Здравейте,
Колебая се за покупка на такъв автомобил. Двигател двулитров дизел 8 клапанов с код BMP има ли без шестограм на маслената помпа, понеже човека твърди, че е с верига и не бил преправян, а си е заводски така.
Колата е със стария 4 лъчев волан, явно от първите произведени пасати (2005-та година е по документи). Карана е тук 8 години и е ослужвана при един майстор, който се кълнял, че е с верига.
Ако това не е вярно, значи колата е на път да превърти прословутия шестограм и ме е шубе да рискувам. По VIN номер нещо може ли да се разбере конкретно за това?
Моля за мнения, спешничко ми е.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Заводски колата абсолютно е на 100% с шестограм на маслената помпа.
Въпреки това, възможно е да е била преправена помпата и да е монтирана от 1.9 тди, която няма шестограм, а е с верига, но това не можеш да го разбереш така или иначе със сигурност.
Не бих рискувал.
Въпреки това, възможно е да е била преправена помпата и да е монтирана от 1.9 тди, която няма шестограм, а е с верига, но това не можеш да го разбереш така или иначе със сигурност.
Не бих рискувал.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Продавача не е отварял картера, майстора му бил казал така. Плюс това има и тръгнали ръждици на 5-6 места
Иначе обслужена преди месец и със сменен кожен салон с алкантара. Платени ГО и преглед до април следващата година.
Търси 7 хиляди за нея.
Иначе обслужена преди месец и със сменен кожен салон с алкантара. Платени ГО и преглед до април следващата година.
Търси 7 хиляди за нея.
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Има 2 варианта:
1. Майстора не знае, не познава модела
2. Продавача лъже
Още повече бих пропуснал.
1. Майстора не знае, не познава модела
2. Продавача лъже
Още повече бих пропуснал.
- tdi fen
- Мнения: 4678
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Защо помпа-дюза ? по-добре търси комън-рейл те са с подобрения шестосен а 2.0 110кс отсъства напълно шестосен
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Относно шестостена - в Б6 даже и КР моторите са все с късия неподобрен 76 мм шестостен(само 110 CBDC и 105 CAYC нямат). Но това не е проблем - купуваш, сменяш го и 60 к не го мислиш.
Подобреният шестостен се слага на моторите в Б7 - там вече е 100 мм и го водят с по-дълъг живот.
Подобреният шестостен се слага на моторите в Б7 - там вече е 100 мм и го водят с по-дълъг живот.
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
От опит някой знае ли, като превърти този шестограм на маслената помпа, святка ли веднага червената лейка на таблото за ниско налягане? Да изгасиш двигателя без поражения?
Иначе това ти е най-малкият проблем на такъв пасат. Цената за превантивна смяна е сигурно по-ниска от рециклиране на алтернатор, което се случва на абсолютно всички коли. Да не ти говорим за елементарна водна помпа колко е сложна и скъпа смяната и колко са калпави новите. Или постоянно зацепения компресор на климатика. Щом имаш 7000 лева, взимай го този пасат, голям избор няма за такъв бюджет в момента. После ще помагаме от разстояние.
Иначе това ти е най-малкият проблем на такъв пасат. Цената за превантивна смяна е сигурно по-ниска от рециклиране на алтернатор, което се случва на абсолютно всички коли. Да не ти говорим за елементарна водна помпа колко е сложна и скъпа смяната и колко са калпави новите. Или постоянно зацепения компресор на климатика. Щом имаш 7000 лева, взимай го този пасат, голям избор няма за такъв бюджет в момента. После ще помагаме от разстояние.
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Цената на шестограма последно беше под 20 лв ОЕМ. То друг няма. Смяната както я договориш, но сваляне и качване на картер на тази кола е нещо елементарно и труда ще е до 100 лв.
Рециклиране на алтернатор е по-скоро изключение да се прави, а компресора на климатика върти само шайбата му постоянно, понеже е на пистовия ремък, но не е постоянно зацепен - отпред има магнитен съединител, който го включва като бутнеш ЕСОN или AC бутона от панела вътре.
Модела има проблем с моторчетата за ръчната на задните апарати - обикновено текът апаратите от годините, пускат вътре течност и заминават моторчетата. Или самият корпус на моторчето се пука, влиза влага и вода и пак заминава. Но и това не е скъпо - рециклират ги за под 100 лв на брой, нови моторчета има от 40 до 340 лв.
Рециклиране на алтернатор е по-скоро изключение да се прави, а компресора на климатика върти само шайбата му постоянно, понеже е на пистовия ремък, но не е постоянно зацепен - отпред има магнитен съединител, който го включва като бутнеш ЕСОN или AC бутона от панела вътре.
Модела има проблем с моторчетата за ръчната на задните апарати - обикновено текът апаратите от годините, пускат вътре течност и заминават моторчетата. Или самият корпус на моторчето се пука, влиза влага и вода и пак заминава. Но и това не е скъпо - рециклират ги за под 100 лв на брой, нови моторчета има от 40 до 340 лв.
- boichopavlov
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
С верига е, но тази верига върти масления модул, който също е с шестограм. При този двигател се износва зъбното колело на коляновия вал и след това се заменя със зъбни колела.
И трябва да стане така
И трябва да стане така
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12108
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Той шестограма да му е проблем на тоя мотор, цена нямаше да има. Докарваха ни няколко в сервиза, биелите навънка, парчета навсякъде, както си карали със 140 120 на магистралата. Спукани глави, износени дюзи, скапани турбини. Направихме опит, не намерихме здраво долнище за такъв двигател втора употреба, а прозвънихме доста обяви. Един човек пуснал в продавалника обавя в 7 ч сутринта, за цял здрав външно двигател, в 11 ч като му звъннахме вече го беше продал
- Lupender
- Мнения: 769
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Плашещи неща пишете... Изводът е, че не си заслужава не само този конкретен, а и въобще такъв пасат с този мотор. Иначе има доста варианти за 7000 лева, вероятно по-удачни.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Имам алтернатива за Б6 с 2 обяви от непознати от мобилето - 2.0 tdi с код CDBC - комън рейл, карана в България и 1.9 tdi с код BLS с 5 скорости внесена от Холандия, още нерегистрирана
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
От 2000г. и до сега за служебни нужди купуваме само дизели. От 2000г. до 2010г. може да се каже, че беше т.нар. бум на дизелите. В този период дизеловото гориво беше по-евтино от бензина, но и нов дизелов автомобил беше по-скъп от бензинов. Тогава си спомням,че правихме сметки и се оказа, че дизела се изплаща след 150хил.км. и то по извънградски разход.
Казвам всичко това като обща информация, за всички които са се насочили към стар дизел...
Казвам всичко това като обща информация, за всички които са се насочили към стар дизел...
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
freewaynikolay написа:и се оказа, че дизела се изплаща след 150хил.км. и то по извънградски разход.
Какво значи се изплаща? Аналогичен бензинов струва с толкова по-малко, няма да носи никакви разходи или градското му е "малко" по-високо, примерно 10/100 спрямо 7/100. Реално може да е и 11+/100. Мисля, че точно на градско ще се изплати и то за 50-100хил. км.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моля за съвет при избор на конкретен Passat B6 2.0 TDI, код на мотора BMP
Дизел и градско са противопоказни понятия от дълго време, още повече за последните 15год...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта