Странното проявление е че след като смених какво ли не (рейка,тампони на носачите,проверка на шарнирите,нови амортисьори и т.н.) по завоите влиза много добре и си седи стабилно ама на около 110-120 вече запова да се движи в неясна посока (наляво или надясно).Странното е че проверявахме биалетки и т.н. и си бяха в ред както и тампоните на стабилизиращата щанга (не сме ги сменяли ама изглеждат добре,нямат цепнатини и пукнатини).
От какво може да е?
Проблем при около 110-120 в предницата на В3-ката
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами всъчност даже 3 пъти правих оттогава и се извинявам че не съм го споменал...
Между другото реглажа показа че едното предно колело е с половин градус по-назад от друото (спрямо купето става въпрос) ама това надали има значение при положение че съм карал далеч по-криви коли (един от служебните пасати който е с заварявано няколко пъти магаре) които нямат грижи при такава скорост.

Между другото реглажа показа че едното предно колело е с половин градус по-назад от друото (спрямо купето става въпрос) ама това надали има значение при положение че съм карал далеч по-криви коли (един от служебните пасати който е с заварявано няколко пъти магаре) които нямат грижи при такава скорост.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дажнитите са оригиналните алуминиеви на Пасат и доколкото ги гледах нямат кривини по външния или вътрешния ръб а и не съм усетил никакви вибрации по волана за да обвиня някоя гума (огледал съм ги за балони и нямат).
Възможно ли е да се случва от неравности по пътя? - в смисъл че в единия случай когато се прояви имаше доста дупки по пътя (околовръстното) а в другия случай беше равно ама имаше страничен вятър и на успях да я хвана да тръгне по права линия.
Сега я наблюдавам да видя как се държи но не съм развивал такава скорост.
Възможно ли е да е от цитирам майстора "твърде стегната кормилна рейка" каквото и да значи това?
Благодаря!
Възможно ли е да се случва от неравности по пътя? - в смисъл че в единия случай когато се прояви имаше доста дупки по пътя (околовръстното) а в другия случай беше равно ама имаше страничен вятър и на успях да я хвана да тръгне по права линия.
Сега я наблюдавам да видя как се държи но не съм развивал такава скорост.
Възможно ли е да е от цитирам майстора "твърде стегната кормилна рейка" каквото и да значи това?
Благодаря!
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Значи ако си карал колата с по-напомпени гуми(нормално за БГ) ... е напълно нормално да няма криви ръбове а самата джанта да е станала като яйце! Имам вече три такива случая от практиката ми! Алуминиевите се кривят още по-лесно! Иначе при тях хубавото е че се изправят с/у 25лв на джанта!
Според мен това ти е проблема .... а иначе разбира се че и пътя си е ФАКТОР!

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
При мене теглеше надясно като пусна волана особено при по високи скорости на магистралата.Оказа се че когато съм си сменял лагерите не съм нагласил добре/еднакво /ъглите на колелата.Затова вдигнах колелата едно по едно на крик развих 2та болта на шенкела и натитискайки го до упор-усилието е приложено долу в/у спирачния диск щото отворите в долната амортисорна стойка са по-широки от стеблата на болтовете влизащи в тях ги затегнах.Това не знам какъв ъгъл гарантира но го направих и за второто колело по същия начин.Резултата е сега че когато и да пусна волана колата спи та чак хърка.Добре е да се увериш че ъгъла на сходимост на колелата ти е в норми преди това,някой от спирачните ти апарати не задържа,баланса на гумите ти е идеален,защото аз съм брал ядове с не добре балансирани гуми.То машините им са малко като кантарите всеки тегли снякой грам настрани
.При мене 30гр на всяка гума дисбаланс и волана се чудеше де да се дене ама нейсе фанах го рано че тва е зора иначе едни обяснения как джантите ми мятали и били криви....
Та пробвах баланс докато едни пичове намерих дето го правят перфектен и сега съм щастлив.Та късмет дано се оправиш.ПП аз съм с механична рейка и тя е малко по чувствителна от хидравличната щото няма кво да обира вибрациите

Та пробвах баланс докато едни пичове намерих дето го правят перфектен и сега съм щастлив.Та късмет дано се оправиш.ПП аз съм с механична рейка и тя е малко по чувствителна от хидравличната щото няма кво да обира вибрациите
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами аз отпред сменях амортисьорите в интерес на истината ама след смяната я качихме на стенд и гласихме ъгли и т.н. според техническата спецификация за Пасат-а на самия стенд и волана няма грам мърдане в ляво или дясно.Това е най-интересното че волана не мръдва наникъде а колата си хваща накъдето иска и то точно при тази скорост.Затова се замислих за стабилизацията на предницата (дали не са и стари тампоните а да не си личи отвън или де да знам и аз).Волана е като закован и като го пусна колата си върви направо.Обаче при тази скорост волана си стои прав а колата си хваща в дясно или в ляво и като чукенш леко волана тръгва наобратно и така 3-4 пъти докато я вкараш в правия път и като вдигнеш пак 110-120 паск почва да се мъчи да бяга.Примерно по Цариградско обаче съм я хващал че не го прави (може би защото няма страничен наклон на пътя и самата настилка е доста равна).
Ама не мисля че е много нормално при около 120 да не може да се държи стабилно на пътя.Повече за момента не мога да развия (за диарностика на двигател съм) за да коментирам по-високата скорост ама по нанадолнище със 140-150 не съм забелязал да има нещо такова но и пътя си беше хубав.
Мисля да я подложа на по-щателен тест и да установя на какъв път и какви условия се проявява проблема за да коментирам по-точно какво се случва.
Ама не мисля че е много нормално при около 120 да не може да се държи стабилно на пътя.Повече за момента не мога да развия (за диарностика на двигател съм) за да коментирам по-високата скорост ама по нанадолнище със 140-150 не съм забелязал да има нещо такова но и пътя си беше хубав.
Мисля да я подложа на по-щателен тест и да установя на какъв път и какви условия се проявява проблема за да коментирам по-точно какво се случва.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
radotom Пуснато на: Съб Мар 17, 2007 8:18 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Колега, и аз имам някакво много странно бягане м/у 120 и 135 км/ч, но след това пък колата залепва за пътя.
Само дето аз почти никога не стигам до тия 120, де!
Как може да караш 2Е и да не ги стигаш ... че ти на магистралата с колко караш>

А отностно темата ... аз съм почти сигурен че проблема е точно в Джанти след като предницата е регулирана!
П.С колега ти не каза дали имаш тресене ввъв волана при тия скорости?
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:





Колега абе чета и си мисла ,значи защо си сменял рейката удар ли си имал нещо отдолу,защото ако е така автоматично отиваш да речем към крива полуоска


-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта