Здравейте преди време пуснах една тема за запотяване на стъклата при дъжд и влажно време. Проблема не е отстранен на диагностика не показва грешка в клапите .
Излезна грешка на някъв клапан на компресора на климатроника . Миналого лято като пусна климатроника колата трябва да позагрее малко и тогава почва да духа студено .
Та имам два въпроса.
1. Компресора ли да сменям или само клапана ?
2.При положение, че няма грешка в клапите къде да търся проблема . Възможно ли е да има проблем с обдухването, защото вентилатора трябва да е на макс , за да ми поддържа що годе чисти предния прозорец и двата странични.
Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Отиди в клубния сервиз Елбатрон в София и ще ти решат проблемите. Има много отзиви за тях и ги препоръчвам с две ръце.
Свържи се с тях от тази тема viewtopic.php?f=13&t=44549
Обърни внимание на
" За посещение в сервиза, е необходимо предварително записване на точен ден и час, без значение от вида на услугата, от която се нуждаете. Това се отнася дори за четене и триене на грешки с VCDS.
Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 9:00ч. до 19:00ч. вечерта. Сервизът не работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници. Всички други периоди, през които няма да работи, ще бъдат своевременно отразени в тази тема. "
Свържи се с тях от тази тема viewtopic.php?f=13&t=44549
Обърни внимание на
" За посещение в сервиза, е необходимо предварително записване на точен ден и час, без значение от вида на услугата, от която се нуждаете. Това се отнася дори за четене и триене на грешки с VCDS.
Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 9:00ч. до 19:00ч. вечерта. Сервизът не работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници. Всички други периоди, през които няма да работи, ще бъдат своевременно отразени в тази тема. "
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
thanis написа:Отиди в клубния сервиз Елбатрон в София и ще ти решат проблемите. Има много отзиви за тях и ги препоръчвам с две ръце.
Свържи се с тях от тази тема viewtopic.php?f=13&t=44549
Обърни внимание на
" За посещение в сервиза, е необходимо предварително записване на точен ден и час, без значение от вида на услугата, от която се нуждаете. Това се отнася дори за четене и триене на грешки с VCDS.
Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 9:00ч. до 19:00ч. вечерта. Сервизът не работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници. Всички други периоди, през които няма да работи, ще бъдат своевременно отразени в тази тема. "
Чувал съм за тях , замислял съм се за тях ..
Проблема е , че аз съм от Стара Загора и е малко по- сложно.
Но не ги описвам като вариант .
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Повярвай, заслужава си разходката. За 2ч си при тях, след това е напълно възможно за 1 ден да ти се оправи колата.
Обади се, кажи какъв ти е проблема накратко, запишете час и ще ти е мирна главата.
Стефан е много разбран, любезен и влиза в положение. Понеже, ако чакаш да се стопли много времето става много натоварен, сега е момента да се чуете, щом си от Зарата.
Иначе успех и да кажеш какъв е бил проблема и как се е решил.
На сляпо да сменяш компресор, не е разумно решение. Клапата е играчка да се смени също.
Обади се, кажи какъв ти е проблема накратко, запишете час и ще ти е мирна главата.
Стефан е много разбран, любезен и влиза в положение. Понеже, ако чакаш да се стопли много времето става много натоварен, сега е момента да се чуете, щом си от Зарата.
Иначе успех и да кажеш какъв е бил проблема и как се е решил.
На сляпо да сменяш компресор, не е разумно решение. Клапата е играчка да се смени също.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Да благодаря и тук за препоръката! 
Предполагам и в региона на колегата има хора, които могат да свършат работа, затова ще кажа какво мисля по въпроса, за да се използва за насока :
По т.1 - да, на повечето компресори клапанът се предлага като резервна част (неорогинален, защото оригинално се предлага само цял компресор) и може да се подмени само той. За целта е нужно клим. с-ма да се изпразни, като на повечето Пасат-и не се налага да се демонтира компресора - има достъп за смяна на клапана на място, стига да няма много корозия. При такъв тип проблеми, винаги е хубаво да се покара два-три дни с нов клапан, за да се разбере дали всичо е наред, защото същият проблем се получава и от механиката за промяна на ъгъла на буталата на компресора, при което с нов клапан, компресорът тръгва за няколко часа напълно нормално и после като преседи, става пак същото. Тогава вече се сменя компресора. Само че тук има друг проблем - колата не следи работата на клапана механично, а само електрически - дали веригата е здрава и колко ток харчи клапана. За да даде грешка, значи има проблем с ел. веригата, която много рядко е в самия клапан (буквално 1 на 1000 е да се повреди самата намотка на клапана вътре) - най-често гние буксата за клапана, ако е счупена при предишен ремонт, както и най-редовно при тези модели гният кабелите, които са за клапана (вътре в кабелния сноп на двигателя, понеже те вървят заедно с инсталацията на двигателя). В първия случай се сменя клапана с нов, но трябва да се смени и буксата откъм ел. инсталацията на колата, а във втория случай трябва да се отвори кабелния сноп и да се оправят кабелите.
По т.2 - ако е монтирано моторче, което не е правилно за дадената клапа, се получава такава аномалия - контролерът не записва грешка за моторчето, защото то електрически си се върти от едното положение до другото, само че ходът му не е достатъчен (механично), за да премести клапата от едното положение до другото, в резултат на което дебитът е ограничен и колата се поти, без да има грешка за проблем. Може проблемът да е и механичен - счупен редуктор, неправилно зацепена клапа и т.н. Може и да няма общо с моторизацията и клапите - трябва да се види какво е състоянието на ф-ра за купето (хубаво е да се сменя пролетно и есенно време, като за зимата е по-добре да е обикновен, защото тези с акт. въглен са с доста по-дебел филтриращ елемент и ограничават възд. поток доста, отделно и самите те се нвлажняват от въздуха и държат влага с дни), да се види да няма шума и други боклуци отпред под решетката на чистачките (колата оттам смуче въздух и ако там се задържа много влага, ще се поти вечно, защото постоянно засмуква влажен въздух), както и трябва да се види да не се пълни купето с вода от някъде - тогава вент. с-ма е безсилна и колкото да е перфектна, колата ще се поти много, защото зимата климаторника духа топло основно в краката, където ще е и влагата и изпарението е сериозно. Същото важи и за стелките - ако карате зимата с текстилни стелки и влизате често със заснежени/мокри обувки, стелките попиват страшно много вода, която си седи в купето и ефектът е същия като купето да се пълни с вода.


Предполагам и в региона на колегата има хора, които могат да свършат работа, затова ще кажа какво мисля по въпроса, за да се използва за насока :
По т.1 - да, на повечето компресори клапанът се предлага като резервна част (неорогинален, защото оригинално се предлага само цял компресор) и може да се подмени само той. За целта е нужно клим. с-ма да се изпразни, като на повечето Пасат-и не се налага да се демонтира компресора - има достъп за смяна на клапана на място, стига да няма много корозия. При такъв тип проблеми, винаги е хубаво да се покара два-три дни с нов клапан, за да се разбере дали всичо е наред, защото същият проблем се получава и от механиката за промяна на ъгъла на буталата на компресора, при което с нов клапан, компресорът тръгва за няколко часа напълно нормално и после като преседи, става пак същото. Тогава вече се сменя компресора. Само че тук има друг проблем - колата не следи работата на клапана механично, а само електрически - дали веригата е здрава и колко ток харчи клапана. За да даде грешка, значи има проблем с ел. веригата, която много рядко е в самия клапан (буквално 1 на 1000 е да се повреди самата намотка на клапана вътре) - най-често гние буксата за клапана, ако е счупена при предишен ремонт, както и най-редовно при тези модели гният кабелите, които са за клапана (вътре в кабелния сноп на двигателя, понеже те вървят заедно с инсталацията на двигателя). В първия случай се сменя клапана с нов, но трябва да се смени и буксата откъм ел. инсталацията на колата, а във втория случай трябва да се отвори кабелния сноп и да се оправят кабелите.
По т.2 - ако е монтирано моторче, което не е правилно за дадената клапа, се получава такава аномалия - контролерът не записва грешка за моторчето, защото то електрически си се върти от едното положение до другото, само че ходът му не е достатъчен (механично), за да премести клапата от едното положение до другото, в резултат на което дебитът е ограничен и колата се поти, без да има грешка за проблем. Може проблемът да е и механичен - счупен редуктор, неправилно зацепена клапа и т.н. Може и да няма общо с моторизацията и клапите - трябва да се види какво е състоянието на ф-ра за купето (хубаво е да се сменя пролетно и есенно време, като за зимата е по-добре да е обикновен, защото тези с акт. въглен са с доста по-дебел филтриращ елемент и ограничават възд. поток доста, отделно и самите те се нвлажняват от въздуха и държат влага с дни), да се види да няма шума и други боклуци отпред под решетката на чистачките (колата оттам смуче въздух и ако там се задържа много влага, ще се поти вечно, защото постоянно засмуква влажен въздух), както и трябва да се види да не се пълни купето с вода от някъде - тогава вент. с-ма е безсилна и колкото да е перфектна, колата ще се поти много, защото зимата климаторника духа топло основно в краката, където ще е и влагата и изпарението е сериозно. Същото важи и за стелките - ако карате зимата с текстилни стелки и влизате често със заснежени/мокри обувки, стелките попиват страшно много вода, която си седи в купето и ефектът е същия като купето да се пълни с вода.

Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
zfa159 написа:Да благодаря и тук за препоръката!
Предполагам и в региона на колегата има хора, които могат да свършат работа, затова ще кажа какво мисля по въпроса, за да се използва за насока :
По т.1 - да, на повечето компресори клапанът се предлага като резервна част (неорогинален, защото оригинално се предлага само цял компресор) и може да се подмени само той. За целта е нужно клим. с-ма да се изпразни, като на повечето Пасат-и не се налага да се демонтира компресора - има достъп за смяна на клапана на място, стига да няма много корозия. При такъв тип проблеми, винаги е хубаво да се покара два-три дни с нов клапан, за да се разбере дали всичо е наред, защото същият проблем се получава и от механиката за промяна на ъгъла на буталата на компресора, при което с нов клапан, компресорът тръгва за няколко часа напълно нормално и после като преседи, става пак същото. Тогава вече се сменя компресора. Само че тук има друг проблем - колата не следи работата на клапана механично, а само електрически - дали веригата е здрава и колко ток харчи клапана. За да даде грешка, значи има проблем с ел. веригата, която много рядко е в самия клапан (буквално 1 на 1000 е да се повреди самата намотка на клапана вътре) - най-често гние буксата за клапана, ако е счупена при предишен ремонт, както и най-редовно при тези модели гният кабелите, които са за клапана (вътре в кабелния сноп на двигателя, понеже те вървят заедно с инсталацията на двигателя). В първия случай се сменя клапана с нов, но трябва да се смени и буксата откъм ел. инсталацията на колата, а във втория случай трябва да се отвори кабелния сноп и да се оправят кабелите.
По т.2 - ако е монтирано моторче, което не е правилно за дадената клапа, се получава такава аномалия - контролерът не записва грешка за моторчето, защото то електрически си се върти от едното положение до другото, само че ходът му не е достатъчен (механично), за да премести клапата от едното положение до другото, в резултат на което дебитът е ограничен и колата се поти, без да има грешка за проблем. Може проблемът да е и механичен - счупен редуктор, неправилно зацепена клапа и т.н. Може и да няма общо с моторизацията и клапите - трябва да се види какво е състоянието на ф-ра за купето (хубаво е да се сменя пролетно и есенно време, като за зимата е по-добре да е обикновен, защото тези с акт. въглен са с доста по-дебел филтриращ елемент и ограничават възд. поток доста, отделно и самите те се нвлажняват от въздуха и държат влага с дни), да се види да няма шума и други боклуци отпред под решетката на чистачките (колата оттам смуче въздух и ако там се задържа много влага, ще се поти вечно, защото постоянно засмуква влажен въздух), както и трябва да се види да не се пълни купето с вода от някъде - тогава вент. с-ма е безсилна и колкото да е перфектна, колата ще се поти много, защото зимата климаторника духа топло основно в краката, където ще е и влагата и изпарението е сериозно. Същото важи и за стелките - ако карате зимата с текстилни стелки и влизате често със заснежени/мокри обувки, стелките попиват страшно много вода, която си седи в купето и ефектът е същия като купето да се пълни с вода.
Благодаря за изчерпателния отговор .
По т.1 първо ще пробвам със смяна на клапана .
По т.2 ме съветват да сменя управлението на климатроника , защото колата е 2009 година и трябвало бутона за пускане, и спиране на климатика да е обозначено АС . А на моето е с ECON и не управлявала клапата за входящ въздух добре.
Ще видя какво ще сътворят старазагорските майстори .
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Дечев89 написа:...2.При положение, че няма грешка в клапите къде да търся проблема . Възможно ли е да има проблем с обдухването, защото вентилатора трябва да е на макс , за да ми поддържа що годе чисти предния прозорец и двата странични.
1. Нулирай клапите.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxROdnLxz0o
2 Ако не ти харесва как обдухва и то само в лято пред шофьора, то иска зареждане с фреон.
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Дечев89 написа:По т.2 ме съветват да сменя управлението на климатроника , защото колата е 2009 година и трябвало бутона за пускане, и спиране на климатика да е обозначено АС . А на моето е с ECON и не управлявала клапата за входящ въздух добре.
Ще видя какво ще сътворят старазагорските майстори .
Щом пише ECON, твоето управление е от най-първите за тези пасати, което се монтира от 2005 до 2008. Странно е, че колата е 2009 и въпреки това е с това управление, защото от 2008 слагат такова с АС, което има известни разлики. Включително моята кола също е 2009 и оригинално беше с управление с бутон АС(сега съм го сменил с такова от Б7). В твоя случай ECON = AC.
Друг е проблема обаче.
При твоето управление, с бутон ЕСОN, режима на клапата на вътрешна рециркулация е само 1. Докато при същото управление с бутон АС тази клапа е с два режима.
Трябва да видиш по рама какво имаш като харудер отзад зад таблото и като моторчета, защото ако смяташ да сменяш панела и клапата за вътрешна рециркулация е само с един режим, то трябва да се добави моторче V425. Също така да се разменят пин 16 с пин 20 на голямата букса, за да помни последната настройка и да свети панела на контакт.
Друга ситуация, която е възможно да се е случила при теб е някой преди теб да е сменил управлението с такова, което не е подходящо за твоята кола и затова да имаш проблем с управлението на клапата, за която пишеш. В този случай само слагаш друго управление с бутон АС и би трябввало да работи всичко, без да сменяш пиновете. Има ли записани грешки в контролера на климатроника тип Function limitation due to missing settings или нещо подобно?
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Vasseto написа:Дечев89 написа:...2.При положение, че няма грешка в клапите къде да търся проблема . Възможно ли е да има проблем с обдухването, защото вентилатора трябва да е на макс , за да ми поддържа що годе чисти предния прозорец и двата странични.
1. Нулирай клапите.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxROdnLxz0o
2 Ако не ти харесва как обдухва и то само в лято пред шофьора, то иска зареждане с фреон.
Това с нулирането на клапите съм го правил , нямаше ефект .
Като трътне да духа студено яко студ става .
За запотяването ми казаха да сменя управлението .
На моето копче за пускане на климатроника пише ECON, a трябвало да пише АС .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Да, напълно възможен вариант е и контролерът да не е за тази кола. Редовно се случва, когато старият контролер има проблем ( с дисплеите или с бутоните / врътките за управление ) или пък си работи, но е силно захабен, да го сменят с друг, който не е подходящ за съответния автомобил. Напълно подкрепям, че е хубаво и това да се провери, защото ако контролерът не е подходящ, според това какъв е сложен, има варианти някои клапи да не работят коректно или изобщо, а да няма грешки. Не съм детайлно запознат дали за Б6 са само два вида - с Econ и с AC , защото при Б6 ми се е случвало сравнително рядко и преди доста години, но при B7 ми се е случвало по-често и там знам, че има поне 3-4 вида контролери, които не работят коректно, ако не са за съответния автомобил, нито могат да се кодират за него, защото има няколко типа вентилационни системи, които ползват различен брой мотор-позиционери, както и различни такива като градуси на завъртане, но говорим за друг модел и няма да навлизам в ненужни подробности.


Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
zfa159 написа:Да, напълно възможен вариант е и контролерът да не е за тази кола. Редовно се случва, когато старият контролер има проблем ( с дисплеите или с бутоните / врътките за управление ) или пък си работи, но е силно захабен, да го сменят с друг, който не е подходящ за съответния автомобил. Напълно подкрепям, че е хубаво и това да се провери, защото ако контролерът не е подходящ, според това какъв е сложен, има варианти някои клапи да не работят коректно или изобщо, а да няма грешки. Не съм детайлно запознат дали за Б6 са само два вида - с Econ и с AC , защото при Б6 ми се е случвало сравнително рядко и преди доста години, но при B7 ми се е случвало по-често и там знам, че има поне 3-4 вида контролери, които не работят коректно, ако не са за съответния автомобил, нито могат да се кодират за него, защото има няколко типа вентилационни системи, които ползват различен брой мотор-позиционери, както и различни такива като градуси на завъртане, но говорим за друг модел и няма да навлизам в ненужни подробности.
Поръчал съв друго управление с бутон АС .
и ще вида какъв ще е ефекта .
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
railfan написа:Дечев89 написа:По т.2 ме съветват да сменя управлението на климатроника , защото колата е 2009 година и трябвало бутона за пускане, и спиране на климатика да е обозначено АС . А на моето е с ECON и не управлявала клапата за входящ въздух добре.
Ще видя какво ще сътворят старазагорските майстори .
Щом пише ECON, твоето управление е от най-първите за тези пасати, което се монтира от 2005 до 2008. Странно е, че колата е 2009 и въпреки това е с това управление, защото от 2008 слагат такова с АС, което има известни разлики. Включително моята кола също е 2009 и оригинално беше с управление с бутон АС(сега съм го сменил с такова от Б7). В твоя случай ECON = AC.
Друг е проблема обаче.
При твоето управление, с бутон ЕСОN, режима на клапата на вътрешна рециркулация е само 1. Докато при същото управление с бутон АС тази клапа е с два режима.
Трябва да видиш по рама какво имаш като харудер отзад зад таблото и като моторчета, защото ако смяташ да сменяш панела и клапата за вътрешна рециркулация е само с един режим, то трябва да се добави моторче V425. Също така да се разменят пин 16 с пин 20 на голямата букса, за да помни последната настройка и да свети панела на контакт.
Друга ситуация, която е възможно да се е случила при теб е някой преди теб да е сменил управлението с такова, което не е подходящо за твоята кола и затова да имаш проблем с управлението на клапата, за която пишеш. В този случай само слагаш друго управление с бутон АС и би трябввало да работи всичко, без да сменяш пиновете. Има ли записани грешки в контролера на климатроника тип Function limitation due to missing settings или нещо подобно?
Няма никаква грешки , нищо не излезе на диагностиката .
Поръчаш друго управление с АС бутон .
На тукашните майстори нещо почнаха да ме съмняват.
Един иска да сваля таблото и да пробвал клапите ръчно .
Друг ми обяснява, че на по - ниска степен не обдухвало добре , и имало няква джажа до вентилатора която контролирала това .
Май на есен с песен в Лозен.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
Ако имате съмнение, че контролерът не е за тази кола, аз не съм особено подходящ вариант, защото моите знания и възможности стигат до там, че мога да проверя с какъв контролер е колата в момента, както и с какъв трябва да бъде по номер на рамата и ако има разминаване, да Ви кажа да си потърсите такъв, какъвто излиза по рама, след което да го сменим и да видим какво ще работи и какво не. Напълно е възможно да има и други номера, които да са взаимозаменяеми с този, който ще извадя по номера на рамата, дори със сигурност е така, но за съжаление аз нямам достъп до такива каталожни данни, както и не съм запознат при Б6 кои с кои могат да се заменят (както примерно колегата по-нагоре обясни) и не зная до колко ще мога да помогна адекватно, защото се занимаваме основно с електромеханичната и хладилната част (моторчетата, клапите, сваляме табла за различни ремонти на вент. с-ма под тях, радиатори, компресори, клапани и т.н.) и значително по-малко с електронната (в частност контролерите).
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
zfa159 написа:Ако имате съмнение, че контролерът не е за тази кола, аз не съм особено подходящ вариант, защото моите знания и възможности стигат до там, че мога да проверя с какъв контролер е колата в момента, както и с какъв трябва да бъде по номер на рамата и ако има разминаване, да Ви кажа да си потърсите такъв, какъвто излиза по рама, след което да го сменим и да видим какво ще работи и какво не. Напълно е възможно да има и други номера, които да са взаимозаменяеми с този, който ще извадя по номера на рамата, дори със сигурност е така, но за съжаление аз нямам достъп до такива каталожни данни, както и не съм запознат при Б6 кои с кои могат да се заменят (както примерно колегата по-нагоре обясни) и не зная до колко ще мога да помогна адекватно, защото се занимаваме основно с електромеханичната и хладилната част (моторчетата, клапите, сваляме табла за различни ремонти на вент. с-ма под тях, радиатори, компресори, клапани и т.н.) и значително по-малко с електронната (в частност контролерите).
Аз също не знам дали контролера с който е в момента колата е такъв какъвто трябва да бъде..поръчал съм друг контролер за проба той дали ще има нящън ефект не знар .. Дали е контролер или клапи .
Знам само , че късна есен , зимата до март
При мъгла и дъжд прозорците стават вода на капки вода .
Ако температурата е над 4 градуса компресора ва климатроника работи и тогава няма проблем.
Но не работили става доста неконфортно за шофиране .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с компресора на климатика на Пакат Б6 2009 година.
За този проблем, аз още от начало бих тръгнал по друг начин. Сваля се жабката (лесно е) и се вижда какво става с клапите и с мотора / моторите зад нея и как реагират при съответните команди / тестове. Възможно е някое от моторчетата да е свалено и да си се върти, без да управлява съответната клапа, при което няма да има грешка, но няма да се мести и клапата. Виждал съм всякакви крайно нелогични изпълнения през годините... Вече ако там механично всичко е наред, но някоя от клапите не се движи правилно, трябва да се види дали е сложено праивлното за там моторче и ако да или пък клапата не се движи въобще, тогава вече тръгваме в посока на контролер и т.н. , тъй като няма как контролера да си е за колата, моторчето да има проблем и едновременно с това да няма грешка и да си минава и адаптациите коректно (това между другото го има като вариант, но при Голф 7 и Пасат Бе 8, където моторчетата са различни и се чупят по съвсем друг начин).
Стигне ли се вече до такъв вариант, следва да се види по номера на рамата какъв трябва да е контролера (ако искате, пратете я, мога да проверя), да се потърси информация за номера, които заменят този номер (т.е. биха станали на колата) , както и да се види с какъв контролер е колата в момента (може през диагностиката, може и по номер на самия него, след като се демонтира) и да се вадят изводи какво да се прави в тази посока. Съответно, когато колата е с правилния контролер или всичко ще си работи или вече ще започне да дава грешка за някое моторче, което не работи и проблемът да се отстрани.
Стигне ли се вече до такъв вариант, следва да се види по номера на рамата какъв трябва да е контролера (ако искате, пратете я, мога да проверя), да се потърси информация за номера, които заменят този номер (т.е. биха станали на колата) , както и да се види с какъв контролер е колата в момента (може през диагностиката, може и по номер на самия него, след като се демонтира) и да се вадят изводи какво да се прави в тази посока. Съответно, когато колата е с правилния контролер или всичко ще си работи или вече ще започне да дава грешка за някое моторче, което не работи и проблемът да се отстрани.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], difata и 64 госта