Passat b6 постоянни 12 волта
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 19 фев 2019 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
Passat b6 постоянни 12 волта
Колеги понеже искам да сложа камера в колата която да снима постоянно,а в запалката нямам ток като загася колата.От къде мога да взема постоянен ток(най-близо до запалката)
Re: Passat b6 постоянни 12 волта
Най - близо до запалката са кабелите на(зад) медията. Там имаш постоянен + заради настройките й, час и дата. Ама кой точно пин е, не знам, трябва да мериш и провериш.
Другия вариант е от бушониерата отляво, там със сигурност имаш празен бушон захранен постоянно, пак с мултицета или пробна лампа трябва да видиш кои празни слотове са захранени докато колата не е на контакт.
Ако колата е преди 2008, има бушони и от дясно.
Другото е да прекараш кабела през кухини и колонки.
Другия вариант е от бушониерата отляво, там със сигурност имаш празен бушон захранен постоянно, пак с мултицета или пробна лампа трябва да видиш кои празни слотове са захранени докато колата не е на контакт.
Ако колата е преди 2008, има бушони и от дясно.
Другото е да прекараш кабела през кухини и колонки.
- Traytor
- Мнения: 1861
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat b6 постоянни 12 волта
railfan те е насочил правилно. Ако искаш да има постоянни 12 волта, най-добрия вариант е да вземеш от бушониерата. В пъти по-добър вариант е от това да вземаш някъде около запалката, защото си спускаш кабела скрит в пластмасите на колонката и си там. Просто с мултицет замерваш, но направи следното упражнение, отваряш вратата от която страна ти е бушониерата, затваряш и палчето на бравата(за да си мисли колата че е затворена), заключваш с дистанционното и чакаш. Лошото е че не съм сигурен колко време отнема на модулите в пасата да заспят, при А8цата изчаках 15 минути(понеже ако имаш модул който е направен да има захранване известно време, може да ти отчете 12в и след това да бъде прекъснато захранването) след това мериш, набелязваш си бушона и действаш.
Re: Passat b6 постоянни 12 волта
на бушонното табло отива дебел червен кабел директно от акумулатора, който се нарича клема 30 и е постоянно захранване на напрежение , което няма от какво да се прекъсне. Избираш си едно свободно гнездо на бушониерата, единия му край е на шина закачеа на този дебел кабел , слагаш си един бушон подходящ за видеорегистратора, на другото му краче имаш постоянни 12 волта. Изтегляш си кабела на регистратора до там, хващаш си маса някъде от купето и си готов. Хубаво е да тестваш каква консумация реализира този регистратор, защото много китайчета харчат достатъчно много , за да ти изхабят акумулатора за няколко дни .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта