Turing6354 написа:Здравейте, от скоро гледам тези Пасати с този двигател и ме кефят много и обмислям покупка. В момента карам Нисан Джук 1.6 117 кс и ми идва бавничък, а и няма този звук на Vr6-a. Като цяло търся по-забавна и по-широка кола. Основните ми въпроси са отностно поддръжката и най-вече ориентировъчно цената за смяна на вериги, защото най-вероятно ще се наложи, че повечето са на 200 хиляди и отгоре.
Благодаря!

Всичко след 1.6 ще е " забавно " . Пасат не е от най - леките автомобили . VR6 има хубав звук , но е тежък и тромав . Върви като дизел заради обемът си . Можеш да включиш ниска предавка и да караш от 50 до 150 . Обслужването не е евтино . Разходът му също не е малък . Вероятно е каран като " шест цилинров " , тоест едва ли е останал много живот в него . DSG също изисква внимание и обслужване , ремонтът може да излезе доста скъпо . Като цяло , освен ако не е евтина колата , да си готов да вложиш няколко хиляди ( над 5 ) веднага след покупката и да не се стряскаш от разходът , по - добре потърси друг вариант .