[/quote]Ами да опитам да ти помогна...
Тези коли са доста редки вече и са най-красиви в напълно реставриран и оригинален вид.
Поздрави за ентусиазма и успех желая
[/quote]Zdravko Zankov написа:Това със смяната на мотора не ме радва. Тази кола става нелегална, и не дай Боже при едно ПТП какво ще се случва с теб.


madmen написа:Тези коли са доста редки вече и са най-красиви в напълно реставриран и оригинален вид.
Поздрави за ентусиазма и успех желая
mrsch66 написа:40 годишната кола има стойност и цената и расте само в оргинален вид всяко болче което смениш с такова което ти харесва повече на тебе и сваля от стойноста затова не разваляй колата.


)
Който не разбира и бърза, така става. В крайна сметка ги продадох, та мерака в тази насока си замина. Угорчен от грешката си, реших че ще се захвана с това което искам най-много, а иммено смяна на двигател.
Нещото е 1.8 8v 112кс PB. Искам да се придържам към заводският вид на колата с леки подобрения, а всеки друг двигател, просто не ми подхожда на визията на колата.

К.Одаджийски написа:Разликата е ако не се лъжа наличието на ламбда сонда и катализатор при PF, но сондата е от първите сонди и дали я има или я няма не е от особено значение за мотора. Проблемът на PF е само един и той е дебитомерът. 10 години се мъчих с тоя гаден дебитомер, отварях, затварях, платки, пилене, чистене и така и не можах да намеря читав дебитомер. След дълги мъки преработих, като смених колектора и монтирах моно от ABS двигател, но имах читав донор от който си свалих колектор, моно, тампон и при пасат е удобно защото цялата двигателна инсталация е на само 3 букси на бушониерата и се подменя всичко.

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 59 госта