Привет на всички.
Чуденето за въпросния Т-рок е между това какъв да бъде двигателя и скоростната кутия.
Според мен за моделната 2017-2019 година цените са завишени и тук и в Европа,но явно търсенето и не само определя всичко.
Избора трябва да бъде между два мотора:
2.0TDI 4Motion 150 к.с (ръчна кутия или DSG)
2.0TSI 4Motion 190 к.с (ръчна кутия или DSG)
Автомобила ще се кара 50/50 градско/извъбградско и в диапазона 20.000+ годишно.
За ръчната скоростна кутия,четох за някакви `ефект кенгуру` но нищо не ми стана ясно,при DSG ме притеснява подръжката (масло,филтър,термостат ако има евентуално) тоест тъмна индия ми е.
Дори незнам кое като вид DSG слагат със сухи или мокри съединители.
За подръжката четох че е сходна при двата мотора,не разбрах само с разхода на масло как са и какви са проблемите им впоследствие.
За дизела е ясно,DPF,EGR,SCR (AdBlue) помпа ... при бензина как стоят нещата?
Изобщо всякаква подробна информация би била полезна,включително и от хора каращи такива в момента и купили ги чисто нови.
Предвартително благодаря на отзовалите се.

Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
Къде продават 2.0TSI 190 коня с ръчни скорости? С такава мощноск на това купе му трябва пълен привод и автоматична кутия. Другото са глупости и пари на вятъра.
- MAPTO7007
- Мнения: 55
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 15:00
- Автомобил: Golf IV 4MOTION
- Двигател: AZJ 2002
- Местоположение: България (BG)
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
Прав си колега 2.0TSI 4Motion ръчна кутия,няма.
В България само тези две оферти що годе ми допаднаха.
https://mobile.bg/21727959723308644
https://mobile.bg/21753275225682339
Сходни като екстри,близки като километри,цените няма да коментирам.
В България само тези две оферти що годе ми допаднаха.
https://mobile.bg/21727959723308644
https://mobile.bg/21753275225682339
Сходни като екстри,близки като километри,цените няма да коментирам.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20284
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
От 2018 г имаме T-Roc 1.5 TSI 150 кс с ръчни скорости на предно. В момента колата е на около 60 000 км. Общо взето 2018-2021 го ползвахме редовно и за извънградско и след това откакто имаме и Passat B8, всички пътувания извън околовръстното на София са с него. Затова и последните 4 години е навъртял около 22000 км общо.
Двигателят е супер за градско каране, за извънградско става също - не е УАУ, но изпреварва достатъчно добре и поддържа 160-180 на магистрала без никакво напрежение.
За този кенгуру ефект и аз съм чел, и аз съм го забелязвал понякога или поне така си мисля, но супер рядко. Изобщо не е нещо, на което трябва да се обръща внимание. Дори не се сещам кога за последно се е случило, вероятно се случва при студен двигател, а нашата кола седи в подземен гараж и може и за това да е.
Сега жената иска автоматик и и аз заглеждам 2.0 TSI. Дизелът при 5000 км градско годишно не е никаква опция, но при 20+ и извънградско ще даде някаква разлика в разходите за гориво и вероятно си заслужава.
От двете обяви тази с ръчните скорости е доста уморена. Той волана не прилича на нищо. Имах Passat със същия волан и като го продадох на 150 000 км беше в пъти по-добре. По-скъпата изглежда много по-добре и бих я погледнал на живо
Двигателят е супер за градско каране, за извънградско става също - не е УАУ, но изпреварва достатъчно добре и поддържа 160-180 на магистрала без никакво напрежение.
За този кенгуру ефект и аз съм чел, и аз съм го забелязвал понякога или поне така си мисля, но супер рядко. Изобщо не е нещо, на което трябва да се обръща внимание. Дори не се сещам кога за последно се е случило, вероятно се случва при студен двигател, а нашата кола седи в подземен гараж и може и за това да е.
Сега жената иска автоматик и и аз заглеждам 2.0 TSI. Дизелът при 5000 км градско годишно не е никаква опция, но при 20+ и извънградско ще даде някаква разлика в разходите за гориво и вероятно си заслужава.
От двете обяви тази с ръчните скорости е доста уморена. Той волана не прилича на нищо. Имах Passat със същия волан и като го продадох на 150 000 км беше в пъти по-добре. По-скъпата изглежда много по-добре и бих я погледнал на живо

Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
https://www.dasweltauto.at/vehicle/53310581
Според мен не гледай изобщо България за такава кола. Проверена от чужбина ще бъдеш доволен.
Иначе 2.0TSI е значително по-приятния мотор.
Според мен не гледай изобщо България за такава кола. Проверена от чужбина ще бъдеш доволен.
Иначе 2.0TSI е значително по-приятния мотор.
- MAPTO7007
- Мнения: 55
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 15:00
- Автомобил: Golf IV 4MOTION
- Двигател: AZJ 2002
- Местоположение: България (BG)
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
Благодаря за бързите отговори.
Забравих да отбележа,че държа да е без панорамен таван.
Иначе цените вариращи от 16-18-22.000€ според километрите,как ви се струва,кога започват така да се каже "неприятностите" и при единия или при другия мотор или по-скоро всичко зависи от това как е експлоатиран от предния собственик?
Забравих да отбележа,че държа да е без панорамен таван.
Иначе цените вариращи от 16-18-22.000€ според километрите,как ви се струва,кога започват така да се каже "неприятностите" и при единия или при другия мотор или по-скоро всичко зависи от това как е експлоатиран от предния собственик?
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
По скоро колко е каран като километри за това са препоръчителни коли на под 150 к дори и 100к км но при тях цената е още по неприятна
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20284
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
Само ако сложиш DSG, 4motion и LED фарове и пробег до 100к и под 20к евро в mobile.de излизат 6 коли, които не бих купил. В бюджет 20000-22500 излизат според мен читави коли.
Не знам дали си взел предвид, че T-Roc вози доста твърдо. Това се дължи на по-високия център на тежестта от Golf, което налага вдървяването на окачването, за да не се накланя в завои. Не че за мен има значение, обаче на жената примерно й прави впечатление като се качи от Пасата, който е и с адаптивно окачване, на Трока.
Затова бих гледал нещо такова, което има и DCC.
Не знам дали си взел предвид, че T-Roc вози доста твърдо. Това се дължи на по-високия център на тежестта от Golf, което налага вдървяването на окачването, за да не се накланя в завои. Не че за мен има значение, обаче на жената примерно й прави впечатление като се качи от Пасата, който е и с адаптивно окачване, на Трока.
Затова бих гледал нещо такова, което има и DCC.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Покупка на автомобил: Volkswagen T-roc (2017-2020)
Кенгуру ефектът е решен още преди години, със софтуерни промени. Появявал се е само при 1,5 TSI, предимно с ръчни скорости. За бензиновите модели е важно маслото да е сменяно ежегодно или на 10 000 км максимум. Затова аз бих подминал лизинговите коли. За дизеловите версии не знам.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта