Компресор G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Компресор G60

Мнениеот kali_racing » Съб 17 мар 2007 19:08


Не знам дали точното място на темата е тук...

...ама имам малко въпроси към хората държащи на

G60!!!

1.Какво налягане ви правят компресорите?/Норамлни или Не/
2.От какви обороти тръгва положително налягане?

Проблема е че ми няма G-Laisen4eto на мястото!!!

Взел съм два и в понеделник исках да правя тестове и да имам някво сравннително инфо!!!

Последна промяна от kali_racing на Нед 18 мар 2007 10:14, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 18 мар 2007 9:37


Колега даи пример с Моето г60 е............................. :?:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 18 мар 2007 12:14


Жив и здрав компресор дава о.5бара на 1500 об.мин. Нормалното налягане е 0.5-0.7 Това е когато всичко е здраво, наред и заводско. Възможно е преди прекъсвач налягането да спадне. По заповед накомпютъра.


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Нед 18 мар 2007 13:09


http://g40g60.bol.bg/ :wink:

Моя съвет е - махайте ги и слагайте турбо !!! :wink: :wink:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 18 мар 2007 13:23


Освен да имаш Дам-клапа която да разтоварва комтресора.Компа тои прави смес и аванс ще му е трудно да оправлява механика


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 18 мар 2007 13:27


Kingpin написа:http://g40g60.bol.bg/ :wink:

Моя съвет е - махайте ги и слагайте турбо !!! :wink: :wink:

За корадото за мен най-хубавото е компресор здрав малко шаиба чип или електроника и потегляш от 1500.об с "нема такава сила"


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Нед 18 мар 2007 14:08


joro_g400 написа:
Kingpin написа:http://g40g60.bol.bg/ :wink:

Моя съвет е - махайте ги и слагайте турбо !!! :wink: :wink:

За корадото за мен най-хубавото е компресор здрав малко шаиба чип или електроника и потегляш от 1500.об с "нема такава сила"


И като дойде време за ревизия се хващаш за оная работа и започваш да си я местиш от единия крачол в другия :D :D :D :D


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

G60

Мнениеот kali_racing » Нед 18 мар 2007 15:05


Да караш Corrado 180-200 к.с. и да даваш на най-малко 10 000км по 1000лв за ревизия на G-Lader-a!!!

Не мисля че са много!!!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 18 мар 2007 15:10


Ревизия на всеки 10000км да и ако си го правиш сам да се купиш всичко лагери и гумички са ти кьм 180- 200 лв аз мисля че е добре а..............


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Re: G60

Мнениеот Kingpin » Нед 18 мар 2007 15:53


kali_racing написа:Да караш Corrado 180-200 к.с. и да даваш на най-малко 10 000км по 1000лв за ревизия на G-Lader-a!!!

Не мисля че са много!!!


А не мислиш ли, че ще е по-добре да караш Corrado 250-280 коня и на най-малко 30,000 км да си помисляш изобщо да правиш ревизии ??? :D :D :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 18 мар 2007 18:56


много разсъждавате на глас и то много глупости.. човека ви попита конкретно нещо а вие му турбинирахте корадото вече
а кали от мене да знаеш.. ако даваш по 1000лв на 10к километра за ревизия.. по добре смени колата има нещо грешно в нея. само са информация човек който кара 300-/+ коня еклипс не дава повече от 500лв на 10к километра като е направен що годе читаво с време на 400 метра 13.2 сек... така че замисли се дали 1000лв са нормални ;)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 18 мар 2007 20:02


Пълна ревизия е 450 лв. с работа. Прави се на 50 000, ако си добросъвестен. Това че повечето компресори са неотваряни милионници си работа на собствениците и обикновенно това носи лошо име.
А другото е че носят компресор леш и искат за 100-ина лева да сътвориш чудо и компресора да откара още 300 000. НЕ СТАВА!!!


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

G60

Мнениеот kali_racing » Нед 18 мар 2007 20:40


Мислех на лично към KINGPIN,ама за Калоянова подготвям по 365 дни в година Peugeot 306 GTI6,оправлявано от Мартин Стойчев/брат ми,аз съм механик/ ,а и искам хората да занят мнението ми:

ИСКАМ ДА СИ КАРАМ КОРАДОТО С G-Lader!!!Каръл съм вървящо G60 и мисля,че за мен личн,за улична кола това е напълно достатъчно!!!
ЗА КОНЕТЕ СИ И С BOOST от ниски обороти ще разкъсам Turbo същите коне!!!

G60 SERIOUS FAN


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 19 мар 2007 19:48


Vizor написа:много разсъждавате на глас и то много глупости.. човека ви попита конкретно нещо а вие му турбинирахте корадото вече
а кали от мене да знаеш.. ако даваш по 1000лв на 10к километра за ревизия.. по добре смени колата има нещо грешно в нея. само са информация човек който кара 300-/+ коня еклипс не дава повече от 500лв на 10к километра като е направен що годе читаво с време на 400 метра 13.2 сек... така че замисли се дали 1000лв са нормални ;)

Не казвай другаде за това време и за тия коне.

П.П.Сток кола 133 коня я изкара 208 коня и време 15,07.
:lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 20 мар 2007 14:52


Добре забавен.. докарай тази 133 коня кола (аз вече се сетих коя е ..) нареди я с на никито еклипса като го кара Ангел и тогава вече можем да си направим някакви бегли математики.

П.С. За сведение.. на Илиян МР2-ката даде време 14.62 (2.0 3S-GTE Engine). В Сливен Илиян се пусна срещу Carlos Sainz-a 242 коня AWD която на божура е дала 14.50 а беше една броня пред Илиян.. за мене г-таим-а е верен като времето което дава. А за конете ги изчислява по някаква константа която е пълна глупост но това според мен няма голямо значение. А като сравниш 13.2 на еклипса (с един и същ г-тайм) и 14.62 на Илиян .. ?! какво правим сега батка ? Аз гледам времето и винаги съм казвал че времената за сравнение са на божура.. идва иво с дръгела тука в СФ нарежда се с Илиян и тогава говорим за времена и глупости ... и просто не се изцепвай така щото знам че си разбирач.. а най якото беше като се гони с голф 1-чката ПЛ/КР-ския дето сам каза.. е .. малкия със суифта мина между вас ;)

И между другото.. стига си срал в темата на човека просто ако разбираш от нещо го напиши и ако няма какво да кажеш просто не го казвай тук ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта