бутала, турбина - размисли и страсти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

бутала, турбина - размисли и страсти

Мнениеот faint » Пон 19 мар 2007 20:56


Дами и господа,
представители на този чудесен форум.

Разни странни мисли ми се въртят из галвътъ..

Мисъл Номер 1: Каква турбина би станала на ГОЛФ 1.6ГТД?
Мисъл Номер 2: Дали да си сменям турбината или да рециклирам тази? (В момента надув-а ми е 0.6-0.7бар - а колата върви прилично (представям си я на 0,9-1бар..хъх)
Мисъл Номер 3: буталата на 1Y биха ли издържали на 1бар налягане?

Много се замислих май :)
Но все пак ще очаквам и вашите мисли с най-голям интерес!




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 19 мар 2007 23:28


Мисля че един бар не е проблем, даже бих казл че с кулъра ще стане идеално.Но това турбо е морално остаряло.Едно рециклиране с ремонтен комплект е около 300лв.Аз оставам с впечатление че това турбо е от JR мотора.По добре от SB.Тука ще се помъча да сложа една снимка на турбо от SB.А и твоя мотор не съм сигурен дали има пръскалки на буталата добре е да има.Изображение


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 19 мар 2007 23:55


"цицки" си има :) пръскалки сиреч

гледахме го отдолу още преди да започнем турбо-конверсията...

въпроса е че т'ва турбо от СБ дали ще пасне ..

А и кое му е по-хубавото :oops:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 20 мар 2007 9:28


turboto na JR(70k.s.) e po-goliamo!
sorry za lat. ama sym na linux stancia


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Вто 20 мар 2007 9:43


:roll: и в крайна сметка - рециклиране или смяна на турбина с такава от SB + рециклиране :?:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 20 мар 2007 10:49


SB турбото е с маслено и водно охлаждане има външен гейт.Тая снимка пак нещо не я направих какато трябва.Но там се вижда гейта с които може да играеш.По принцип SB дава 0.82 буст и явно от там идвата и 10те коня разлика.Ако ше надуваш на бар и повече колегите из форума са казвали да се сложи маслен радятор.
Но все пак моето мнение не е меродавно. :D


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 22 мар 2007 8:41


на SB мотора турбото до колко може да се натегне и да е максимално безопасно :P :P
и аз до колкото знам na SB e 0.82,а на JR e0.72!
:roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, sklimoto и 152 госта