Проблем с парно на Голф Плюс
- MobilLife
- Мнения: 554
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Проблем с парно на Голф Плюс
Здравейте! Имам проблем с парното - духа яко само топло. Преди се регулираше с врътката за градуси на климатика ,сега дори когато е на студено грее яко. Включвам климатика, компресора тръгва , но вътре духа яко топло. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем - клапа ли е, регулатор ли? Голфа е 1.6 бензин, ако има значение.
- boichopavlov
- Мнения: 217
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с парно на Голф Плюс
Моторчето на температурната клапа е сдало багажа. Трябва да се смени.
- MobilLife
- Мнения: 554
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: Проблем с парно на Голф Плюс
Благодаря! Това трябва ли да се разглоби цялото табло?
- zfa159
- Мнения: 7917
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
- Двигател: DXRB AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парно на Голф Плюс
Предвид описанието, предполагам, че е с полуавтоматичен климатик, с ето такова управление :

Ако е такова, тогава е много важно кога го има проблема - дали при задени градуси или дори, когато е сложен на възможно най-студено (синята точка).
Ако в позиция на синята точна, духа студено, тогава проблемът е от датчика за вътрешната температура, който най-вероятно мери постоянно ниска температура и клим. с-ма минава в режим на отопление, когато са зададени конкретни градуси.
Ако и в позиця на синята точка пак си духа макс. горещо (аз така разбирам описнаието по-горе, но все пак да попитам), тогава вариантите са два - дефектен мотор-позиционер за температурната клапа или дефектн модул за управление (контролера с врътките от снимката). С диагностика може да се види кое от двете е, като ако е мотор-позиционера (обикновено е той), смяната става без да се сваля таблото - има достъп с разглобяване на корите около педалите на автомобила.


Ако е такова, тогава е много важно кога го има проблема - дали при задени градуси или дори, когато е сложен на възможно най-студено (синята точка).
Ако в позиция на синята точна, духа студено, тогава проблемът е от датчика за вътрешната температура, който най-вероятно мери постоянно ниска температура и клим. с-ма минава в режим на отопление, когато са зададени конкретни градуси.
Ако и в позиця на синята точка пак си духа макс. горещо (аз така разбирам описнаието по-горе, но все пак да попитам), тогава вариантите са два - дефектен мотор-позиционер за температурната клапа или дефектн модул за управление (контролера с врътките от снимката). С диагностика може да се види кое от двете е, като ако е мотор-позиционера (обикновено е той), смяната става без да се сваля таблото - има достъп с разглобяване на корите около педалите на автомобила.

- MobilLife
- Мнения: 554
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: Проблем с парно на Голф Плюс
Точно такова е управлението. И да - врътката е на синята точка и духа яко топло.Преди при завъртане за топло или студено се чуваше как обръща класата, сега - не Благодаря ти!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта