Инжекционна система вместо карбуратор?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Инжекционна система вместо карбуратор?
Мисля си за инжекцион който да монтирам на двигателя на костенуката, продават оригинални, но са скъпи, интересува ме как би станал от друга марка?

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
много трудна ми изглежда тази мисия..
кой ще пише картите за управление.. на ЕКУ за тоз двигател?
това ми идва най-тегаво.. останалотто че се прилемези...
всъщност кво имаш на практика..
дюза с всмукател.. ако направиш една преходна плочка.. мое да стане..
ламбда сонда тургаш..
евентуално предварението кой ще командва.. може и да не е компиро..датчик за температура...
и си в джаза..
ма кой ще пише смеските на компира..
кой ще пише картите за управление.. на ЕКУ за тоз двигател?
това ми идва най-тегаво.. останалотто че се прилемези...
всъщност кво имаш на практика..
дюза с всмукател.. ако направиш една преходна плочка.. мое да стане..
ламбда сонда тургаш..
евентуално предварението кой ще командва.. може и да не е компиро..датчик за температура...
и си в джаза..
ма кой ще пише смеските на компира..
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Трудни мисии няма
, мерак да има човек се иска само, но инжекционните системи не са ми силна страна, както и на 90% от хората тук и си мисля, че ще е полезно да напишем системата като за аматьори като мен. Знам че ще се разпробива смукателният колектор защото нямам мято на главата та там слагам дюзи(какви са подробности за после), слага се външна или вътрешна ел-помпа(дебита за после), в горната част на смукателя се слага дроселовата клапа(размер после) и аз съм до тук, а, а предварението си се регулира от делкото... 
Последна промяна от BuGmaN на Съб 17 мар 2007 22:41, променено общо 1 път.
-
ТРАКТОРИСТА GL
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Bobby_ написа:механична или ел. инж искаш да сложиш?
Нямам си идея, надявам се някой да предложи вариант.
Забравих да спомена, че имам приготвена турбинка, та да го имаме впредвид, когато мислим системата...
Последна промяна от BuGmaN на Съб 17 мар 2007 22:38, променено общо 1 път.
BuGmaN написа:Bobby_ написа:механична или ел. инж искаш да сложиш?
Нямам си идея, надявам се някой да предложи вариант.
Забравих да спомена, че имам приготвена туринка, та да го имаме впредвид, когато мислим системата...
предполагам турбинка си имал в предвид.... ако е така то по добре е ел инжекция, но за каране и лесен монтаж механичната е удачна.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
:)))
От какъв зор ще слагаш инж. на калинката?
Дал съм ти 1 кашонче фланци и карбуратори, слагай ги тях и си готов.
Като сложиш инж-а да не литне?!
Не се занимавай с глупости!!!
Дал съм ти 1 кашонче фланци и карбуратори, слагай ги тях и си готов.
Като сложиш инж-а да не литне?!
Не се занимавай с глупости!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта

) и един K-jetronic мисля че резултата ще е повече от добър - 1-чка с тос инжекцион(и още мн други работи де) изкарва 110 коня от 1,6