Здравейте на всички ! От скоро карам Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue , (до преди това Passat B7 140 на предно). Незнам как да обесня но ми се струва че предишната кола се усеща повече ускорението от място. На B8 е доста мудна започва да се усеща когато стигне горе долу 2200 оборота а до тогава е направо мъртва. Dpf не е запушен поне така ми казаха. Маслото на кутията е сменено, никъде няма грешки.Някакви идеи какво да гледам и къде.Ако някой може да сподели пък мнение да не би да си е просто мудна
Благодаря на отзовалите се
Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
ДСГ?
Не е ръчка нали?
Не е ръчка нали?
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Не си написал за какъв пасат става дума(преди или след фейслифта), но нещата са сходни и мога да ти кажа със сигурност не е мудна, усеща се как издиша във високите, но начално ускорение е доста добре. Аз съм със 150ката на предно и се стрелка доста по-добре от А3ката ни(която предполагам е същия мотор като на стария ти пасат, 140кс CFFB).
Но и двата автомобила, за които говоря са със ДСГ.
Но и двата автомобила, за които говоря са със ДСГ.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Колата е с DSG извинявам се.6 скорости Passat B8 2016 4 motion с Adblue. Карал съм само на предно такъв мотор и разликата е огромна наистина. Във високите или на кикдаун е ОК ама в ниските направо мъртвец.нз какво да гледам
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Има проблем.
Чак толкова спънати не са.
То верно, че тия новите тди-та по начало се разгъва мощността им малко като на бензинов шестак.
Но като чета ... нещо не е как трябва при теб.
Какво ще се окаже , не знам, досещам се за някои неща.
Според мен ще трябва да идеш при конкретни спецове за насоки, установяване на проблема.
Откъде си, колеги да те насочат?
Чак толкова спънати не са.
То верно, че тия новите тди-та по начало се разгъва мощността им малко като на бензинов шестак.
Но като чета ... нещо не е как трябва при теб.
Какво ще се окаже , не знам, досещам се за някои неща.
Според мен ще трябва да идеш при конкретни спецове за насоки, установяване на проблема.
Откъде си, колеги да те насочат?
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Напоследък бая хора пускат проблеми за които няма набити грешки в ECU, което е супер странно. Тия коли имат толкова сензори и всичко е толкова оптимизирано, че нещо като излезе от нормата, веднага набива грешка. Дори и да кажем че колата е с по-големи джанти и 4Motion, допълнителното тегло няма да и свали толкова динамиката спрямо Б7. Единственото за което се сещам е, ако B7 е бил ръчка и си го карал по-в обороти и не си свикнал на дсг, защото кутията се нагажда по карането ти и ако повечето ти каране е спокойно и после искаш да ускориш и не правиш кикдаун(педала до долу), няма да се усети че искаш да е по-агресивна.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Напротив и старата беше DSG.Първоначално си викам че си внушавам ама който и да се качи вика тя не върви в началото :( . Забелязвам че по надолнище леко не е така ама на равно или на баир лек нещата не са добре.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10068
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Пробва ли на S режим на скороатите? С ръчна смяна?
- Lupender
- Мнения: 763
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Интересно, но и аз имах такова усещане с по-новите ТДИ-та... и не е само усещане! По-старите бяха някак по-резки, с по-бърза реакция на педала на газта. Преди да взема аудито карах един пасат В8 190-ка, ръчка и човека много се изненада като му казах, че е много умрял... Наистина разгръщат по-плавно мощност - гледах им кривата на въртящия момент и наистина е по-плавна. Това със сигурност има връзка с екологията, понеже по-стръмната крива и повечето ряз от по-ниските, няма начин да не генерира черен пушек, респективно по-бързо затлачване на ДПФ-а.
- samo_pechka
- Мнения: 8944
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Който е карал по-старите ТДИ-та, ще прави разлика със спрямо новите.
Новите са една идея с по-мазно усещане ( все едно бензин атмосферен ) . Вече почнах моята да усещам, без да гледам и кога регенерира , в него момент става по-рязка като барна педала на газта
Но спец на колегата може да има нещо допълнително.
Чак толкоз 190к.с. не се усеща умрял
Новите са една идея с по-мазно усещане ( все едно бензин атмосферен ) . Вече почнах моята да усещам, без да гледам и кога регенерира , в него момент става по-рязка като барна педала на газта

Но спец на колегата може да има нещо допълнително.
Чак толкоз 190к.с. не се усеща умрял
- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Ами не знам, на мен последното ми старо ТДИ беше 2.5цата(V6 180 магарета), пак се усещаше така да го кажем, плавна. AVF-a ми беше мега нервен, ама той беше ремапнат и то все едно му е за последно. Преди това AFN-a вървеше като за онова време, ама при пасата без ремап си ми малееше и не съм се чувствал все едно карам ракета.
Аз се ориентирам по adblue range-a, като мръдне малко, ми олеква
Ама тя не ще да регенерира бараката, само на извънградско я карам, ама винаги съм с ограничителя на скоростта(инсталиран е на задната седалка и има звуков и haptic сигнал) и със 100км/ч на 7ма неще гадта.
samo_pechka написа:Вече почнах моята да усещам, без да гледам и кога регенерира , в него момент става по-рязка като барна педала на газта
Аз се ориентирам по adblue range-a, като мръдне малко, ми олеква

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
vanko_unilevera написа:Здравейте на всички ! От скоро карам Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue , (до преди това Passat B7 140 на предно). Незнам как да обесня но ми се струва че предишната кола се усеща повече ускорението от място. На B8 е доста мудна започва да се усеща когато стигне горе долу 2200 оборота а до тогава е направо мъртва. Dpf не е запушен поне така ми казаха. Маслото на кутията е сменено, никъде няма грешки.Някакви идеи какво да гледам и къде.Ако някой може да сподели пък мнение да не би да си е просто мудна
Благодаря на отзовалите се
Така е, колега, спокойно, нямаш никакъв проблем, просто е мудна, не върви нито в ниските, нито във високите като за 190к.с, усещането е като за 140 - 150 к.с на тежък автомобил 4х4 :))
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Нз вече и аз.Че колко може да тежи цялата система 4х4 не повече от 300 кила.а съм карал 150 пак с DSG доста по пъргава. МАй ще се махат dpf :(
- alpinab
- Мнения: 643
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
Колега много вероятно е да нямаш никакъв проблем с колата. Описаното от теб поведение го наблюдавам 1 към 1 с моят Тигуан 190к.с. 2020 с АдБлу ДСГ 7. Сравнявам го с Голф 150 кс. 2ка дизел на предно с 7-скоростно ДСГ. Голфа е пъти по-жив преди 2000 оборота. Тигуана чак тогава тръгва. Преди това все едно не е в боост на турботo, така го усещам аз. Голфа от 1500об. се развърта...
Аз имам теория или поне си въобразявам, че може да е от 2 неща: Оригинално заради 4х4то да го спират в ниските да не се развърта колко може. По-големия турбокомпресор, държи на повече к.с. но и се развърта по-нагоре спрямо по-малки компресор на 150к.с.
Финалното е обаче, че и екс Б7цата, Б8цата и сега Голфа ни, на по-слаби мотори, се чувстваха по-живи от 4х4 с по-мощен мотор. След 2000 об. става друга бира. Върви ще си запали гумите.
Аз имам теория или поне си въобразявам, че може да е от 2 неща: Оригинално заради 4х4то да го спират в ниските да не се развърта колко може. По-големия турбокомпресор, държи на повече к.с. но и се развърта по-нагоре спрямо по-малки компресор на 150к.с.
Финалното е обаче, че и екс Б7цата, Б8цата и сега Голфа ни, на по-слаби мотори, се чувстваха по-живи от 4х4 с по-мощен мотор. След 2000 об. става друга бира. Върви ще си запали гумите.
Последна промяна от alpinab на Чет 29 май 2025 9:56, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4661
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение
абсолютно нормално предвид че 190 кс е с една турбина други марки при тази мощност са с две турбини и тръгват малко по-рано примерно около 1500 об
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта