключване, има ли предпазител във веригата и изправен ли е?
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Да напиша все пак решението на проблема....след такава помощ от ваша страна. Оказа се чукчето и сега колата пали от раз. Смятам да сменя и дистрибуторната капачка , палеца и кабелите към свещите. Като запали след като върна смукача колата гасне и мени оборотите нещо, но това вече ще да е от карбуратора (трябва да се почисти).
Да не отварям друга тема....дистрибуторна капачка за 27 лв и палец за 14 лв и двете от Беру , как ви се струват, че е пълно с фалшиви части.
Да не отварям друга тема....дистрибуторна капачка за 27 лв и палец за 14 лв и двете от Беру , как ви се струват, че е пълно с фалшиви части.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 125 госта