Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1952
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот beuchat » Нед 23 ное 2025 23:01


Някой с информация дали дължината,диаметъра и резбата на спирачните маркучи от заводските апалати с отлят супорт и 239 мм дискове пасват на 280 мм сет от G60,или ще трябва да ги сменям?




Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 190
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kazakstaneca » Чет 27 ное 2025 15:33


Ako разкараш "тръбичката", която стърчи от апарата, който ще полваш за 280мм може да оставиш маркучите от 239мм-вата спирачна система, ако не ще трябва да смениш маркучите с такива за 16в 256мм спирачна система.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1952
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот beuchat » Пон 01 дек 2025 11:58


Благодаря,колега.Като приключа с освежаването и профилактиката на апаратите се заемам с монтаж.


MyLens
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 11 яну 2025 9:31
Автомобил: Golf mk6
Двигател: 07K

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот MyLens » Сря 03 дек 2025 16:33


Искам да споделя, малкият ми проект, на моят голф 6. След като го взех, нещо не ми харесваше спирачната сила. Затова реших да направя малък ъпгрейд - 4 бутално Брембо от Porsche 986, 312х25мм диск, маркучи със стоманена уплетка Hel, накладки Pagid, адаптер за стоманен шенкел VBT.
Преди, спирачната система беше базирана на 288мм диск, с "плаващ" едно-бутален спирачен апарат на 54мм.:
Изображение
След интервенцията:
Изображение
Нарочно ги оставих в този си "външен вид", пасват идеално на общото външно състояние на автомобила :mhihi . Ако бяха лъскави, щяха да са като "на свинче, звънче".
От малкото километри след интервенцията - първо автомобила спира далеч по-добре и второ, педала на спирачката вече е модуларен. Усеща се много добре, как се предава спирачното усилие към спирачният диск.


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 248
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот PzKpfW » Чет 04 дек 2025 13:44


Интересно решение, поздравления. Аз пък от години обмислям нещо за по-мощни задни спирачки на моя Голф 6, но каквото и да измисля се оказва, че трябва да махна 15 цоловите джанти и да сложа по-големи.


MyLens
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 11 яну 2025 9:31
Автомобил: Golf mk6
Двигател: 07K

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот MyLens » Чет 04 дек 2025 14:00


Хубавото на този вариант, който избрах, е че даже пасва и на някои 16" джанти. Проблема е с ЕТ-то и разстоянието между сп. апарат и спиците на джантите. В момента е с assetto gara ET48, и е нужно поставянето на 3 мм фланец. Същата джанта я има и с ЕТ45, но кой да знае, че това ще е подходящият размер.

П.п. има и други недостатъци - най-ясно изразеният, е че накладката за тези апарати, не използва напълно площта на стандартният 312х25мм диск - остават около 5-7мм във вътрешният диаметър, което не е драма.

Важно е да се отбележи, че площта на бутала на Брембото, е с малко по-малка площ от на оригиналният 54мм.. Това е особено важно ако не искате да сменяте и помпата на спирачката(master cylinder), точно за мързели като мен :icon_lol , т.е. работнта площ на Брембото, съответства (приблизително) на работната площ на оригиналният еднобутален апарат.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта