Ето ви още малко храна за размисъл от тази сутрин/без грешки, попът за работа за работата на егр-а/. При тези всички условия грешка нЪц. И затова недоумявам как се случва само след рестарт да започне да се прави на интересна.
Първата е на загрял мотор, на трета предавка с цялата газ, виждате оборотите - 2714, второто е искано от ЕГР, третото е даваното реално, разликата е 85 единици - тоест, тук газовете недостигат.
Втората е отново на загрял мотор, със средна газ и 1817 оборота - разликата тук е 20 единици, отново газовете през егр-а недостигат.
Третата е на място, искано и давано от егр. По спецификация го дават на място 200 до 300 единици, при мен - 395, тоест повишение
Четвъртата е на MAF-a, на място пак, тук дебитомера стои една идея под това на егр-а, 385 единици
И оттук сега - не знам накъде да продължа. Дали ЕГР-а просто не отваря достатъчно при пълна газ и не затваря достатъчно на IDLE, дали дебитомера го лъже, с цялата тая симптоматика, която не винаги се проявява...
П.С. Не обръщайте внимание, че Duty Cycle и G79 не се променят в % - от OBDEleven-a е. С VCDS пълни логове всичко се вижда и движи както трябва.
Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Давам ъпдейт по темата.
Сменихме ЕГР-а с чисто нов, ОЕМ, оттогава съм минал около 1500 км - никакви проблеми. Считам проблема за разрешен.
Сменихме ЕГР-а с чисто нов, ОЕМ, оттогава съм минал около 1500 км - никакви проблеми. Считам проблема за разрешен.
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Дано . Доколкото разбрах, не е почистван/сменян охладителя му или?
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Не сме го почиствали охладителя, заради многото играчка и заради убедеността, че проблема не идва оттам.
-
buhata84
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
При мен на Фолксваген Тигуан също ми набиваше грешка и влизаше в авариен режим.Казаха от ЕГР,но уж не било от електрическия,а от охладителя.Сменихме едно клапанче дето командва клапата на охладителя,но същата работа.Днес сменихме и охладителя,но още нямам резултат щото не съм ходил да взема колата.Малко съм скептичен,че ще се оправи,защото на този охладител няма нищо електрическо,че да открие и запише грешка.
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Да добавя, че вече навъртях около 8000 км с новия егр и няма грешки.
-
buhata84
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
railfan написа:Не сме го почиствали охладителя, заради многото играчка и заради убедеността, че проблема не идва оттам.
Не идва от там проблема.Аз го смених с чисто нов и пак набива грешката,никаква промяна,а се набутах с 650лв.А кой е клапан N18?Май него трябва да сменя
-
buhata84
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
railfan написа:N18 e пред мотора. Закачен на една шина отпред
Не!И него го смених пак същата работа.Грешката е P0403
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Изчети темата. Писали сме много конкретно за P0403 и как се справих с проблема. Смени целия ЕГР
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Аз забелязвам че тази грешка 0403 ми излиза когато клапана на EGR е на 100% затворен.Когато си работи и реагира на подаването на газ няма проблем прави графика с 45-65% затворен на обороти на скорост,като отнемеш газта става 100 % затворен понякога показва и 16% т.е. тогава се отваря.Това се вижда от VAG DPF програмката и ЕЛМ 321. Също така когато прави регенерации DPF този клапан пак се затваря на 100% за да може DPF на входа и изхода да вдигне към 600 гр. температура това се вижда на програмата и да се изчисти от саждите.Мисля си че от мръсотия клапата му залепва т.е.затваря на 100% и електрониката вижда,че няма движение на ел.моторчето и набива грешката 0403.При мен тази грешка с Торкето и елм 321 излиза в жълт цвят демек може да се кара и е пренебрежима.Изтривам я и когато пак ми излезе пак я трия.Сега съм хакнал едни таблетки продават се в Тему ,,Dizel treatment" 10 таблетки за 600л. гориво, струват към 8 лв. , 1бр. е за 60 л. за пълен резервоар въпреки,че на пасата ми е 70л.И забелязвам подобрение явно почиства клапана на EGR и мощноста се вдига и почиства и инжекторите чистят цялата горивна система.Горивата са ни много мръсни и ниско качествени и за това колите ни страдат и има отлагания.В Турция са къде по-добри горивата!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта