
Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Как я прекъсва, само да споделиш колега, без да гаси двигателя, че ми стана интересно? Това за 1000 оборота до 90гр не е вярно просто. Много по-рано падат оборотите, стрелката не е отлепила още, и не се качват пак след това, ако няма допълнителни консуматори. Колега, май и ти си бая нов в съвременните TDI мотори, а даваш съвети
Тук говорим за ЕА 288 мотор, ако не си разбрал.

- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Относно прекъсването на регенерацията: когато е студено и по светофари и кръстовища се стои по-дълго, температурата в ДПФ пада и регенерацията се прекъсва.
Относно 1000 оборота до 90 градуса: лично съм го виждал и ми е споделяно от приятели, собственици на такива автмобили. Също трябва да имаме в предвид, че показанието на таблото 90 градуса не означава 90 градуса на антифриза.
Относно колко съм бос - много съм бос! Добре че има специалисти като тебе да ме светнат!
Чудя се възможно ли е да си такава всестранно развита личност, че във всяка тема да се включваш така компетентно?
Относно 1000 оборота до 90 градуса: лично съм го виждал и ми е споделяно от приятели, собственици на такива автмобили. Също трябва да имаме в предвид, че показанието на таблото 90 градуса не означава 90 градуса на антифриза.
Относно колко съм бос - много съм бос! Добре че има специалисти като тебе да ме светнат!
Чудя се възможно ли е да си такава всестранно развита личност, че във всяка тема да се включваш така компетентно?
Последна промяна от dispatch на Съб 11 яну 2025 22:35, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
1. За да ти прекъсне регенерация от висене и от студ, трябва да стоиш на едно място 10-15 мин най-малко и навън да е -10 гр, че да изстине толкова ДПФ-а. От светофар до светофар да се потвори този процес, и така няколко пъти, няма как да стане;
2. Една жена казала на друга жена, че трета жена...въобще няма да го коментирам това;
3. Като не ти харесват моите постове, не ги чети. Има админи във форума, оплачи се на тях, че много пиша
2. Една жена казала на друга жена, че трета жена...въобще няма да го коментирам това;
3. Като не ти харесват моите постове, не ги чети. Има админи във форума, оплачи се на тях, че много пиша

-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Принципно по високите обороти на празен ход са свързани с неизправен температурен датчик,проверен ли е с Ваг Ком далии температурата му е що годе нормална примерно при загряла кола да сочи 0 или 5 градуса и това го има в играта.Трябва когато си повиши оборотите да се види колко градуса показва.
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Това не винаги е така. Виждал съм го на моята кола - на Самоков колата е напълно загряла, оборотите са на 780. Качвам се на Боровец на -3(по табло), при загряла кола - оборотите са малко под 1000. Без колата да е в регенерация. Слизам обратно долу - оборотите са 780.
Също така, всяка повишена ел консумация при тези мотори може да доведе до вдигане на оборотите на място при загрял мотор.
Регенерация не се прекъсва само с гасене - достатъчно е да стоиш на място на студено време(около 0, +-1/2 градуса е таман), след 5-10 минути ще изстине достатъчно дпф-а, че да се прекъсне.
Също така, всяка повишена ел консумация при тези мотори може да доведе до вдигане на оборотите на място при загрял мотор.
Регенерация не се прекъсва само с гасене - достатъчно е да стоиш на място на студено време(около 0, +-1/2 градуса е таман), след 5-10 минути ще изстине достатъчно дпф-а, че да се прекъсне.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Колеги, температурният датчик се влияе от атмосферното налягане, което обяснява високите обороти в планината. За прекъсването на регенерацията при висене на място, казахме вече. Само че проблемът тук е, че го прави в движение, от сфетофар до сфетофар, т.е. градско каране, и се повтаря и потретва. Разбирам да виси в едно раздръстване 10 мин и да изстине, ама след това да се включи пак, и пак да изстине, и така няколко пъти от светофар до сфетофар ми звучи нереално. Дотук, ако мога да обобщя, за мен вероятен проблем може да е температурен датчик, някаква скрита ел. консумация или проблем с дпф.
- The Butcher
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 21 дек 2024 23:22
- Автомобил: Golf VII Variant Highline
- Двигател: 2 Litre TDI 150 PS 2019
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Здравейте, на 27.01.2025 имам запазен час в VW Wien , и ще ви дам повече информация за този проблем :))
Благодаря на всички за коментарите
Благодаря на всички за коментарите
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
The Butcher написа:Много се извинявам, да не съм наясно с новите мотори на vw . Само че и при загрял мотор на 90°
оборотите също стоят на 1100 без да съм пуснал климатик или парно . Когато съм спрял например на светофар и натисна педала на газта оборотите падат на 800 и колата започва да работи нормално . До следващият светофар,и процесът се повтаря от ново и от ново. Благодаря
Тва наистина е странно. Виж познат с VCDS или доверен сервиз, сподели какво се случва... не е нормално това поведение.
kukata_pasat написа: ...
railfan написа: ...
Тук говорим за ЕА 288 мотор ... колеги; изглежда освен аз ... и вие сте "бая нови в съвременните TDI мотори"
ПС: Извинявам се за леката ирония

The Butcher написа:Здравейте, на 27.01.2025 имам запазен час в VW Wien , и ще ви дам повече информация за този проблем :))
Благодаря на всички за коментарите
Мина време от 27.01, има ли някакво развитие... с този космически мотор ЕА 288 ?
Последна промяна от dispatch на Чет 06 фев 2025 17:29, променено общо 2 пъти.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Само ти си я разбра леката ирония, но се радвам за теб, че вече към края на втора стр. разбра, че поведението на колата не е нормално. Честито :mhih
P.S. А да спрем вече с тъпотиите, а?
P.S. А да спрем вече с тъпотиите, а?
- The Butcher
- Мнения: 6
- Регистриран на: Съб 21 дек 2024 23:22
- Автомобил: Golf VII Variant Highline
- Двигател: 2 Litre TDI 150 PS 2019
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Здравейте група , с малко закъснение пиша относно проблема който имам със колата .
Бях в оторизиран сервиз на VW , след пълен предлег ,компютърна диагностика се установи, че колата няма ,никакъв проблем, това било нормален начин на работа :))))
Бях в оторизиран сервиз на VW , след пълен предлег ,компютърна диагностика се установи, че колата няма ,никакъв проблем, това било нормален начин на работа :))))
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Явно всички други подобни коли са ненормални
Нали знаеш, майсторите като не могат да установят проблема и казват - карай така, то ще си проличи
Здраве да е!

Нали знаеш, майсторите като не могат да установят проблема и казват - карай така, то ще си проличи

Здраве да е!
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
И какво излезе накрая... чукча писател!
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
dispatch написа:The Butcher написа:Много се извинявам, да не съм наясно с новите мотори на vw . Само че и при загрял мотор на 90°
оборотите също стоят на 1100 без да съм пуснал климатик или парно . Когато съм спрял например на светофар и натисна педала на газта оборотите падат на 800 и колата започва да работи нормално . До следващият светофар,и процесът се повтаря от ново и от ново. Благодаря
Тва наистина е странно. Виж познат с VCDS или доверен сервиз, сподели какво се случва... не е нормално това поведение.
Колега, не знам от раздвоение на личността ли страдаш, или нещо друго

Последно нормално ли е, или не е нормално това поведение?
Аз не си меня мнението през ден, за разлика от теб, и мнението на един сервиз не е меродавно за мен, казах го по-горе.
Последна промяна от vanesto на Вто 18 фев 2025 14:07, променено общо 1 път.
- deepd
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
- Автомобил: Golf VII
- Двигател: CLHB - 2015
- Местоположение: BG / Шумен
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
Когато си на светофар и напълно заграля спряла кола трябва да падат на 800 без подаване на газ. При старт в студено време почва от 1400 докато постепенно сваля до 1000. При мен в движение винаги е 900-950 без регенерацията. Може да пробваш двата варианта с включен аутохолд и без аутохолда на ръчна електронна спирачка(не знам дали има нещо общо), целта е колата да разбере че е спрял напълно и спирчката е задействана защото само тогава слиза на 800 оборота.Иначе само диагностика ще покаже причината. Ако беше акулуматора нямаше да сваля след подаване на газ а щеше да е за постоянно почти. Прилича на софтуерен бъг.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI
vanesto написа:...
Извините г-н професор, ама вие като сте толкова наясно със съвременните ТДИ мотори ЕА 288, защо не му обяснихте, че това поведение е нормално и да не ходи човека да си харчи парите, да му обеснят, че няма проблем!?
Всеки може да прочете темата от начало и да види кой какво е писал.
Рядко съм активен в този форум, точно заради такива разбирачи като тебе.
Можеш да пишеш каквото искаш... няма да ти отговоря. Темета за мен е заключена.
ПС: Иначе "чукча - писател" правилно го схвана. За теб беше; Браво!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 76 госта