Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vanko_unilevera
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
Автомобил:
Двигател:

Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот vanko_unilevera » Пон 26 май 2025 18:02


Здравейте на всички ! От скоро карам Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue , (до преди това Passat B7 140 на предно). Незнам как да обесня но ми се струва че предишната кола се усеща повече ускорението от място. На B8 е доста мудна започва да се усеща когато стигне горе долу 2200 оборота а до тогава е направо мъртва. Dpf не е запушен поне така ми казаха. Маслото на кутията е сменено, никъде няма грешки.Някакви идеи какво да гледам и къде.Ако някой може да сподели пък мнение да не би да си е просто мудна
Благодаря на отзовалите се




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8944
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот samo_pechka » Пон 26 май 2025 21:05


ДСГ?
Не е ръчка нали?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот Traytor » Пон 26 май 2025 21:25


Не си написал за какъв пасат става дума(преди или след фейслифта), но нещата са сходни и мога да ти кажа със сигурност не е мудна, усеща се как издиша във високите, но начално ускорение е доста добре. Аз съм със 150ката на предно и се стрелка доста по-добре от А3ката ни(която предполагам е същия мотор като на стария ти пасат, 140кс CFFB).
Но и двата автомобила, за които говоря са със ДСГ.


vanko_unilevera
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот vanko_unilevera » Вто 27 май 2025 6:04


Колата е с DSG извинявам се.6 скорости Passat B8 2016 4 motion с Adblue. Карал съм само на предно такъв мотор и разликата е огромна наистина. Във високите или на кикдаун е ОК ама в ниските направо мъртвец.нз какво да гледам


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8944
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот samo_pechka » Вто 27 май 2025 9:49


Има проблем.
Чак толкова спънати не са.
То верно, че тия новите тди-та по начало се разгъва мощността им малко като на бензинов шестак.
Но като чета ... нещо не е как трябва при теб.
Какво ще се окаже , не знам, досещам се за някои неща.
Според мен ще трябва да идеш при конкретни спецове за насоки, установяване на проблема.
Откъде си, колеги да те насочат?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот Traytor » Вто 27 май 2025 10:09


Напоследък бая хора пускат проблеми за които няма набити грешки в ECU, което е супер странно. Тия коли имат толкова сензори и всичко е толкова оптимизирано, че нещо като излезе от нормата, веднага набива грешка. Дори и да кажем че колата е с по-големи джанти и 4Motion, допълнителното тегло няма да и свали толкова динамиката спрямо Б7. Единственото за което се сещам е, ако B7 е бил ръчка и си го карал по-в обороти и не си свикнал на дсг, защото кутията се нагажда по карането ти и ако повечето ти каране е спокойно и после искаш да ускориш и не правиш кикдаун(педала до долу), няма да се усети че искаш да е по-агресивна.


vanko_unilevera
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот vanko_unilevera » Вто 27 май 2025 11:14


Напротив и старата беше DSG.Първоначално си викам че си внушавам ама който и да се качи вика тя не върви в началото :( . Забелязвам че по надолнище леко не е така ама на равно или на баир лек нещата не са добре.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10068
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот group® » Вто 27 май 2025 14:54


Пробва ли на S режим на скороатите? С ръчна смяна?


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 763
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: Audi A4 B9
Двигател: EA 288
Местоположение: Благоевград

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот Lupender » Вто 27 май 2025 15:22


Интересно, но и аз имах такова усещане с по-новите ТДИ-та... и не е само усещане! По-старите бяха някак по-резки, с по-бърза реакция на педала на газта. Преди да взема аудито карах един пасат В8 190-ка, ръчка и човека много се изненада като му казах, че е много умрял... Наистина разгръщат по-плавно мощност - гледах им кривата на въртящия момент и наистина е по-плавна. Това със сигурност има връзка с екологията, понеже по-стръмната крива и повечето ряз от по-ниските, няма начин да не генерира черен пушек, респективно по-бързо затлачване на ДПФ-а.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8944
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот samo_pechka » Вто 27 май 2025 20:52


Който е карал по-старите ТДИ-та, ще прави разлика със спрямо новите.
Новите са една идея с по-мазно усещане ( все едно бензин атмосферен ) . Вече почнах моята да усещам, без да гледам и кога регенерира , в него момент става по-рязка като барна педала на газта :mhihi
Но спец на колегата може да има нещо допълнително.
Чак толкоз 190к.с. не се усеща умрял


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1828
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот Traytor » Вто 27 май 2025 21:19


Ами не знам, на мен последното ми старо ТДИ беше 2.5цата(V6 180 магарета), пак се усещаше така да го кажем, плавна. AVF-a ми беше мега нервен, ама той беше ремапнат и то все едно му е за последно. Преди това AFN-a вървеше като за онова време, ама при пасата без ремап си ми малееше и не съм се чувствал все едно карам ракета.

samo_pechka написа:Вече почнах моята да усещам, без да гледам и кога регенерира , в него момент става по-рязка като барна педала на газта :mhihi


Аз се ориентирам по adblue range-a, като мръдне малко, ми олеква :Mr Green Fun Ама тя не ще да регенерира бараката, само на извънградско я карам, ама винаги съм с ограничителя на скоростта(инсталиран е на задната седалка и има звуков и haptic сигнал) и със 100км/ч на 7ма неще гадта.


rafa900
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 02 юли 2024 9:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот rafa900 » Сря 28 май 2025 13:56


vanko_unilevera написа:Здравейте на всички ! От скоро карам Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue , (до преди това Passat B7 140 на предно). Незнам как да обесня но ми се струва че предишната кола се усеща повече ускорението от място. На B8 е доста мудна започва да се усеща когато стигне горе долу 2200 оборота а до тогава е направо мъртва. Dpf не е запушен поне така ми казаха. Маслото на кутията е сменено, никъде няма грешки.Някакви идеи какво да гледам и къде.Ако някой може да сподели пък мнение да не би да си е просто мудна
Благодаря на отзовалите се


Така е, колега, спокойно, нямаш никакъв проблем, просто е мудна, не върви нито в ниските, нито във високите като за 190к.с, усещането е като за 140 - 150 к.с на тежък автомобил 4х4 :))


vanko_unilevera
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 мар 2025 18:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот vanko_unilevera » Сря 28 май 2025 19:28


Нз вече и аз.Че колко може да тежи цялата система 4х4 не повече от 300 кила.а съм карал 150 пак с DSG доста по пъргава. МАй ще се махат dpf :(


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 643
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот alpinab » Чет 29 май 2025 9:22


Колега много вероятно е да нямаш никакъв проблем с колата. Описаното от теб поведение го наблюдавам 1 към 1 с моят Тигуан 190к.с. 2020 с АдБлу ДСГ 7. Сравнявам го с Голф 150 кс. 2ка дизел на предно с 7-скоростно ДСГ. Голфа е пъти по-жив преди 2000 оборота. Тигуана чак тогава тръгва. Преди това все едно не е в боост на турботo, така го усещам аз. Голфа от 1500об. се развърта...

Аз имам теория или поне си въобразявам, че може да е от 2 неща: Оригинално заради 4х4то да го спират в ниските да не се развърта колко може. По-големия турбокомпресор, държи на повече к.с. но и се развърта по-нагоре спрямо по-малки компресор на 150к.с.

Финалното е обаче, че и екс Б7цата, Б8цата и сега Голфа ни, на по-слаби мотори, се чувстваха по-живи от 4х4 с по-мощен мотор. След 2000 об. става друга бира. Върви ще си запали гумите.

Последна промяна от alpinab на Чет 29 май 2025 9:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4661
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Passat B8 190 к.с 4 Motion с Adblue Проблем ускорение

Мнениеот tdi fen » Чет 29 май 2025 9:45


абсолютно нормално предвид че 190 кс е с една турбина други марки при тази мощност са с две турбини и тръгват малко по-рано примерно около 1500 об



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта