Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Здравеите предстои ми да си взема пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018 година на 170000 километра върнат от лизинг нямам никакви познания за дизела до сега съм карал само бензинови автомобили
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Имай приготвени 3-5 хиляди лева за "черни дни" и ще му се наслаждаваш.
Това че е върнат от лизинг нищо не значи. Погледнете каква сервизна история има и дали са сменяни консумативи както и масла на кутия и рездатка. Ако ти искат над 45 хиляди лева за тази кола - генерално не си заслужава.
Това че е върнат от лизинг нищо не значи. Погледнете каква сервизна история има и дали са сменяни консумативи както и масла на кутия и рездатка. Ако ти искат над 45 хиляди лева за тази кола - генерално не си заслужава.
- Kn0cK3r
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 18:18
- Автомобил: Passat B8 TSI 280кс R-Line
- Двигател: CJXA
- Местоположение: Габрово
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
190кс 4motion е много приятен за каране и в същото време доста икономичен.
Имай предвид, че ангренажа трябва да се смени най-късно до 210 000км (желателно е още след 180 000км).
Съединителя и маховика на кутията обикновено кара до към 200 000-250 000км и след това иска подмяна.
2018г е малко преди да излезе фейслифта B8.5 и ако цената на конкретният е близка до 40 000лв, то аз бих се огледал за фейслифтов.
Едит: както каза @thanis , сервизните интервали са много важни, така че задължително проверка на сервизната история и дано маслото на двигателя не е сменяно на long life интервала от 30 000км. Желателно е максимум на 15 000км да са го сменяли.
Имай предвид, че ангренажа трябва да се смени най-късно до 210 000км (желателно е още след 180 000км).
Съединителя и маховика на кутията обикновено кара до към 200 000-250 000км и след това иска подмяна.
2018г е малко преди да излезе фейслифта B8.5 и ако цената на конкретният е близка до 40 000лв, то аз бих се огледал за фейслифтов.
Едит: както каза @thanis , сервизните интервали са много важни, така че задължително проверка на сервизната история и дано маслото на двигателя не е сменяно на long life интервала от 30 000км. Желателно е максимум на 15 000км да са го сменяли.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Това за ЛЛ интервала. Има много като мен, каращи кола в гаранция ( за частна кола говоря , не за служебни) които си сменят ( на частно ) поне един път м/у тоя пробег от 30к.
На моята като пише , че е на всеки 30к. не значи , че аз не съм го сменял на по 8- до 10к през това време. И после като излезе серв. съобщение- в официала за ЛЛ смяна
Към автора на темата.
Погледни оферти и за А4 Б8 олроуд . Колата е повдигната, супер за Бг шосета, с торсен е и има едно предимство за стара кола, а именно надлъжното разпределение на мотора. Достъп много улеснен до важни възли в моторния отсег.
Инак общовалидно правило за дизел. Когато се търси КР мотори с ДПФ и адблу, търсиш ( според бюджета си ) възможно на най-малко км . По-добре преглътни някоя екстра, шикарни капли или боя , но гледай да е колкото се може с малък км навъртян.
Успех
На моята като пише , че е на всеки 30к. не значи , че аз не съм го сменял на по 8- до 10к през това време. И после като излезе серв. съобщение- в официала за ЛЛ смяна

Към автора на темата.
Погледни оферти и за А4 Б8 олроуд . Колата е повдигната, супер за Бг шосета, с торсен е и има едно предимство за стара кола, а именно надлъжното разпределение на мотора. Достъп много улеснен до важни възли в моторния отсег.
Инак общовалидно правило за дизел. Когато се търси КР мотори с ДПФ и адблу, търсиш ( според бюджета си ) възможно на най-малко км . По-добре преглътни някоя екстра, шикарни капли или боя , но гледай да е колкото се може с малък км навъртян.
Успех
- Kn0cK3r
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 18:18
- Автомобил: Passat B8 TSI 280кс R-Line
- Двигател: CJXA
- Местоположение: Габрово
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
За извънсервизното обслужване на масло имаш право. Не всеки го прави, но е факт, че има доста които го правят. Лошото е, че нямаш ниакаква проследимост и история.
A4 B8 олроуд се прави до края на 2015та. Там вече шанса да попаднеш на такъв на малко километри (до към 150 000км) клони към 0. По-скоро А4 Б9 е съпоставим като поколение, спрямо Пасат Б8. Предишната ми кола беше A4 B8.5 2.0TDI quattro 177кс и се усеща доста по-тясна от Пасата. Возията също е по-твърда, но при олроуда може да е друга бира. Иначе за близо 2г, освен масла и филтри, не смених нищо друго по нея. А беше на 310-320 000км...
samo_pechka написа: Погледни оферти и за А4 Б8 олроуд
A4 B8 олроуд се прави до края на 2015та. Там вече шанса да попаднеш на такъв на малко километри (до към 150 000км) клони към 0. По-скоро А4 Б9 е съпоставим като поколение, спрямо Пасат Б8. Предишната ми кола беше A4 B8.5 2.0TDI quattro 177кс и се усеща доста по-тясна от Пасата. Возията също е по-твърда, но при олроуда може да е друга бира. Иначе за близо 2г, освен масла и филтри, не смених нищо друго по нея. А беше на 310-320 000км...
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Нормално по това време да няма много предлагане на точно тази кола под 150к.км . Търсят се много.
Лятоска бяха близо три пъти повече https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... rel&vc=Car
За теснотията е валидно за отзад , спрямо пасатора.
За отпред обаче...
Или то си зависи и от "кокала" :) едри хора , два метра високи , малко са колите дет ще са подходящи.
Лятоска бяха близо три пъти повече https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... rel&vc=Car
За теснотията е валидно за отзад , спрямо пасатора.
За отпред обаче...
Или то си зависи и от "кокала" :) едри хора , два метра високи , малко са колите дет ще са подходящи.
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Колега печка, за жалост ти влизаш в категорията на заинтересовани компетентни лица, което е гаранция под 5% от всички собственици. Така че, ако не ти го потвърди предния собственик, по-добре да се тълкува, че колата е карана на вписаните интервали, било то LL или стандартни къси.
За лична кола, по спомен VW отказваха да се прави преждевременна смяна на масло, дори и с настояване на клиента.
Та конкретно за питането на човека, много зависи какви пари му искат. Защото за сума между 40-50 хил лева може да си намери от Западна Европа достатъчно запазен екземпляр на под 80 хил. км. Ще има компромис с някоя екстра примерно или мотора ще е 150к.с. а не 190, ама са си коли на по 50-60-70-80 хил км. Достатъчно, да си увеличиш шанса да не попаднеш на лимонка. Иначе ако си с лош късмет и пазена кола, може да ти гръмне мотора в твои ръце.
Audi А4 B8 e много стара платформа(от 2007 или 2008 почва B8), може би имаш предвид B9 където са след 2015 година.
За лична кола, по спомен VW отказваха да се прави преждевременна смяна на масло, дори и с настояване на клиента.
Та конкретно за питането на човека, много зависи какви пари му искат. Защото за сума между 40-50 хил лева може да си намери от Западна Европа достатъчно запазен екземпляр на под 80 хил. км. Ще има компромис с някоя екстра примерно или мотора ще е 150к.с. а не 190, ама са си коли на по 50-60-70-80 хил км. Достатъчно, да си увеличиш шанса да не попаднеш на лимонка. Иначе ако си с лош късмет и пазена кола, може да ти гръмне мотора в твои ръце.
Audi А4 B8 e много стара платформа(от 2007 или 2008 почва B8), може би имаш предвид B9 където са след 2015 година.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Мда.. верно е. И аз съм ходил . Не искат да ми вземат парите. Инат , та чак гьонсурати.
Искал съм и други неща ( разбира се , изрично споменавам, че си плащам ) .
Не можело, програмата нам коси. Да съм дойдел пак.
