Здравейте,скоро свалях дроселовата клапа.Почистих въпреки че нямаше много замърсяване.
Въпроса ми при процеса на адаптиране трябва ли да минава през 8-те стъпки на адаптация?
При мен прескача 7,2,3 до колкото видях.
След запалване стои на 4-та стъпка.При спецификация 8.
На две различни групи на живи данни на празен ход,газта и дросела показват различни проценти.Така ли трябва да е?
Ако има теч на налягане,как ще се държи колата-ще забива в началото и после ще тръгва изведнъж със свистящ звук или ще свисти постоянно?
При поддържане на една газ колата(на равен участък)вместо да поддържа,тя почва да намаля.При подаване на газ се случва следното:първо забива и после тръгва с ритник за момент и пак забива.
Проверил многократно за теч на налягане от никъде не дими.Дим излиза от капачката на маслото като я отвъртя.
И последното ми питане нормално ли е при по-загрят двигател
(93°+) да сваля двигателя още оборотите на 680 и да работи като трактор колата,при положение,че са 800 заводско?
При 800 об./мин.дросел клапата е отворена 3,5% което май е малко(незнам колко трябва да е).Когато загрее повече става 2.75%.
Проверени са всички датчици и сензори.Всичко работи.
Колата е с механична кутия.
Дроселова клапа и газ-педал Vw Passat b7 cdga 2013
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта