


Проблем при ГОЛФ 2, 1800, пълна инжекция - РЕШЕНО
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Провери си "О" пръстенчето на регулатора на налягането на бензина. Преди врмеме имах този проблем, породен от некадърността на един "Майстор", който при монтирането на регулатора върху инжекцията, го бе надянал с груба сила, оттам прещипал пръстенчето. Но неравността на проблема ми идваше от това че дори не му бе завил докрай 2-та болта и в зависимост от вибрациите на ДВГ ту имаше налягане на горивото, ту нямаше.
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Колега,относно първия типроблем:при мен се получава същото от време на време но знам от какво е(в моя случай) Имам аларма с имобилайзер,когато дам на контакт чувам как помпата нагнетява гориво ,натискам бутона на имобилайзера и аааа помпата нагнетява отново.Мисля ,че се получава обогатяване на сместа и съответно трудно стартиране на мотора.За инфо.моя еРВ 1.8 ел.инжекция.Не съм ровил за причината защото ми се случва рядко ,но е гадничко.Да няма нещо подоБно и при теБ
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги значи и аз имам сходен проблем,и аз съм с механичен инжекцион 90кс.Въпроса ми е аз имам ли стъпково моторче,или от какво зависят оборотите на празен ход,и от какво се получава това сериозно вариране на оборотите,на студено стигащо да гаснене?
Моето г2 също прекъсва осбено при рязко подаване на газ,а след това няма проблем?Знаете ли къде да отида ми прегледа някой разбиращ колата,защото знам че са много малко занимаващите се с механичните инжекции,пък и да са кадърни-трудна работа,но все пак!Извинявам се ,ако съм писал неуместно,но просто исках да помоля за помощ,и като видях сходна тема... .
Моето г2 също прекъсва осбено при рязко подаване на газ,а след това няма проблем?Знаете ли къде да отида ми прегледа някой разбиращ колата,защото знам че са много малко занимаващите се с механичните инжекции,пък и да са кадърни-трудна работа,но все пак!Извинявам се ,ако съм писал неуместно,но просто исках да помоля за помощ,и като видях сходна тема... .

.Xan написа:Racata написа:Аз имам голф 2 GT 112 коня пьлна инжекция механична и на мен ми прекьсфаше така това е бензиновата помпа която е в резорвара кадето прави 6,7 атмосфери за да работи инжекциона.Отиди да ти примерат какво налягане прави твоита помпа ако е под 5 атмосфери си копи нова запштото немогат да се ремонтират цената на помпата е 370лв.Поне за моита кола.
Голфа е 98-100 коня (точно не се сещам сега).
Инжекцията е електронна.
Налягането в горивопровода е 2,3-3 бара.
Помпите са 2 - едната (в резервоара е подкачаща), втората (близо до задния мост) е нагнетяваща с акумулатор.
голфа е 112 коня а не 98-100 ако искаш да се хжанем на бас.гти се води.
s5501na написа:Колеги значи и аз имам сходен проблем,и аз съм с механичен инжекцион 90кс.Въпроса ми е аз имам ли стъпково моторче,или от какво зависят оборотите на празен ход,и от какво се получава това сериозно вариране на оборотите,на студено стигащо да гаснене?
Моето г2 също прекъсва осбено при рязко подаване на газ,а след това няма проблем?Знаете ли къде да отида ми прегледа някой разбиращ колата,защото знам че са много малко занимаващите се с механичните инжекции,пък и да са кадърни-трудна работа,но все пак!Извинявам се ,ако съм писал неуместно,но просто исках да помоля за помощ,и като видях сходна тема... .
ЛС.
Racata написа:голфа е 112 коня а не 98-100 ако искаш да се хжанем на бас.гти се води.
Ако ще е за спора - ОК. Цък тук:http://volkswagen.msk.ru/vw_doc/ttx/gj_1p_1.8i_cat_88-92.pdf
и там най - горе ще видиш че първо са били окомплектовани с двигател 66KW, а след това вече с 72KW, погледнах си талона и там си пише че е 66KW, което ще рече около 100 коня....
Относно главния въпрос в темата: все още не съм си решил проблема и си нямам на идея от какво е....
РЕШЕНИЕТО
След мнооого мъки, менкане на бубини, кабели, свещи, датчици на хол, смяна на маркучета за въздух, за гориво, филтри за гориво и незнам още какво проблема се оказа в лош контакт на кабелите към датчика за температура на двигателя, който май от своя страна подава информация на компота за сместа, която трябва да се подаде в двигателя.
А лошия контакт беше в следствие на един "майстор" дето малко късно го хванах, че е гола вода. Тоя "майстор" преди година изтръган куплунга, сряза го, хвърли го в коша и закрепи кабелчетата със две кабелни обувчици. Каза, че куплунга не бил хубав и така ще е по-надежно. Направо ми иде да го пребия.
А лошия контакт беше в следствие на един "майстор" дето малко късно го хванах, че е гола вода. Тоя "майстор" преди година изтръган куплунга, сряза го, хвърли го в коша и закрепи кабелчетата със две кабелни обувчици. Каза, че куплунга не бил хубав и така ще е по-надежно. Направо ми иде да го пребия.
- vakme
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Racata написа:.Xan написа:Racata написа:Аз имам голф 2 GT 112 коня пьлна инжекция механична и на мен ми прекьсфаше така това е бензиновата помпа която е в резорвара кадето прави 6,7 атмосфери за да работи инжекциона.Отиди да ти примерат какво налягане прави твоита помпа ако е под 5 атмосфери си копи нова запштото немогат да се ремонтират цената на помпата е 370лв.Поне за моита кола.
Голфа е 98-100 коня (точно не се сещам сега).
Инжекцията е електронна.
Налягането в горивопровода е 2,3-3 бара.
Помпите са 2 - едната (в резервоара е подкачаща), втората (близо до задния мост) е нагнетяваща с акумулатор.
голфа е 112 коня а не 98-100 ако искаш да се хжанем на бас.гти се води.
112 коня, пич, е ГТИ 1,8 пълна инжекция (обаче ЕЛЕКТРОННА) с Диджифант система. Твоя е под 100 коня ако инжекциона ти е механичен.
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Мисля че много бъркаш колега!Изкаш да кажеш че докато не са пуснали PB моторите фолксваген не са имали GTI ли?vakme написа:112 коня, пич, е ГТИ 1,8 пълна инжекция (обаче ЕЛЕКТРОННА) с Диджифант система. Твоя е под 100 коня ако инжекциона ти е механичен.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 69 госта