Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Ами не знаех, ама ме беше страх да не го препълня, та от 14.5л които ми даваше макс, сипах 10л.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
DoH_KuXoT написа:Аз не знам точно колко харчи
При мен с DTSB двигател е от 0.600 л/1000 км (16 600 км/10л) до 0.650 л/1000 км (15 400 км/10л) в зависимост от стила на шофиране. Като гледам и при Вашите е горе-долу същото. Значи това са стойностите.
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Kolyo B8 написа:DoH_KuXoT написа:Аз не знам точно колко харчи
При мен с DTSB двигател е от 0.600 л/1000 км (16 600 км/10л) до 0.650 л/1000 км (15 400 км/10л) в зависимост от стила на шофиране. Като гледам и при Вашите е горе-долу същото. Значи това са стойностите.
Това по сметки ли го знаеш или има как да се види със софтуер от някъде ? Но явно са такива стойностите горе долу. Аз съм питал в представителство кога се харчи повече градско или извънградско, но нямаха еднозначен отговор
Traytor написа:Ами не знаех, ама ме беше страх да не го препълня, та от 14.5л които ми даваше макс, сипах 10л.
Не се пълни до горе, защото датчика за ниво бил акустичен, по плискането на течността в резервоара отчита нивото. Ако напълниш до горе не хваща плискането и се ошашква понякога и става проблем.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
DoH_KuXoT написа:Това по сметки ли го знаеш или има как да се види със софтуер от някъде ?
По сметки. Сигурно има и как да се види със софтуер, но не съм търсил. И горивото и AdBlue ги засичам пълно-празно. Като изпише, че иска 11 - 11.25 л и сипвам една туба 10л.
Имам статистика за гориво и AdBlue от началото (8 км)
Това е от м.Май. След зареждане по време на движение остатъчния се вдигна до 23 000 км
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Kolyo B8 написа:.
Имам статистика за гориво и AdBlue от началото (8 км)
Бая километра врътна и на тоя Пасат като гледам.

Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Kolyo B8 написа:По сметки. Сигурно има и как да се види със софтуер...]
Ясно. Аз също така ги смятам, само че като ми изпише между 3 и 8 слагам 5
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Доста отдавна ползвам приложение, в което записвам всяко зареждане с гориво и AdBlue и ето го сравнението:
За 34620 км изминати с Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. имам заредени 6 туби - 60 литра AdBlue или около 6000 км с 10 литра (1.6 литра на 1000 км). Дизел 3202 литра - средно 9.25/100 км.
За 31380 км на passat B8 2.0 TDI 240 имам заредени също 60 литра или малко по-висок разход на AdBlue (1.7 литра на 1000 км). Дизел 3315 литра - средно 10.57/100 км.
При AdBlue не взимам предвид колко е имало в началото в резервоара и колко има останало, но дългосрочно сметката е такава.
Разходът на AdBlue много зависи от начин на шофиране, както и от разхода на гориво. Колкото повече гориво харчиш, толкова повече регенерации и толкова повече AdBlue.
За 34620 км изминати с Passat B8 2.0 TDI 190 к.с. имам заредени 6 туби - 60 литра AdBlue или около 6000 км с 10 литра (1.6 литра на 1000 км). Дизел 3202 литра - средно 9.25/100 км.
За 31380 км на passat B8 2.0 TDI 240 имам заредени също 60 литра или малко по-висок разход на AdBlue (1.7 литра на 1000 км). Дизел 3315 литра - средно 10.57/100 км.
При AdBlue не взимам предвид колко е имало в началото в резервоара и колко има останало, но дългосрочно сметката е такава.
Разходът на AdBlue много зависи от начин на шофиране, както и от разхода на гориво. Колкото повече гориво харчиш, толкова повече регенерации и толкова повече AdBlue.
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
И аз така предположих, защото както споменах и по-рано, калкулациите на колата като я купих бяха оставащи 2500км. 7000км по-късно най-сетне ме помоли да долея.
Ще смятам сега колко км ще мина преди да поиска пак.
Ще смятам сега колко км ще мина преди да поиска пак.
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Като бях във Порше Изток реших да питам до каква степен са ми ъпдейтнати и колата и мултимедията(за мултимедията знам че е на по-стара версия).
ЕКУ и кутия са ъпдейтнати до последния фърмуер миналата година Януари, както и мултимедията... месец по-късно колата се връща във VW и са downgrade-нали фърмуера до текущия(0278), може само да се спекулира каква е причината.
Но, ако някой се чуди дали си заслужава да ходи... Ако работи мултимедията ви, НЕ. Дори и приемчика се опита да ме откаже, защото са им задали 4 часа да се таксуват за софтуерен ъпдейт, по 168лв на час. Може би ще си заслужава ако се ъпдейтва и самата кола, защото цената си остава същата и часовете.
Отделно разбрах, че нямат никакво понятие какво работи и какво не със Мобилни ключове, аз трябваше да им обясня, че с iphone не работи и ЗАЩО не работи...
За Carplay и Android auto wireless, изискванията са много и странни. Колата трябва да има MiB3 за да поддържа и двете(wireless carplay се поддържа и на MiB 2.5), но само софтуерна версия 0278 и нагоре поддържат Android Auto wireless. Ще ми се тия да ми го бяха обяснили за 5 минути, уви, нямаха никаква идея(направо не знам как хората си правят там колите, мислейки си че получават по-компетентно обслужване и сервизиране спрямо независими майстори и сервизи).
Дигиталното табло може да показва насоки от навигацията на телефона, но изискването е да се използва Apple Maps за iPhone и Google Maps за андроид и отново изискването е колата да има MiB3.
Може би щеше да е по-полезно да го изсипя това в темата за B8.5 ама..
ЕКУ и кутия са ъпдейтнати до последния фърмуер миналата година Януари, както и мултимедията... месец по-късно колата се връща във VW и са downgrade-нали фърмуера до текущия(0278), може само да се спекулира каква е причината.
Но, ако някой се чуди дали си заслужава да ходи... Ако работи мултимедията ви, НЕ. Дори и приемчика се опита да ме откаже, защото са им задали 4 часа да се таксуват за софтуерен ъпдейт, по 168лв на час. Може би ще си заслужава ако се ъпдейтва и самата кола, защото цената си остава същата и часовете.
Отделно разбрах, че нямат никакво понятие какво работи и какво не със Мобилни ключове, аз трябваше да им обясня, че с iphone не работи и ЗАЩО не работи...
За Carplay и Android auto wireless, изискванията са много и странни. Колата трябва да има MiB3 за да поддържа и двете(wireless carplay се поддържа и на MiB 2.5), но само софтуерна версия 0278 и нагоре поддържат Android Auto wireless. Ще ми се тия да ми го бяха обяснили за 5 минути, уви, нямаха никаква идея(направо не знам как хората си правят там колите, мислейки си че получават по-компетентно обслужване и сервизиране спрямо независими майстори и сервизи).
Дигиталното табло може да показва насоки от навигацията на телефона, но изискването е да се използва Apple Maps за iPhone и Google Maps за андроид и отново изискването е колата да има MiB3.
Може би щеше да е по-полезно да го изсипя това в темата за B8.5 ама..
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Те не знаят разликите между колите които продават, ти искаш още по сложни неща, миналата година ме убеждаваха как 2.0 tsi и 1.5etsi са с абсолютно еднакви скоростни кутии и ги лансира като 7 степенно DSG, викам кой модел са, DQ колко, почна да гледа тъпо и накрая ми каза "уверявам ви че са еднакви със 7 скорости", и си заминах.
Android auto wireless си реших проблема с AAWireless и съм изключително доволен. Имам съсед със 3 vw-та, все след 2021. На всичките има проблем с Android auto-то, ако на единия телефон работи ок, на другия не. При мен не работи със Samsung Galaxy s23, с AAWireless работи чудесно. Най добре похарчените 120 лв.
Android auto wireless си реших проблема с AAWireless и съм изключително доволен. Имам съсед със 3 vw-та, все след 2021. На всичките има проблем с Android auto-то, ако на единия телефон работи ок, на другия не. При мен не работи със Samsung Galaxy s23, с AAWireless работи чудесно. Най добре похарчените 120 лв.
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Още някой във форума се оплака от Wireless AA, ползвал съм го само за пробата с една стара S8ца дето лежи из къщи. Добре че Carplay-a поне работи. Като цяло доста странно измислена платформа, вложено е повече в Carplay съвместимост, същевременно безжичното зарядно в пасата зарежда само андроид понеже изисква NFC комуникация и екстра която се плаща(мобилни ключове) работи само със Самсунг Галакси(според страницата в шопа), но в Порше изток ми цитират "не вземай Samsung или Xiaomi, с тях имаме най-много проблеми".
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Аз съм с Пасат В8.5 и ползвам Android auto с безжична връзка с телефон Моторола Edge 40.При стартиране на автомобила веднага се връзва с телефона, но ме дразни това, че винаги прекъсва точно 2 пъти преди да се установи постоянна връзка.Дразнещо е, но го отдавам на телефона.Същия се зарежда безжично без проблем, въпреки че доста се понагрява.Инсталирах си YouTube Car Stream на телефона,но не иска да ми го визуализира на екрана на медията(не е с големия екран), докато на мой приятел с телефон Samsung S-серия без проблем го пуска през моята медия.Пак го отдавам на телефона.
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
И андроид ауто и карплей НЕ позволяват видео, твоя човек вероятно каства с мирор линк.
- Traytor
- Мнения: 1890
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Завръщането към марката - Passat B8 Facelift
Най-сетне пристигна пратката, ще видя кога да го монтирам, че в момента на вън си таковало мамата.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта