За дебитомер на 2Е става въпрос
От дебитомер към конус
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
От дебитомер към конус
Как да си направя или от къде да си купя въпросния преход от дебитомера към филтър тип конус
За дебитомер на 2Е става въпрос
За дебитомер на 2Е става въпрос
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: От дебитомер към конус
NqKvo_GaDno написа:Как да си направя или от къде да си купя въпросния преход от дебитомера към филтър тип конус![]()
За дебитомер на 2Е става въпрос
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=20079&highlight=%EA%EE%ED%F3%F1%E5%ED+%F4%E8%EB%F2%FA%F0
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
prj57 написа:Не можеш ли да си я направиш? Не е толкова сложно, аз слагах конус на моя бивш Голф, ма той беше моно и нямаше дебитомер... мога да покажа снимки.... аз преправих оригиналната гофрирана тръба и добавих една неръждавейка
Ами да мислил съм да си я направя ама незнам колко е mm е отвора за конуса
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Действително, че планката е липсващата част от пъзела. Самоделка малко трудно ще се направи, пък и да се направи трябва да пасва идеално, за да не се засмуква въздух след филтъра. Иначе филтъра лесен: http://www.bgtuning.com/catalog/product_info.php?cPath=44&products_id=126
П.С. Колегите дето са правили тая "гимнастика" да кажат дали се усеща подобрението и на пътя (освен визуално)
П.С. Колегите дето са правили тая "гимнастика" да кажат дали се усеща подобрението и на пътя (освен визуално)
-
prj57
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ми премери го де!!!!! Моя беше 70мм, най-лесно щр ти е да напасваш тръби
Планката също да не те притеснява, според мен обърквацията и трудностите май идват от това че трябва да правоъгълна от едната част, поправете ме ако греша.... ма на дебитомера няма ли кръгъл отвор преди да му почне квадратния метален корпус????
Фани една ламарина и една тръба с фи-то на филтъра, изрежи ламарината и завари (най-грубо и бързо) тръбата за нея.... филтъра на тръбата и цялото на дебитомера и си готов....
Аз много си играь с моя двигател, понеже като махнах кутията и цялата система остана да виси на моно-инжекциона, така че търсих вариант за твърда точка на захващане около самия филтър. Ти си имаш дебитомер добре захванат така че не ти е проблем!!!
И понеже споменах че имам снимки, ето и малко от тях:

Планката също да не те притеснява, според мен обърквацията и трудностите май идват от това че трябва да правоъгълна от едната част, поправете ме ако греша.... ма на дебитомера няма ли кръгъл отвор преди да му почне квадратния метален корпус????
Фани една ламарина и една тръба с фи-то на филтъра, изрежи ламарината и завари (най-грубо и бързо) тръбата за нея.... филтъра на тръбата и цялото на дебитомера и си готов....
Аз много си играь с моя двигател, понеже като махнах кутията и цялата система остана да виси на моно-инжекциона, така че търсих вариант за твърда точка на захващане около самия филтър. Ти си имаш дебитомер добре захванат така че не ти е проблем!!!
И понеже споменах че имам снимки, ето и малко от тях:
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
prj57 написа:поправете ме ако греша.... ма на дебитомера няма ли кръгъл отвор преди да му почне квадратния метален корпус????
От ляво на дебитометъра (където влиза филтъра) няма издадена напред тръба, на която да се закачи направо спортния филтър.

Трябва планка. Ето ги мойте замервания за евентуалните размери на планката:

Автора на английската статия е сложил планка от БМВ 528 (bracket from an 80's bmw 528)
А пък това са размерите на един филтър, който изрових в нета:

Значи външния диаметър на отвора за филтъра на планката, трябва да е 51мм. Този е най-малкия размер филтър, другите са: 57мм, 63.5мм, 76.2мм.
The_Machine написа:Ние си произвеждаме такива преходници и имаме в наличност в газ сервиза
Ако имаш такива скоби напиши повече инфо (какви са размерите и т.н.)
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Преди време на мойто Поло му направих тази интервенция.Дебитомера му беше същия и взех една стандартна планка между нея и дебитомера направих планка от дебела ламарина която служеше и за стойка. На ламарината изрезваш размера на входа на дебитомера и дупките и язавиваш за него,като оставиш отстрани по толкова че да можеш да хванеш с 4 болтчета и планката която ще държи конуса.Пускаш отдолу 20 сантиметра и си като го нагодиш ще можеш да го захванеш за коша на единия от болтовете на които е била хваната кутията на възд. филтър.Играчка е но става, и внимавай къв филтър слагаш,,не се занимавай с Илиенски боклуци.Ефекта е само в Тротъл респонса нищо повече.Тези филтри имат ефект при турбо моторите,естествено звука им е 
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Тъй като преходната планка от дебитометъра към филтъра е проблемната част, ето един прост (но не много фин) начин за направа, който ми хрумна – най вече за колегите които нямат електрожен и другите специални инструменти.
От лист ламарина (мисля, че 1мм дебелина ще е добре) се огъва тръба в необходимия диаметър според отвора на филтъра и се занитва така. После се правят успоредни на тръбата нарези (през10мм например), които после се огъват под прав ъгъл спрямо тръбата.
Изрязва се и правоъгълно парче от същата ламарина и в него се прави необходимия отвор, за да влезе вече направената тръба. Снадени така двете части може да се намажат с поксипол или нещо подобно, за да няма фуги. За здравината не се тревожа, защото при монтирането на тази сглобка към дебитометъра, двете й части ще се притиснат здраво една към друга с четирите болта и няма начин да мърда. Евентуално, може да се изреже от стара велосипедна гума уплътнителче, което да се постави между дебитометъра и планката.
Ако някой има друга идея как да стане планката да не си трае, а бързо да казва
От лист ламарина (мисля, че 1мм дебелина ще е добре) се огъва тръба в необходимия диаметър според отвора на филтъра и се занитва така. После се правят успоредни на тръбата нарези (през10мм например), които после се огъват под прав ъгъл спрямо тръбата.
Изрязва се и правоъгълно парче от същата ламарина и в него се прави необходимия отвор, за да влезе вече направената тръба. Снадени така двете части може да се намажат с поксипол или нещо подобно, за да няма фуги. За здравината не се тревожа, защото при монтирането на тази сглобка към дебитометъра, двете й части ще се притиснат здраво една към друга с четирите болта и няма начин да мърда. Евентуално, може да се изреже от стара велосипедна гума уплътнителче, което да се постави между дебитометъра и планката.
Ако някой има друга идея как да стане планката да не си трае, а бързо да казва
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта

за инфото 