Пародията бе, че след около 2к.км пак трябваше да ходя изрично, да си губя времето, термин и т.н.
Сменяйте филтъра, няма идвам пак след две седмици- не можело...
Отебал съм ги.
Загубиха ме окончателно..
П.п. за б8 олроуд имам в предвид . Щото са с торсен. Другите са миш-маш , някои торсен, някои халдекс...
Не съм фен на второто, ако имат в гамата си първото.
Ако няма -ок, какот-такоа , ма кат има- но мерси бате...
Искал съм и други неща ( разбира се , изрично споменавам, че си плащам ) .
Не можело, програмата нам коси. Да съм дойдел пак.
Пародията бе, че след около 2к.км пак трябваше да ходя изрично, да си губя времето, термин и т.н.
Сменяйте филтъра, няма идвам пак след две седмици- не можело...
Отебал съм ги.
Загубиха ме окончателно..
П.п. за б8 олроуд имам в предвид . Щото са с торсен. Другите са миш-маш , някои торсен, някои халдекс...
Не съм фен на второто, ако имат в гамата си първото.
Ако няма -ок, какот-такоа , ма кат има- но мерси бате...
- tonkogtd
- Мнения: 346
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Там е работата,че при А4 Б9,всички дизеловите двигатели са оборудвани с адблу.И там взеха да налагат куатро-ултра технологията при мотори които са/или с опцията за двойно задвижване.
С торсен останаха шестцилиндровите дизели и големите бензинови мотори.
Колегата имаше в предвид,че при А4 Б8 Олроуд двойното задвижване е с торсен.Вярно е,че платформата е от 2007 г.
При новите ВАГ дизелови версии(след 2015 г. примерно),които са със ремък на задвижването на маслената помпа,след един определен пробег са не ми говори.Че има и такива дето пипат сериозно и моторното масло.
С торсен останаха шестцилиндровите дизели и големите бензинови мотори.
Колегата имаше в предвид,че при А4 Б8 Олроуд двойното задвижване е с торсен.Вярно е,че платформата е от 2007 г.
При новите ВАГ дизелови версии(след 2015 г. примерно),които са със ремък на задвижването на маслената помпа,след един определен пробег са не ми говори.Че има и такива дето пипат сериозно и моторното масло.
- samo_pechka
- Мнения: 8947
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
Да Б9 определено барат маслото често повечко от Б8. И по-отрано.
Ще излезе, че Б8 версиите по-биват и са последните мохикани от КР моделите.
Преди тях кусури, след тях - пак кусури :)
За адблу-то и при Б8 го има последните години.
Истината е , че си треба и доза късмет. Във всичко.
Ще излезе, че Б8 версиите по-биват и са последните мохикани от КР моделите.
Преди тях кусури, след тях - пак кусури :)
За адблу-то и при Б8 го има последните години.
Истината е , че си треба и доза късмет. Във всичко.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на автомобил пасат 2.0тди 190к.с 4х4 2018
samo_pechka написа:Мда.. верно е. И аз съм ходил . Не искат да ми вземат парите. Инат , та чак гьонсурати.
Искал съм и други неща ( разбира се , изрично споменавам, че си плащам ) .
Не можело, програмата нам коси. Да съм дойдел пак.
Пародията бе, че след около 2к.км пак трябваше да ходя изрично, да си губя времето, термин и т.н.
Сменяйте филтъра, няма идвам пак след две седмици- не можело...
Отебал съм ги.
Загубиха ме окончателно..
П.п. за б8 олроуд имам в предвид . Щото са с торсен. Другите са миш-маш , някои торсен, някои халдекс...
Не съм фен на второто, ако имат в гамата си първото.
Ако няма -ок, какот-такоа , ма кат има- но мерси бате...
За последните 10г съм сменил 3 нови гаранционни автомобила от Порше Изток и винаги съм обслужвал на 12-14К, с оставен активен ЛЛ интервал. Никога не е имало дори намек, че " не може". Напротив, много са гостоприемни.
