Здравейте. Бих искал да се допитам тук във ВАГ форума за мнения за Alfa Romeo Giulietta.
По – конкретно за бензиновите двигатели.
1.4 tjet 120 hp е ясно, че е най-надежден и евтин за подръжка.
1.4 MultuAir 170 hp – този доста го хвалят, като съотношение вървеж - разход. Познат с такава Алфа с такъв двигател ми казам че са му монтирали газова за 1.5 к лева миналата година. Доколкото знам е директно впръскване, цената на газовата реална ли е според вас?
1.75 TBi 235 hp- този двигател също ме изкушава, понеже А3/S3 бензинови, аналогични години цените са умножено по три. Дали му е скъпа подръжката на този 1.75 TBi ?
Aко някой може да даде мнение и за скоростните кутии, също ще бъда благодарен.
Понеже ще се кара предимно градско, ако изпадне запазена дизелова, dpf- a им дали е проблемен, ако е проблемен майсторите дали го лекуват...)))?
Питане за Alfa Romeo Giulietta.
- caro
- Мнения: 574
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
Тук не е ВАГ форум . Ние сме 

-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
NikMar55 написа:Питай тук https://clubalfaromeo.com/forum/forum.php
Там са малко болни фенове и сякаш не са много обективни. Хората, които пишат тук имат мнение за всички автомобилни марки... жалко, че за тая кола не се споделят мнения..
- Lupender
- Мнения: 774
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: Питане за Alfa Romeo Giulietta.
Колега gogogo79, почти сам си си отговорил - 1.4 tjet 120 е най-безпроблемен, особено щом питаш за газ. 1.75 TBi е капризен и тегав за диагностика и поддръжка, с фазово газоразпределение и сложен ламбда контрол. Трябва да се кара с високооктанов бензин и скъпи масла.
За дизелите препоръчителен е 1.6, 2.0 създава повече ядове - течове на антифриз, ниско налягане на маслото и риск от затягане на КВ. Фиат след прословутия 2.0 L 831E5.000 turbo I4 (в Делта Интеграле) нямат читав силен турбо бензинов мотор, както и при дизела след 1.9 мултиджет (последна версия с туинтурбо 190 к.с. в Делта 3 и 180 в Сааб 93).
За дизелите препоръчителен е 1.6, 2.0 създава повече ядове - течове на антифриз, ниско налягане на маслото и риск от затягане на КВ. Фиат след прословутия 2.0 L 831E5.000 turbo I4 (в Делта Интеграле) нямат читав силен турбо бензинов мотор, както и при дизела след 1.9 мултиджет (последна версия с туинтурбо 190 к.с. в Делта 3 и 180 в Сааб 93).