Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот vanesto » Сря 08 яну 2025 8:10


Как я прекъсва, само да споделиш колега, без да гаси двигателя, че ми стана интересно? Това за 1000 оборота до 90гр не е вярно просто. Много по-рано падат оборотите, стрелката не е отлепила още, и не се качват пак след това, ако няма допълнителни консуматори. Колега, май и ти си бая нов в съвременните TDI мотори, а даваш съвети :icon_lol Тук говорим за ЕА 288 мотор, ако не си разбрал.




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот dispatch » Чет 09 яну 2025 13:36


Относно прекъсването на регенерацията: когато е студено и по светофари и кръстовища се стои по-дълго, температурата в ДПФ пада и регенерацията се прекъсва.
Относно 1000 оборота до 90 градуса: лично съм го виждал и ми е споделяно от приятели, собственици на такива автмобили. Също трябва да имаме в предвид, че показанието на таблото 90 градуса не означава 90 градуса на антифриза.
Относно колко съм бос - много съм бос! Добре че има специалисти като тебе да ме светнат!
Чудя се възможно ли е да си такава всестранно развита личност, че във всяка тема да се включваш така компетентно?

Последна промяна от dispatch на Съб 11 яну 2025 22:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот vanesto » Чет 09 яну 2025 13:53


1. За да ти прекъсне регенерация от висене и от студ, трябва да стоиш на едно място 10-15 мин най-малко и навън да е -10 гр, че да изстине толкова ДПФ-а. От светофар до светофар да се потвори този процес, и така няколко пъти, няма как да стане;
2. Една жена казала на друга жена, че трета жена...въобще няма да го коментирам това;
3. Като не ти харесват моите постове, не ги чети. Има админи във форума, оплачи се на тях, че много пиша :biggrin


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот kukata_pasat » Пет 10 яну 2025 22:12


Принципно по високите обороти на празен ход са свързани с неизправен температурен датчик,проверен ли е с Ваг Ком далии температурата му е що годе нормална примерно при загряла кола да сочи 0 или 5 градуса и това го има в играта.Трябва когато си повиши оборотите да се види колко градуса показва.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот railfan » Пет 10 яну 2025 23:13


Това не винаги е така. Виждал съм го на моята кола - на Самоков колата е напълно загряла, оборотите са на 780. Качвам се на Боровец на -3(по табло), при загряла кола - оборотите са малко под 1000. Без колата да е в регенерация. Слизам обратно долу - оборотите са 780.

Също така, всяка повишена ел консумация при тези мотори може да доведе до вдигане на оборотите на място при загрял мотор.
Регенерация не се прекъсва само с гасене - достатъчно е да стоиш на място на студено време(около 0, +-1/2 градуса е таман), след 5-10 минути ще изстине достатъчно дпф-а, че да се прекъсне.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот vanesto » Съб 11 яну 2025 7:53


Колеги, температурният датчик се влияе от атмосферното налягане, което обяснява високите обороти в планината. За прекъсването на регенерацията при висене на място, казахме вече. Само че проблемът тук е, че го прави в движение, от сфетофар до сфетофар, т.е. градско каране, и се повтаря и потретва. Разбирам да виси в едно раздръстване 10 мин и да изстине, ама след това да се включи пак, и пак да изстине, и така няколко пъти от светофар до сфетофар ми звучи нереално. Дотук, ако мога да обобщя, за мен вероятен проблем може да е температурен датчик, някаква скрита ел. консумация или проблем с дпф.


Потребителски аватар
The Butcher
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 21 дек 2024 23:22
Автомобил: Golf VII Variant Highline
Двигател: 2 Litre TDI 150 PS 2019

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот The Butcher » Съб 11 яну 2025 20:46


Здравейте, на 27.01.2025 имам запазен час в VW Wien , и ще ви дам повече информация за този проблем :))
Благодаря на всички за коментарите


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот dispatch » Съб 11 яну 2025 22:34


The Butcher написа:Много се извинявам, да не съм наясно с новите мотори на vw . Само че и при загрял мотор на 90°
оборотите също стоят на 1100 без да съм пуснал климатик или парно . Когато съм спрял например на светофар и натисна педала на газта оборотите падат на 800 и колата започва да работи нормално . До следващият светофар,и процесът се повтаря от ново и от ново. Благодаря

Тва наистина е странно. Виж познат с VCDS или доверен сервиз, сподели какво се случва... не е нормално това поведение.

kukata_pasat написа: ...

railfan написа: ...

Тук говорим за ЕА 288 мотор ... колеги; изглежда освен аз ... и вие сте "бая нови в съвременните TDI мотори"

ПС: Извинявам се за леката ирония :c020

The Butcher написа:Здравейте, на 27.01.2025 имам запазен час в VW Wien , и ще ви дам повече информация за този проблем :))
Благодаря на всички за коментарите


Мина време от 27.01, има ли някакво развитие... с този космически мотор ЕА 288 ?

Последна промяна от dispatch на Чет 06 фев 2025 17:29, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот vanesto » Нед 12 яну 2025 8:34


Само ти си я разбра леката ирония, но се радвам за теб, че вече към края на втора стр. разбра, че поведението на колата не е нормално. Честито :mhih
P.S. А да спрем вече с тъпотиите, а?


Потребителски аватар
The Butcher
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 21 дек 2024 23:22
Автомобил: Golf VII Variant Highline
Двигател: 2 Litre TDI 150 PS 2019

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот The Butcher » Вто 18 фев 2025 8:39


Здравейте група , с малко закъснение пиша относно проблема който имам със колата .
Бях в оторизиран сервиз на VW , след пълен предлег ,компютърна диагностика се установи, че колата няма ,никакъв проблем, това било нормален начин на работа :))))


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот vanesto » Вто 18 фев 2025 8:53


Явно всички други подобни коли са ненормални :icon_lol
Нали знаеш, майсторите като не могат да установят проблема и казват - карай така, то ще си проличи :horror
Здраве да е!


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот dispatch » Вто 18 фев 2025 12:49


И какво излезе накрая... чукча писател!


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот vanesto » Вто 18 фев 2025 13:59


dispatch написа:
The Butcher написа:Много се извинявам, да не съм наясно с новите мотори на vw . Само че и при загрял мотор на 90°
оборотите също стоят на 1100 без да съм пуснал климатик или парно . Когато съм спрял например на светофар и натисна педала на газта оборотите падат на 800 и колата започва да работи нормално . До следващият светофар,и процесът се повтаря от ново и от ново. Благодаря

Тва наистина е странно. Виж познат с VCDS или доверен сервиз, сподели какво се случва... не е нормално това поведение.

Колега, не знам от раздвоение на личността ли страдаш, или нещо друго :gruebel
Последно нормално ли е, или не е нормално това поведение?
Аз не си меня мнението през ден, за разлика от теб, и мнението на един сервиз не е меродавно за мен, казах го по-горе.

Последна промяна от vanesto на Вто 18 фев 2025 14:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
deepd
Мнения: 78
Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
Автомобил: Golf VII
Двигател: CLHB - 2015
Местоположение: BG / Шумен

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот deepd » Вто 18 фев 2025 14:05


Когато си на светофар и напълно заграля спряла кола трябва да падат на 800 без подаване на газ. При старт в студено време почва от 1400 докато постепенно сваля до 1000. При мен в движение винаги е 900-950 без регенерацията. Може да пробваш двата варианта с включен аутохолд и без аутохолда на ръчна електронна спирачка(не знам дали има нещо общо), целта е колата да разбере че е спрял напълно и спирчката е задействана защото само тогава слиза на 800 оборота.Иначе само диагностика ще покаже причината. Ако беше акулуматора нямаше да сваля след подаване на газ а щеше да е за постоянно почти. Прилича на софтуерен бъг.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Високи обороти на Голф 7 Вариант 2.0 TDI

Мнениеот dispatch » Вто 18 фев 2025 14:11


vanesto написа:...


Извините г-н професор, ама вие като сте толкова наясно със съвременните ТДИ мотори ЕА 288, защо не му обяснихте, че това поведение е нормално и да не ходи човека да си харчи парите, да му обеснят, че няма проблем!?
Всеки може да прочете темата от начало и да види кой какво е писал.
Рядко съм активен в този форум, точно заради такива разбирачи като тебе.
Можеш да пишеш каквото искаш... няма да ти отговоря. Темета за мен е заключена.

ПС: Иначе "чукча - писател" правилно го схвана. За теб беше; Браво!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ZEDYCUS и 76 госта