потегли след като паркирах..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 20 мар 2007 20:20


angell написа:чувал съм че ако шибнеш 1 добавка в бензина за махане на нагара от клапаните заради готиния ни бензин ,компресията се подобрявала та сиг. тогава няма да ги гоните по нанадолнището колите. ама дали е така незнам


Колеги аз ползвам тагава добавка каквато казва колегата за предпазване от изгаряне на клапаните и за почистване на нагара...Точно един път ми се е случвало да мръдне и то около 5-10см...след това на какви наколни съм я спирал без да дърпам ръчна и няма мърдане...можеби е прав колегата




Красимир74
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Красимир74 » Вто 20 мар 2007 20:25


има ръчна за това с тези стари кошници само така ,косур са им добавки те плачат за моргата бе хора


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 20 мар 2007 20:33


Моята е държала на много голями наклони ....до онзи ден .... компресия се оказа ;)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 20 мар 2007 20:50


Не се притеснявай и си :drive спокойно! :D


Потребителски аватар
dann
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 21 сеп 2006 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dann » Вто 20 мар 2007 22:50


колеги, имах същия проблем с Аудито - компресия
наблюдавал съм го при една фиеста на една приятелка
познайте - компресия


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 мар 2007 23:14


kiko написа:Измерих компресията-според майстора е в норма.Но заради форума ще ида и на друг -може би в Пловдив.Цитат от изказването на майстора-не се занимавай с глупости,а тази ръчна не е чесало за топки.
Не съм спец по коли затова да не прозвучи смешно -ама като не е добра компресията не трябва ли да се отрази на вървежа на колата.Вчера си направихме мини среща на почитателите на голф.Трима голфери с кола като моята я подкараха и не забелязаха да има нещо неестествено,а тук колегите казаха ,че този двигател не е читав.Или лошото предстои....

Колко точно беше като цифри?Иначе на стара кола много ясно че ще е тръгнала компресията-въпроса е колко?Първото нещо по което ще усетиш заминалата компресия е трудно палене на студено.


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Сря 21 мар 2007 13:28


Ами не може толкова много колеги да грешат-вече и аз вярвам ,че е компресия.На студено си пали нормално.ИЗМЕРВАНИЯТА на майстора бяха от 8.9-9.5.На мен нищо не ми говори.
задължително ще ида и на друг -просто не може да грешат толкова много хора.
Какви са последствията ако карам примерно с ниска компресия,щото сега нямам време да я оправят. И ако е възможно някаква цена за онзи ремонт на клапаните .ДА се ориентирам поне...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 21 мар 2007 14:48


Ох, kiko, както си го задал въпроса... Според мен за сега си карай спокойно /с оправена ръчна/ и си следи таблото - най-вече температурата. Преглеждай си редовно антифриза и маслото, спирачната, хидравличната течност и т.н. - въобще - грижи се нормално за колата. Почвай полееека да отделяш парички - по принцип ремонта, който /все някога/ ще ти се наложи, не е само на клапаните...


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 21 мар 2007 15:39


kokovanev написа:Ох, kiko, както си го задал въпроса... Според мен за сега си карай спокойно /с оправена ръчна/ и си следи таблото - най-вече температурата. Преглеждай си редовно антифриза и маслото, спирачната, хидравличната течност и т.н. - въобще - грижи се нормално за колата. Почвай полееека да отделяш парички - по принцип ремонта, който /все някога/ ще ти се наложи, не е само на клапаните...

Причината за лоша компресия може да бъде освен клапани и износени бутални пръстени...Наблюдавай си основно нивото на маслото и температурата на антифриза!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 мар 2007 16:25


По мое мнение ако си поддържаш колата основния ремонт ще ти доиде поне след 100к километри :lol: Пак ти казвам тая тема с компресията е много особенна-няма начин колата да ти е с заводската компресия след 200-300 к километри колкото и на някой колеги да не им се вярва и да разправят ква компресия са им мернали :) Първото нещо ако се разровиш из темите за компресия ще установиш че няма еднозначно мнение компресията на топъл или студен мотор се мери :!: Пак ти казвам първия признак и последствие на лошата компресия е трудно палене и то почва постепенно.После след още доста километри ще почне найстина колата да не върви и да гори повече ама тогава най-вероятно няма да е твоя.Може и да греша някъде ,но поне това са мойте наблюдения по темата.
P.S.Ако все пак се стигне до отваряне на мотора по добре да направиш цялостен ремонт/не е много хубаво да го отваряш и човъркаш/ и евентуално направо някой лек тунинг :wink:


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Сря 21 мар 2007 18:39


Мисля да те послушам колегата Rabbit.Засега не гори много ,не гори масло...И да я ремонтират ще си остане голф тройка от 93-та.Само ако много се утежнят проблемите ще се наложи ремонт.Почвам да пестя за голф 5 гти ,тъкмо докато спестя ще струва колкото сегашния ми голф :D . не ми се правят генерални ремонти само защото на голям наклон изпуска.НО иначе модела с този мотор (1.8 абс)не е лош и си струва парите за подръжката.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 мар 2007 23:15


kiko написа:Мисля да те послушам колегата Rabbit.Засега не гори много ,не гори масло...И да я ремонтират ще си остане голф тройка от 93-та.Само ако много се утежнят проблемите ще се наложи ремонт.Почвам да пестя за голф 5 гти ,тъкмо докато спестя ще струва колкото сегашния ми голф :D . не ми се правят генерални ремонти само защото на голям наклон изпуска.НО иначе модела с този мотор (1.8 абс)не е лош и си струва парите за подръжката.

Мотора ти е златен-според АБилд това е най-добрия мотор за 3ка и един от най-добрите на ФВ.Вероятно изобщо даже няма проблем особенно щом не гори масло/забравих да кажа че това се проявява заедно с трудното палене студен/.Иначе на мойта кола съм забелязал че на наклон не тръгва/спирам постоянно на нкалон на работата ми в СФ и в Карлово като съм си щото там е стръмно/,а ръчна не дърпам в 99% от случейте.Обаче ми се е случвало веднъж да бързам и место да спирам плавно спирам на наклон и ръгам първа още преди да е спряла докрай колата и слизам-съответно след няколко секунди тръгна на долу :lol: Точно малко преди да пуснеш тая тема бяха пуснали тема за разклащане на колата за проба на амортесйорите.Бях спрял на една бабуна бая висока/нямаше каде да спра до блока/и както беше така колата реших да пробвам амортисйорите и ги разклатих 4-5 пъти и колата отново тръгна :)


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Съб 24 мар 2007 10:19


Здравей, колега :!: Не искам да те плаша ама 100%е или ти изтърват клапаните или износени сегменти-нямаш достатачна КОМПРЕСИЯ.Другия вариянт е просто завиваи гумите кам тротоара :lol:


Потребителски аватар
kiko
Мнения: 799
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 14:30
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kiko » Съб 24 мар 2007 15:31


Днес бях на майстор -резултат- ами аз карам без съединител.Знам ,че отделяше горе,но тъй като нямам опит мислех, че е в границите на нормата.Погледнаха го и казаха,че е чудо щом се движи.Дано след смяната му се пооправи проблема с паркирането.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 25 мар 2007 0:22


надявам се после като паркираш на съшия наклом и като изпусне пак да не тичаш при тях с пенясала уста и с желание да ги изкормиш.....
Лъжат те!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта