


нещо цъка от към двигателя...........
- gotin_83
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
нещо цъка от към двигателя...........
чува се доста отчетливо като все едно удряш с ключ върху тънка ламарина постоянно през равни интервали и като е на място като давам газ се усилва мъчих се да разбера от къде е но нищо то шума така се разнася че може да е от всякъде в коша някаква идея да ме насочите към нещо става въпрос за 1.6 ABU моно 93г.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Стига пък вие, бре хора!
Сменяй маслото, Готин. Вероятно си с 15В40. Сложи 10/40 и ще спре да цъка. А и като загрее колата, пак ще спре сигурно!
Лошо е като е при мен, че и като загрее не спира, ама това ми е от майстора, дето ми шлайфа главата и леглата на клапаните.
И да бях сложил неговата на мястото на мойта, пак щях да имам проблем. Ама си върви колата вече 15 000 така и скорост си държи, и мощност си има... само дето цъка!
Сменяй маслото, Готин. Вероятно си с 15В40. Сложи 10/40 и ще спре да цъка. А и като загрее колата, пак ще спре сигурно!
Лошо е като е при мен, че и като загрее не спира, ама това ми е от майстора, дето ми шлайфа главата и леглата на клапаните.


И да бях сложил неговата на мястото на мойта, пак щях да имам проблем. Ама си върви колата вече 15 000 така и скорост си държи, и мощност си има... само дето цъка!

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
radotom написа:Ами вечер си е хладничко! Нщо, че през деня се стопля...
А днес четох за цени на повдигачи в една от темите, но се отнасят за 16В машина. При теб няма да са толкова скъпи. Май пишеше всмукателен 8 кинта, испускателен към 16, ама е по памет
В тази тема става въпрос за клапани а тук за хидравлични повдигачи.
Цената на един повдигач е около 14лв. Смяната не е кой знае какво и е бързо...
Човека които ти е сменял гарнитурата по нищо не може да разбере дали налягането на маслото е по-малко от необходимото...
Горещо препоръчвам замерване и тогава мога да говоря за смени на чаркове..... на топъл мотор налягането не трябва да пада под 1.5 бара
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта